BabyBaluba
Betatt av forumet
En stor klem til degTakk, dette føles ikke godt... Men får ikke gjort noe med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En stor klem til degTakk, dette føles ikke godt... Men får ikke gjort noe med det.
er det ikke innsett på deg imorgen?Hvilke smerter er vanlig etter uttak? Jeg får ikke sove[emoji27] Mageknip, mye luft i magen, diare og jeg går som en krokete gammel dame...prøver å sitte i sengen å sove i steden men vet ikke om det vil funke.
Håper ikke kroppen tuller det til med cyste eller noe. Syntes alle innsett er så nervepirrende.åååå nei, er det rett og slett infeksjon etter uttak? skumle greier.Blir nok ikke innsett på meg denne måneden, så lei meg :/ Ble lagt inn på sykehuset i går med veldig høye innfeksjonsverdier :/ Håper i det minste eggene kan fryses ned, vet ikke hvordan det er med eggene mine enda.
Blir nok ikke innsett på meg denne måneden, så lei meg :/ Ble lagt inn på sykehuset i går med veldig høye innfeksjonsverdier :/ Håper i det minste eggene kan fryses ned, vet ikke hvordan det er med eggene mine enda.
Forstår deg godt.....teller ned timene til uttak her....20,5t igjen....Rugedagene går så ekstremt sakte. Akkurat som noen har trykket på pauseknappen og glemt å skru den på igjen
Jeg vet det ikke er noe å klage over, men må bare få det ut![]()
Rugedagene går så ekstremt sakte. Akkurat som noen har trykket på pauseknappen og glemt å skru den på igjen![]()
Jeg vet det ikke er noe å klage over, men må bare få det ut![]()
Gratulerer!Da ruger jeg på en kjempe fin blastocyst![]()
Godt det ikke bare er meg!Jeg vet! Holder på å bli gal her jeg også. Når skal du teste?
Godt det ikke bare er meg!23.10 er offisielle testdato! Hva med deg?
![]()
Så utrolig sterk du er! Så mange runder...Sender over alt jeg har av lykkestøv for at den sitter denne gangen her for dereJeg skal teste 25.10. Men tester nok kvelden før, for orker ikke test rett før jobb. 7. Runde og 5. innsett for oss, så veksler mellom håp og håpløshet. I den ene stunden håper jeg, i det neste overbeviser jeg meg selv om at det ikke går for å beskytte meg selv. Hvor mange runder har du hatt?
Hvordan er formen?Blir nok ikke innsett på meg denne måneden, så lei meg :/ Ble lagt inn på sykehuset i går med veldig høye innfeksjonsverdier :/ Håper i det minste eggene kan fryses ned, vet ikke hvordan det er med eggene mine enda.
Ja, vet ikke hvorfor. Skjer en sjelden gang :/ Vet ikke før i morgen om de har utvikler seg riktig da.åååå nei, er det rett og slett infeksjon etter uttak? skumle greier.
Dette var ikke kjekke nyheter men håper du føler deg bedre ganske snart. Eggene blir nok satt på frys ja, så du får tenke positivt rundt at de får redde dem. Sender en skikkelig bamseklem og mange positive tanker din vei
TakkÅnei!De fryser de ned så du kam bruke de! Masse god bedring!
Hvordan er formen?