Da blir det innsett av blasto på onsdag her 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsett å test og se om den blir sterkereJeg var så dum å teste i dag rugedag 8. Fikk satt inn to todagers forrige torsdag. Er dette mulig? Eller kan det være Ovitrelle? Den ble satt for 12 dager siden. Vis vedlegget 278465
Det er sånn 50/50, men min ovitrelle var ute mye tidligere enn 10 "dpo"Jeg var så dum å teste i dag rugedag 8. Fikk satt inn to todagers forrige torsdag. Er dette mulig? Eller kan det være Ovitrelle? Den ble satt for 12 dager siden. Vis vedlegget 278465
Veldig sjeldent at det skjer. Noen eggposer kan være tomme uansett.. og de siste dagene kan det skje at småegg kan skyte fart. Og uansett så er det kvalitet over kvantitet.I dag fant gyn 4 klare egg og ett egg som blir klar iløpet av i morgen. så da har jeg 5 egg til uttak på mandag. min bekymring nå er at egget på 21,5mm kommer til å slippe? Fikk høre at man kan miste egg før uttak? stemmer det??
I dag fant gyn 4 klare egg og ett egg som blir klar iløpet av i morgen. så da har jeg 5 egg til uttak på mandag. min bekymring nå er at egget på 21,5mm kommer til å slippe? Fikk høre at man kan miste egg før uttak? stemmer det??
Det er sånn 50/50, men min ovitrelle var ute mye tidligere enn 10 "dpo"
Så gøy at det har klaffet for flere denne mnd!
Jeg er på første runde med ivf. Skummelt, men jeg er positiv etter å fått ut 15 egg, hvor 11 ble befruktet. Skal ha innsett av blastocyst til mandag, om de overlever. Om det er mange som har stoppet utviklingen skal jeg ha innsett i morgen. Ikke fått tlf i dag, så ser lovende ut.
Lest at det er høyere sjanse for at det klaffer med innsett på dag 5. Håper vi lykkes med kun et forsøk, men klar over at det kan ta mange runder før det klaffer.
Hvor lenge har dere hatt ubehag i magen etter uttak? Jeg har ikke hatt skikkelig smerter, men det er veldig ubehagelig. Våkner om natta pga ubehag og ekstra ubehagelig å bevege seg.
så leit å lesaJeg kan setter over på ikke gravid [emoji853]
Masse lykke til! Håper det klaffer på første forsøk. Det gjorde det for oss da vi prøvde på førstemannSå gøy at det har klaffet for flere denne mnd!
Jeg er på første runde med ivf. Skummelt, men jeg er positiv etter å fått ut 15 egg, hvor 11 ble befruktet. Skal ha innsett av blastocyst til mandag, om de overlever. Om det er mange som har stoppet utviklingen skal jeg ha innsett i morgen. Ikke fått tlf i dag, så ser lovende ut.
Lest at det er høyere sjanse for at det klaffer med innsett på dag 5. Håper vi lykkes med kun et forsøk, men klar over at det kan ta mange runder før det klaffer.
Hvor lenge har dere hatt ubehag i magen etter uttak? Jeg har ikke hatt skikkelig smerter, men det er veldig ubehagelig. Våkner om natta pga ubehag og ekstra ubehagelig å bevege seg.
Gratulerer med flott resultat! Hos meg har det vært litt forskjellig fra gang til gang, men har stort sett hatt ubehag i 2-3 dager. Tror det er veldig individuelt.
Takk. Håper det gir seg snart! Har en jobb med mye løft og aktivitet, så trenger at det går over.. Jeg var sikker på at jeg skulle slippe unna plager, for merket så vidt uttaket. Var nok bare godt bedøvet.Masse lykke til! Håper det klaffer på første forsøk. Det gjorde det for oss da vi prøvde på førstemannMed søsken har det blitt noen innsett, men foreløpig kun et uttak, så satser på fryseforsøket denne mnd. Jeg hadde mer vondt 2.gangen enn første, denne gangen var jeg støl i 5-6 dager.
Har deg visst ikke på lista, noe mer du vil ha med?Da blir det innsett av blasto på onsdag her![]()

Noen som føler info er feil eller at de er glemt i hovedinnlegget?
Ja det er ein Berg og dalbane. Er urettferdig å tenka på Ka me må gå gjennom mens andre knipsa med fingrane og blir gravide gang på gang... men heldigvis for dei fleste så fester gullegget seg ein vakker dag. Er godt å ha eit forum så ein kan dela tanker med likesinnaDette er min første runde med IVF og selvom vi har vært heldig som har muligheten til å gå privat (mindre ventetid) så må jeg si at denne prosessen ikke er enkel i det hele tatt!
Kroppen er helt på villveie, humøret er som solskinn og tordenvær, man jakter symptomer, analyserer, redselen for å gjøre noe feil er der hele tiden og ikke minst - usikkerheten.
Jeg tror rugetiden hittil har vært de mest følelsesladde dagene i mitt liv!
Jeg tar av meg hatten for dere damer som har vært igjennom flere runder og fortsatt ikke gir opp! Jeg er mektig imponert over dere alle sammen
Krysser fingrene for alle oktober damer og håper det blir en babyboom i juli!
Gruvegleder meg.. er redd for at det skal ende i avbrutt igjen.. sist hadde jeg Gonal-f fikk kun ett egg derav avbrutt. Har ikke sett så mye info om Elonva og menopur men håper det gir bedre virkning. Vil ikke bli overstimulert, har ikke noe høy dose på menopur 75 men hørest ut som om «faren» er der.. pga pcos..
Har noen av dere prøvd denne kombinasjonen?
Blir jo helt surrete i denne berg og dalbanen..