Jeg tror den er positiv. Ville tatt en clearblue digital egentlig for å være sikkerDen må jo være positiv Vis vedlegget 278866Vis vedlegget 278867
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror den er positiv. Ville tatt en clearblue digital egentlig for å være sikkerDen må jo være positiv Vis vedlegget 278866Vis vedlegget 278867
Jeg trenger hjelp! Er på rugedag 13. Forventet blå strek, men så viser det seg at det skal være rød strek. Og den er der eller? Fikk testen av klinikken i Danmark. Vil liksom ikke godta at den er negativ. Jeg har de siste dagene vært overbevist om at jeg skulle få positiv test. Vis vedlegget 278864
Nei, går det ann å være så uheldig da! Håper det ordner seg fort med celleklumpen din!Oh no Klinikken ringte nå og sa at egget utvikler seg sent.... Det er delt i 2 celler nå, men skulle vært 4. Det kan hende utviklingen har stoppet opp, de dyrker det til i morgen for å se om noe skjer. Jeg tror faktisk ikke det blir noe innsett i morgen heller
Oh no Klinikken ringte nå og sa at egget utvikler seg sent.... Det er delt i 2 celler nå, men skulle vært 4. Det kan hende utviklingen har stoppet opp, de dyrker det til i morgen for å se om noe skjer. Jeg tror faktisk ikke det blir noe innsett i morgen heller
Nå har jeg aldri sett den testen før, men ser en rosa strek og det stemmer det jo med bruksanvisning. Så jeg tolker det som du er gravidDen må jo være positiv Vis vedlegget 278866Vis vedlegget 278867
Jeg fikk beskjed om ting kunne raskt endre seg fra dag til dag. Så kryss alt du harOh no Klinikken ringte nå og sa at egget utvikler seg sent.... Det er delt i 2 celler nå, men skulle vært 4. Det kan hende utviklingen har stoppet opp, de dyrker det til i morgen for å se om noe skjer. Jeg tror faktisk ikke det blir noe innsett i morgen heller

Har du opplevd det eller hørt om noen som har opplevd at det har tatt seg opp? Hvis den deler seg til 4 i morgen så er det uansett tregt. Så da har jeg ikke troa på at det blir en vellykket graviditet hvis den skulle feste segJeg fikk beskjed om ting kunne raskt endre seg fra dag til dag. Så kryss alt du har![]()
Oh no Klinikken ringte nå og sa at egget utvikler seg sent.... Det er delt i 2 celler nå, men skulle vært 4. Det kan hende utviklingen har stoppet opp, de dyrker det til i morgen for å se om noe skjer. Jeg tror faktisk ikke det blir noe innsett i morgen heller
Jeg er begynt å bli skikkelig kvalm nå. Tok siste dosene med hormonsprøytene i går og skal sette ovitrelle i kveld. Er det flere som har opplevd kvalme de siste dagene før uttak? Er litt bekymret for overstimulering [emoji28]
Det sa de ingenting om. Men jeg regner med det når 3 av 4 egg ble befruktet av to sperm og hadde uansett resultert i spontanabort.
Nå har vi "bare" hatt 2 spontanaborter.
Vi har hatt 1 blæremola (det er pga genfeil), 4 missed abortions (påvist hjerteslag i 3 av dem), og 2 spontanaborter. Med den første graviditeten der de konstaterte MA... er jeg ikke så sikker på om det var det det faktisk var. UL bildet var grått og de fant bare plommesekk og diverse anlegg... Det kan ha vært en BO for alt vi vet...
Håper bare innsett blir i morgen! At egget overlever!
Hei dere Jeg har fulgt med dere, har bare ikke turt å skrive noe selv i en sårbar situasjon. Men ville bare sende en hilsen og (kanskje?) litt gladmelding, jeg syns ihvertfall det alltid er godt å se når andre lykkes, får en positiv følelse av det. Etter å ha prøvd siden september ifjor fant vi i sommer ut at mannen har dårlig kvalitet (icsi) og jeg har lav amh. Hadde vårt første ivf forsøk (icsi) nå, hvor egguttak var 10 oktober og innsett av et blastocyst mandag 15 okt. På søndag skulle jeg i bursdag til min mor, og ville teste bare I TILFELLE det skulle gi noe. Forventet det aldri, men jeg fikk positiv! Både cb early, cb plus OG digital! Hånden min DIRRA der jeg stod og dyppet digital i koppen. Det var jo tidlig siden testdato er imorgen egentlig. Jeg gikk mandag og overbeviste meg selv at det var kjemisk, sikkert en feil. Men så testet jeg Igår og der ble krysset enda sterkere enn den på søndag. Så jeg håper det er positivt[emoji173]️ klarer ikke helt slappe av enda, men det må jo være bra at det blir sterkere. Imorgen skal jeg teste på nytt og ringe klinikken. Legger ved bilde fra søndag (alle 3 testene) og det ene fra igår (cb pluss). Krysser fingre for dere alle sammen! Heier på oss [emoji173]️
Så herlig! Gratulera så masseHei dere Jeg har fulgt med dere, har bare ikke turt å skrive noe selv i en sårbar situasjon. Men ville bare sende en hilsen og (kanskje?) litt gladmelding, jeg syns ihvertfall det alltid er godt å se når andre lykkes, får en positiv følelse av det. Etter å ha prøvd siden september ifjor fant vi i sommer ut at mannen har dårlig kvalitet (icsi) og jeg har lav amh. Hadde vårt første ivf forsøk (icsi) nå, hvor egguttak var 10 oktober og innsett av et blastocyst mandag 15 okt. På søndag skulle jeg i bursdag til min mor, og ville teste bare I TILFELLE det skulle gi noe. Forventet det aldri, men jeg fikk positiv! Både cb early, cb plus OG digital! Hånden min DIRRA der jeg stod og dyppet digital i koppen. Det var jo tidlig siden testdato er imorgen egentlig. Jeg gikk mandag og overbeviste meg selv at det var kjemisk, sikkert en feil. Men så testet jeg Igår og der ble krysset enda sterkere enn den på søndag. Så jeg håper det er positivtklarer ikke helt slappe av enda, men det må jo være bra at det blir sterkere. Imorgen skal jeg teste på nytt og ringe klinikken. Legger ved bilde fra søndag (alle 3 testene) og det ene fra igår (cb pluss). Krysser fingre for dere alle sammen! Heier på oss
![]()

