Oktober 2018

10 dpo[emoji173]️

IMG_0347.JPG

Ser ut som lille bøllefrø har festet seg! Håper det varer [emoji173]️

Kan flyttes til venter på innsett :)

Lavendel81 - 1#ICSI - B2 (første felles) - Medicus Stavanger - Bemfola fra 7/10, Orgalutran 10/10, Uttak 17/10, innsett 22/10. 8 egg ut, 7 modne. 5 befruktet.

Ja krysser fingrene for det. Er overraska over hvor lite vond jeg er nå. Kjenner bare litt stikking. Er mye vondere når jeg får tr.
Så bra! :) Skal du sette inn 3 dagers eller 5 dagers? Jeg hadde forberedt meg på skikkelig smerter, men det var ikke så vondt som jeg trodde. Jeg var i faresonen for å bli overstimulert så jeg ble bare ekstremt kvalm! Stakkars samboer måtte stoppe x antall ganger langs motorveien så jeg kunne spy haha ;)

Så bra! :) Skal du sette inn 3 dagers eller 5 dagers? Jeg hadde forberedt meg på skikkelig smerter, men det var ikke så vondt som jeg trodde. Jeg var i faresonen for å bli overstimulert så jeg ble bare ekstremt kvalm! Stakkars samboer måtte stoppe x antall ganger langs motorveien så jeg kunne spy haha ;)
Medicus setter inn 5 dagers. Så blir innsett på mandag. Veldig fornøyd med at de ringer hver dag for å fortelle hvordan det går. Skulle ringe i helga også :)
Ja nå har jeg nettopp tatt Lutinus, hørt mange blir kvalm på den....Så litt spent på hvordan jeg reagerer på den....

Sååå bra!! Hvordan går det infeksjonen? Komt deg i bedre form?

Ja, veldig letter for at begge klarte seg! Lyst å vente litt med nytt uttak. Så spent på eggene[emoji322][emoji322] Å når jeg kan sette inn disse, må få jeg ja blødning etter uttak(etter 10 dager ca) og etter ny egen mens. Det går bedre, hjem i morgen virker det som [emoji1319][emoji3]

Jeg er 16 dpo i dag og testene er fremdeles positive, så da kan jeg flyttes til gravid i:happy093

Viktoria85 - Barn nr. 3 - ICSI pga dårlig sædkvalitet - Hausken - Gonal F og Orgalutran. Uttak mandag 01.10.18 gav 13 egg ut, åtte befruktet, tre som kunne brukes - Innsett av ett egg onsdag 03.10.18, de to andre er 8-delt og fryst i hvert sitt strå - Positiv test 10.10.18.

Vedlegg

• IMG_20181018_191923.png
    IMG_20181018_191923.png
    491,8 KB · Visninger: 93
Jeg er 16 dpo i dag og testene er fremdeles positive, så da kan jeg flyttes til gravid i:happy093

Viktoria85 - Barn nr. 3 - ICSI pga dårlig sædkvalitet - Hausken - Gonal F og Orgalutran. Uttak mandag 01.10.18 gav 13 egg ut, åtte befruktet, tre som kunne brukes - Innsett av ett egg onsdag 03.10.18, de to andre er 8-delt og fryst i hvert sitt strå - Positiv test 10.10.18.
åååå så kjekt, det må vær så digg følelse og si flytt meg over på gravid lista :)

Ja, veldig letter for at begge klarte seg! Lyst å vente litt med nytt uttak. Så spent på eggene[emoji322][emoji322] Å når jeg kan sette inn disse, må få jeg ja blødning etter uttak(etter 10 dager ca) og etter ny egen mens. Det går bedre, hjem i morgen virker det som [emoji1319][emoji3]
Det var veldig godt å høre og så bra du snart kan få komme deg hjem :) Da er det betryggende opp ialt at eggene ligger å venter trygt på deg :Heartred

Back
Topp