Oktober 2018

Då rulla eg inn til Oslo, skal ha innsett kl 13 i dag av eit fryst embryo. Håpa og kryss fingrane for at det overlever opptininga. Om ikkje så skulle dei tine opp det andre. Er litt spent, men satser på det går bra! Har hatt god erfaring med fryseegg før :)
(Er eit resultat av det heime;) )
Eg og mannen skal ta overnatting i oslo i natt, ut å eta og kosa oss:Heartred syns det er viktig å gjera noko hyggelig oppi alt detta. Er jo ei påkjenning både fysisk og psykisk. Så då er det ekstra viktig å kosa seg og vera sammen som kjæresta:Heartpink kjeme med ei oppdatering når/om eg kan flyttast til ruger:p
Ææh såå spennende :) Masse lykke til! <3 Helt enig at det er viktig å ta vare på hverandre oppe i denne prosessen her :)

Då rulla eg inn til Oslo, skal ha innsett kl 13 i dag av eit fryst embryo. Håpa og kryss fingrane for at det overlever opptininga. Om ikkje så skulle dei tine opp det andre. Er litt spent, men satser på det går bra! Har hatt god erfaring med fryseegg før :)
Eg og mannen skal ta overnatting i oslo i natt, ut å eta og kosa oss:Heartred syns det er viktig å gjera noko hyggelig oppi alt detta. Er jo ei påkjenning både fysisk og psykisk. Så då er det ekstra viktig å kosa seg og vera sammen som kjæresta:Heartpink kjeme med ei oppdatering når/om eg kan flyttast til ruger:p
Masse lykke til!:)

Dumme meg, testetøsa slo til og det ble blendahvit test.
Vet at det er tidlig enda, men ser at andre har fått positivt tidlig så tenkte at det ikke kunne skade :(
Er på rugedag 8 (DPO 11).
Ble med ett veldig negativ og håper at det snur ila helgen i allefall :sorry:
Testdato fra klinikk er 23.10
Vanskelig å ikke la seg friste. Men som sakt tidligere her er d jo tidlig. Så det trenger ikke å bety noe :happy:

Åååå jeg er skrudd i hode!!! Å få daglige oppdateringer om eggene er jeg super glad for. Men samtidig så blir jeg helt Koko av å vente på at de skal ringe. De ringte igår kl 08.56 og nå har jeg klamret meg fast og kikket på mobilen siden kl 08. Har og fantasert om hvor kult hadde det ikke vært og hatt en slags "babycam" hvor jeg kunne sett hvordan babyene mine har det osv....for Alt jeg vet ringer de ikke tidlig idag.... ja med andre ord Koko Koko koko

Masse lykke til! Så fint at dere kombinerer det med å gjøre noe hyggelig sammen [emoji4]

LiZzy78 - B3, ett avbrutt forsøk i August- IVF - St.Olavs - kort protokoll med elonva,menopur og cetrotide fra 20/10. - ul. 26/10

Last edited:
Då kan eg føreset opp som ruger:smiley-angelic003 embryoet hadde tint fint og fortsetta å dela seg! No blir da oslo kos med min kjære:hug003 håpa eg får ruga sammen med dåka til sommaren! Så kjekt at så mange har fått positive tester:happy093

Jeg kan settes opp på "venter på innsett". Var på kontroll i dag og skal begynne å teste etter eggløsning. Satser på at den ikke blir positiv på mandag, da blir det avbrutt...

Jeg kan setter over på ikke gravid [emoji853]

Sett meg på avbrutt
IVF # 5 - Haugesund sykehus - Synalera start uke 36 +Pergoveris + Klexane + progesteronstøtte - Innsett - Avbrutt pga dårlige egg

Back
Topp