Blæremola kan vel ofte forårsakes nettopp av at 2 sædceller har befruktet ett egg, mener jeg å ha lest? Jeg håper at det er gullegget som står igjen hos dere nå og at dere ikke trenger flere forsøk, men HVIS dere må ha flere forsøk må vel kanskje ICSI være mer aktuelt? Da unngår man at to sædceller kan befrukte ett egg.
Krysser fingrene for gullegget!
Jeg trenger hjelp! Er på rugedag 13. Forventet blå strek, men så viser det seg at det skal være rød strek. Og den er der eller? Fikk testen av klinikken i Danmark. Vil liksom ikke godta at den er negativ. Jeg har de siste dagene vært overbevist om at jeg skulle få positiv test. Vis vedlegget 278864

Gratulerer!!!!Hei dere Jeg har fulgt med dere, har bare ikke turt å skrive noe selv i en sårbar situasjon. Men ville bare sende en hilsen og (kanskje?) litt gladmelding, jeg syns ihvertfall det alltid er godt å se når andre lykkes, får en positiv følelse av det. Etter å ha prøvd siden september ifjor fant vi i sommer ut at mannen har dårlig kvalitet (icsi) og jeg har lav amh. Hadde vårt første ivf forsøk (icsi) nå, hvor egguttak var 10 oktober og innsett av et blastocyst mandag 15 okt. På søndag skulle jeg i bursdag til min mor, og ville teste bare I TILFELLE det skulle gi noe. Forventet det aldri, men jeg fikk positiv! Både cb early, cb plus OG digital! Hånden min DIRRA der jeg stod og dyppet digital i koppen. Det var jo tidlig siden testdato er imorgen egentlig. Jeg gikk mandag og overbeviste meg selv at det var kjemisk, sikkert en feil. Men så testet jeg Igår og der ble krysset enda sterkere enn den på søndag. Så jeg håper det er positivtklarer ikke helt slappe av enda, men det må jo være bra at det blir sterkere. Imorgen skal jeg teste på nytt og ringe klinikken. Legger ved bilde fra søndag (alle 3 testene) og det ene fra igår (cb pluss). Krysser fingre for dere alle sammen! Heier på oss
![]()

Tusen tusen takkHoldt meg lenge unna å skrive forum jeg også. Begynte først ved 6. forsøk. Godt å dele erfaringer, frustrasjoner, håp og gleder med andre som faktisk vet hvordan det er å være i denne prosessen.
GRATULERER!!! Fine tester det der!