Dekker egenandel på 18.200 per egguttak eller på alle 3?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen tusen takk!
Så herlig! Gratulera så masseså kjekt at d klaffa på første forsøk
![]()
![]()
Men sånn er det vel for alle, uansett hvordan de er blitt gravide? Her er det jo fiiin strek! Har brukt den testen før selv, og den skal være rød ja![]()
GRATULERER!!!!![]()
Dette er helt fantastiskSynes du? Etter 7 forsøk hadde jeg nesten gitt opp. Tør ikke å juble helt enda, men et forsiktig takk [emoji85]

Synes du? Etter 7 forsøk hadde jeg nesten gitt opp. Tør ikke å juble helt enda, men et forsiktig takk [emoji85]

Jeg ble oppringt hver dag nettopp med oppdatering med mine 5. Da sa de til meg at ting kunne svinge fra dag til dag. Så selv om noe var litt treigt kunne det svinge til dagen etter. Men ja mitt treigeste egg falt fra (var 5 celler ikke 8celler på dag 3). Det kom seg ikke til blasto. Men et annet eg de sa var ok men ikke topp på dag 3, ble topp karakter på dag 5.Har du opplevd det eller hørt om noen som har opplevd at det har tatt seg opp? Hvis den deler seg til 4 i morgen så er det uansett tregt. Så da har jeg ikke troa på at det blir en vellykket graviditet hvis den skulle feste seg
Godt å høre Ble det barn av egget?Jeg ble oppringt hver dag nettopp med oppdatering med mine 5. Da sa de til meg at ting kunne svinge fra dag til dag. Så selv om noe var litt treigt kunne det svinge til dagen etter. Men ja mitt treigeste egg falt fra (var 5 celler ikke 8celler på dag 3). Det kom seg ikke til blasto. Men et annet eg de sa var ok men ikke topp på dag 3, ble topp karakter på dag 5.
Har allerede fått svar på Crypho ang ICSI. Meldingen ble videresendt til lege, Svaret fra sykepleier var at dette er et godt alternativ som kan la seg gjennomføre. Men igjen. Det er opp til lege.
Jeg mener også å huske at to sperm kan gi blæremola. Men er ikke sikker. Gidder ikke google det hehe
Kanskje dere må gå for ICSI da dersom dere vil ha flere barn (for dere lykkes jo selvfølgelig med det egget dere kan bruke nå4 av 4 egg befruktet men 1 kan brukes.
Skikkelig uventa! 3 av eggene var befruktet av TO sædceller Labben sa at de eggene kunne ikke brukes fordi de hadde endt i spontanabort NÅ er jeg glad vi gikk for IVF!!!!! (Siden vi har ikke problem med å bli gravide, vi bare mister hele tiden).
Gratulerer så myeHei dere Jeg har fulgt med dere, har bare ikke turt å skrive noe selv i en sårbar situasjon. Men ville bare sende en hilsen og (kanskje?) litt gladmelding, jeg syns ihvertfall det alltid er godt å se når andre lykkes, får en positiv følelse av det. Etter å ha prøvd siden september ifjor fant vi i sommer ut at mannen har dårlig kvalitet (icsi) og jeg har lav amh. Hadde vårt første ivf forsøk (icsi) nå, hvor egguttak var 10 oktober og innsett av et blastocyst mandag 15 okt. På søndag skulle jeg i bursdag til min mor, og ville teste bare I TILFELLE det skulle gi noe. Forventet det aldri, men jeg fikk positiv! Både cb early, cb plus OG digital! Hånden min DIRRA der jeg stod og dyppet digital i koppen. Det var jo tidlig siden testdato er imorgen egentlig. Jeg gikk mandag og overbeviste meg selv at det var kjemisk, sikkert en feil. Men så testet jeg Igår og der ble krysset enda sterkere enn den på søndag. Så jeg håper det er positivtklarer ikke helt slappe av enda, men det må jo være bra at det blir sterkere. Imorgen skal jeg teste på nytt og ringe klinikken. Legger ved bilde fra søndag (alle 3 testene) og det ene fra igår (cb pluss). Krysser fingre for dere alle sammen! Heier på oss
![]()

Flott bildeDa ruger jeg på en perfekt liten blasto ❤
Vis vedlegget 278912

Synes det var så kjekt å få bilde. Det fikk ikke vi med storesøster når vi da var på Hausken. St.Olavs får stjerne i bokaFlott bilde![]()
Ja den er super! Og hvis jeg husker rett er de der lite følsomme, trooor kanskje følsomhet på 50? Brukes av mange legekontor og skal være til å stole på. Skjønner det føles tidlig å juble, men du er hvertfall gravid akkurat nå, og det gjør meg såååå glad å se når veien deres har vært så lang![]()
Da ruger jeg på en perfekt liten blasto [emoji173]
Vis vedlegget 278912
Dette er helt fantastisk![]()
Såå gøy da!Hei dere Jeg har fulgt med dere, har bare ikke turt å skrive noe selv i en sårbar situasjon. Men ville bare sende en hilsen og (kanskje?) litt gladmelding, jeg syns ihvertfall det alltid er godt å se når andre lykkes, får en positiv følelse av det. Etter å ha prøvd siden september ifjor fant vi i sommer ut at mannen har dårlig kvalitet (icsi) og jeg har lav amh. Hadde vårt første ivf forsøk (icsi) nå, hvor egguttak var 10 oktober og innsett av et blastocyst mandag 15 okt. På søndag skulle jeg i bursdag til min mor, og ville teste bare I TILFELLE det skulle gi noe. Forventet det aldri, men jeg fikk positiv! Både cb early, cb plus OG digital! Hånden min DIRRA der jeg stod og dyppet digital i koppen. Det var jo tidlig siden testdato er imorgen egentlig. Jeg gikk mandag og overbeviste meg selv at det var kjemisk, sikkert en feil. Men så testet jeg Igår og der ble krysset enda sterkere enn den på søndag. Så jeg håper det er positivtklarer ikke helt slappe av enda, men det må jo være bra at det blir sterkere. Imorgen skal jeg teste på nytt og ringe klinikken. Legger ved bilde fra søndag (alle 3 testene) og det ene fra igår (cb pluss). Krysser fingre for dere alle sammen! Heier på oss
![]()