Oktober 2018

Testdato i morgen 23/10 og vi har testet negativt i dag. Det gikk ikke vår vei og vi er begge ganske så sønderknuste. Melder meg ut herfra en liten stund for å samle tankene litt:(

Lykke til videre alle sammen :Heartred
Det var trist å høre :Heartred masse lykke til neste gang :Heartred

Over ett år siden jeg gikk på synarela så husker ikke helt hvordan ting skal være, men er det normalt å få mens 9 dager etter spraystart? Skulle ikke hatt mens før om 3/4 dager i følge min vanlige syklus.. Har ikke startet ordentlig da, men var lyserosa utflod(beklager detaljene:facepalm:)
Jada, jeg har forstått det sånn at den lever sitt eget liv

Jeg kan settes på ikke gravid :(
Begynte å spotte på fredag 11dpo og blenda tester.
Vi går nå for FER, har 4 blasto på frys.
Får beskjed fra Medicus i morgen på om det blir naturlig eller styrt syklus.
Håper på positiv test til Jul :santa

Tror jeg kommer til å holde meg unna forumet en stund nå, uansett hva jeg sier til meg selv, blir det veldig trist å se alle positive tester her. Jeg unner alle her lykke, men nå blir det litt for mye..

Kommer sterkere tilbake nærmere nytt innsett :greet008

Det var trist å høre :( Men så bra at dere har eskimoer i bakhånd og snart en ny plan. Fullt forståelig at du ønsker en forumpause. Ønsker deg alt godt i mellomtiden:Heartred

Testdato i morgen 23/10 og vi har testet negativt i dag. Det gikk ikke vår vei og vi er begge ganske så sønderknuste. Melder meg ut herfra en liten stund for å samle tankene litt:(

Lykke til videre alle sammen :Heartred

Uff, så veldig leit :( Dere skal reise dere fra dette, men det er veldig lov å være lei seg og skuffet akkurat nå. Og å ha behov for en forumpause. Ta godt vare på dere selv og hverandre :HeartredSender en styrkeklem

Jeg kan settes på ikke gravid :(
Begynte å spotte på fredag 11dpo og blenda tester.
Vi går nå for FER, har 4 blasto på frys.
Får beskjed fra Medicus i morgen på om det blir naturlig eller styrt syklus.
Håper på positiv test til Jul :santa

Tror jeg kommer til å holde meg unna forumet en stund nå, uansett hva jeg sier til meg selv, blir det veldig trist å se alle positive tester her. Jeg unner alle her lykke, men nå blir det litt for mye..

Kommer sterkere tilbake nærmere nytt innsett :greet008

Ååå nei:( Du får snart positiv test du også [emoji173]️

Venter på at klokka skal bli 12. Etter 12 ringer de å forteller hvordan det går med de 4 eggene:nailbiting:

Hvordan har det gått?

4 av 4 egg befruktet men 1 kan brukes.

Skikkelig uventa! 3 av eggene var befruktet av TO sædceller Labben sa at de eggene kunne ikke brukes fordi de hadde endt i spontanabort NÅ er jeg glad vi gikk for IVF!!!!! (Siden vi har ikke problem med å bli gravide, vi bare mister hele tiden).

Skikkelig uventa! 3 av eggene var befruktet av TO sædceller Labben sa at de eggene kunne ikke brukes fordi de hadde endt i spontanabort NÅ er jeg glad vi gikk for IVF!!!!! (Siden vi har ikke problem med å bli gravide, vi bare mister hele tiden).

Oj, så spennende! Tror de at det er dette som skjer når dere blir naturlig gravide også da?

Oj, så spennende! Tror de at det er dette som skjer når dere blir naturlig gravide også da?

Det sa de ingenting om. Men jeg regner med det når 3 av 4 egg ble befruktet av to sperm og hadde uansett resultert i spontanabort.
Nå har vi "bare" hatt 2 spontanaborter.

Vi har hatt 1 blæremola (det er pga genfeil), 4 missed abortions (påvist hjerteslag i 3 av dem), og 2 spontanaborter. Med den første graviditeten der de konstaterte MA... er jeg ikke så sikker på om det var det det faktisk var. UL bildet var grått og de fant bare plommesekk og diverse anlegg... Det kan ha vært en BO for alt vi vet...

Håper bare innsett blir i morgen! At egget overlever!

Det sa de ingenting om. Men jeg regner med det når 3 av 4 egg ble befruktet av to sperm og hadde uansett resultert i spontanabort.

Vi har hatt 1 blæremola (det er pga genfeil), 4 missed abortions (påvist hjerteslag i 3 av dem), og 2 spontanaborter. Med den første graviditeten der de konstaterte MA... er jeg ikke så sikker på om det var det det faktisk var. UL bildet var grått og de fant bare plommesekk og diverse anlegg... Det kan ha vært en BO for alt vi vet...

Uff, vondt å lese [emoji173]️ Håper virkelig det siste egget er av superkvalitet og vil feste seg da!

Nå håper jeg virkelig dette er gullegget dere hr ventet på! Skjønner godt dere er glad for st dere gikk for ivf etter alle de prøvelsene! Det hadde vel aldri kommet frem i en utredning. Så dere hadde nok vært nødt til å ta eggene ut for å se hvordan de ble befruktet og utviklet deg for å få de svarene. Masse masse lykke til! Jeg krysser alt jeg har for dere:happy::Heartred

Håper virkelig at det egget er gullegget!!!!

Back
Topp