Oktober 2018

Hvilke smerter er vanlig etter uttak? Jeg får ikke sove[emoji27] Mageknip, mye luft i magen, diare og jeg går som en krokete gammel dame...prøver å sitte i sengen å sove i steden men vet ikke om det vil funke.
er det ikke innsett på deg imorgen?

Jeg står under «stimulerer» med innsett i uke 42. Den kan endres til uke 43[emoji28]

Startet på Letrozol på lørdag og skal gå på det tom torsdag. Kontroll på fredag, så satser på eggløsning kjapt etter det, så jeg får innsett av fryst blastocyst en gang neste uke :smiley-angelic001 Håper ikke kroppen tuller det til med cyste eller noe. Syntes alle innsett er så nervepirrende.

Blir nok ikke innsett på meg denne måneden, så lei meg :/ Ble lagt inn på sykehuset i går med veldig høye innfeksjonsverdier :/ Håper i det minste eggene kan fryses ned, vet ikke hvordan det er med eggene mine enda.

Blir nok ikke innsett på meg denne måneden, så lei meg :/ Ble lagt inn på sykehuset i går med veldig høye innfeksjonsverdier :/ Håper i det minste eggene kan fryses ned, vet ikke hvordan det er med eggene mine enda.
åååå nei, er det rett og slett infeksjon etter uttak? skumle greier.
Dette var ikke kjekke nyheter men håper du føler deg bedre ganske snart. Eggene blir nok satt på frys ja, så du får tenke positivt rundt at de får redde dem. Sender en skikkelig bamseklem og mange positive tanker din vei

Ånei!:( De fryser de ned så du kam bruke de! Masse god bedring!

Rugedagene går så ekstremt sakte. Akkurat som noen har trykket på pauseknappen og glemt å skru den på igjen :arghh:
Jeg vet det ikke er noe å klage over, men må bare få det ut :P

Jeg prøver å ha fokus på at jeg har et liv som dreier seg om mer enn denne prøvingen, men når man først er inne i denne bobla, så får man kanskje bare godta at det er sånn det er akkurat nå. Kom over en en svensk podkast som heter «Ruvarpodden». Det er to jenter som snakker om sine opplevelser om IVF og som ufrivillig barnløse. Anbefales!

Godt det ikke bare er meg! :) 23.10 er offisielle testdato! Hva med deg? :)

Jeg skal teste 25.10. Men tester nok kvelden før, for orker ikke test rett før jobb. 7. Runde og 5. innsett for oss, så veksler mellom håp og håpløshet. I den ene stunden håper jeg, i det neste overbeviser jeg meg selv om at det ikke går for å beskytte meg selv. Hvor mange runder har du hatt?

Jeg skal teste 25.10. Men tester nok kvelden før, for orker ikke test rett før jobb. 7. Runde og 5. innsett for oss, så veksler mellom håp og håpløshet. I den ene stunden håper jeg, i det neste overbeviser jeg meg selv om at det ikke går for å beskytte meg selv. Hvor mange runder har du hatt?
Så utrolig sterk du er! Så mange runder...Sender over alt jeg har av lykkestøv for at den sitter denne gangen her for dere ❤️
Dette er første gang for oss så jeg skal i allefall ti stille når det kommer til tålmodighet!

Eller bare veldig, veldig desperat etter å få det til [emoji23]

Du kan være så utålmodig du bare vil. Hjelper jo ikke deg at jeg har vært gjennom mange runder. Man er like spent og utålmodig hver gang. Krysser fingrene for dere også! [emoji173]️

Sååå spent for uttak imorgen!!! Tror ikke jeg klarer å sove i natt. Nervøs og glad på en gang...skikkelig Koko i hode.

Hvordan er formen?

åååå nei, er det rett og slett infeksjon etter uttak? skumle greier.
Dette var ikke kjekke nyheter men håper du føler deg bedre ganske snart. Eggene blir nok satt på frys ja, så du får tenke positivt rundt at de får redde dem. Sender en skikkelig bamseklem og mange positive tanker din vei
Ja, vet ikke hvorfor. Skjer en sjelden gang :/ Vet ikke før i morgen om de har utvikler seg riktig da.
Ånei!:( De fryser de ned så du kam bruke de! Masse god bedring!
Takk
Hvordan er formen?

Blir stadig bedre men fortsatt på sykehuset, for høye verdier enda.

Back
Topp