Har fått det med meg, har tatt skjermbilder de siste dagene med det jeg skal oppdatere, vært helt utkjørt selvVet ikke om du har fått det med deg med jeg vil oppdateres til Ruger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått det med meg, har tatt skjermbilder de siste dagene med det jeg skal oppdatere, vært helt utkjørt selvVet ikke om du har fått det med deg med jeg vil oppdateres til Ruger![]()
Jeg blir ruger mandag 29.10, men du oppdaterer kanskje ikke før jeg er ruger?ser lista riktig ut for alle?
riktigJeg blir ruger mandag 29.10, men du oppdaterer kanskje ikke før jeg er ruger?

ser lista riktig ut for alle?
takk! trøttoline her som burde skrive oppgaver og ikke henger på greip. gjør mitt besteJepp, du er flink [emoji8]

Det sa de ingenting om. Men jeg regner med det når 3 av 4 egg ble befruktet av to sperm og hadde uansett resultert i spontanabort.
Nå har vi "bare" hatt 2 spontanaborter.
Vi har hatt 1 blæremola (det er pga genfeil), 4 missed abortions (påvist hjerteslag i 3 av dem), og 2 spontanaborter. Med den første graviditeten der de konstaterte MA... er jeg ikke så sikker på om det var det det faktisk var. UL bildet var grått og de fant bare plommesekk og diverse anlegg... Det kan ha vært en BO for alt vi vet...
Håper bare innsett blir i morgen! At egget overlever!
Og så bra dere kanskje er et skritt nærmere å forstå hvorfor det ikke har gått deres vei. Krysser fingrene for dere i morgen!Mer kan man ikke gjøre, er det det ikke det de sier?takk! trøttoline her som burde skrive oppgaver og ikke henger på greip. gjør mitt beste![]()
Oppgaver er det verste, kjenner jeg får det helt opp i halsen bare av tanken 
Oj deg var litt av ein fangst ja! Men så fint at så mange blei befrukta! Spennande å sjå utviklinga, og morgodagenHeisann damer!
Kjem som en etternøler og slenger meg på tråden:
Prøvefrøken89 - Resultat av vårt 1. prøverør - ett barn på 2 år! - IVF #2, vårt første søskenforsøk - Haukeland - oppstart 08.10 på Gonal-F 150 ie, Orgalutran, Ovitrelle - Uttak/innsett uke 43 (uttak 22.10, Innsett 24.10 VIST eg ikkje er for overstimulert) - 36 egg ut / 25 befrukta!!
Som skrive ovanfor her, så hadde eg et heftig uttak igår på 36 egg, med heile 25 befrukta idag. Visste ikkje om eg skulle le eller grine når eg fikk den telefonen. Formen min er etter forholda ganske bra, og dei tok blodprøve av meg igår som ikkje skulle tilsei at eg hadde så enormt med egg. Har begynt på blodfortynnende idag. Så eg skal uansett til KK igjen imorgon for å ta ny blodprøve og UL - men dei har satt av tid til innsett. Så får vi sjå om det blir totalfrys eller ikkje. Vi har iallefall å ta av
Noken som har erfart lignende sjølv?
Oj! Det var mange! Og så mange befruktet da!Heisann damer!
Prøvefrøken89 - Resultat av vårt 1. prøverør - ett barn på 2 år! - IVF #2, vårt første søskenforsøk - Haukeland - oppstart 08.10 på Gonal-F 150 ie, Orgalutran, Ovitrelle - Uttak/innsett uke 43 (uttak 22.10, Innsett 24.10 VIST eg ikkje er for overstimulert) - 36 egg ut / 25 befrukta!!
Som skrive ovanfor her, så hadde eg et heftig uttak igår på 36 egg, med heile 25 befrukta idag. Visste ikkje om eg skulle le eller grine når eg fikk den telefonen. Formen min er etter forholda ganske bra, og dei tok blodprøve av meg igår som ikkje skulle tilsei at eg hadde så enormt med egg. Har begynt på blodfortynnende idag. Så eg skal uansett til KK igjen imorgon for å ta ny blodprøve og UL - men dei har satt av tid til innsett. Så får vi sjå om det blir totalfrys eller ikkje. Vi har iallefall å ta av
Oj deg var litt av ein fangst ja! Men så fint at så mange blei befrukta! Spennande å sjå utviklinga, og morgodageneg er heilt i andre enden av skalaen enn deg når d gjelde anntall egg
men d funker begge deler! Rekner med du er litt øm i underlivet i dag. Ønsker deg masse lykke til i morgon, blir spennande å høyra!!
![]()
Ja, blir spennande å sjå kor mange som felle frå og om det ser ut til å vere grei kvalitet. Er ikkje øm i underlivet i heile tatt faktisk, men øverst i magen! Er nokså oppblåst... Eg håpa virkelig òg at eg slepp unna overstimulering!
Oj deg var litt av ein fangst ja! Men så fint at så mange blei befrukta! Spennande å sjå utviklinga, og morgodageneg er heilt i andre enden av skalaen enn deg når d gjelde anntall egg
men d funker begge deler! Rekner med du er litt øm i underlivet i dag. Ønsker deg masse lykke til i morgon, blir spennande å høyra!!
![]()
Så merkelig. Der er jo definitivt en strek der. Ville kjøpt en ny test viss jeg var degJeg trenger hjelp! Er på rugedag 13. Forventet blå strek, men så viser det seg at det skal være rød strek. Og den er der eller? Fikk testen av klinikken i Danmark. Vil liksom ikke godta at den er negativ. Jeg har de siste dagene vært overbevist om at jeg skulle få positiv test. Vis vedlegget 278864

Så merkelig. Der er jo definitivt en strek der. Ville kjøpt en ny test viss jeg var deg![]()
Heisann damer!
Skjønner den veldig godt! Blir noen lange timer på jobb i dag tenker jeg! Masse lykke til med testing senere, du får oppdatere ossJa, må det blir helt gal. Forventet dommen i dag, og nå må jeg gå på jobb i uvitenhet.
jeg blir aldri lei av å se graviditetstester eller å tyde tester!