Tenkte tanken, men tar heller en ny om noen dager jegÅpne testen da![]()
Når jeg ser på den andre, så er det klart god stigning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte tanken, men tar heller en ny om noen dager jegÅpne testen da![]()
Du hadde jo HCG på 45 når du tok blodprøven. Så da vil det nok ta litt tid før den har doblet seg så mye at den slår ut på clearblue digital 2-3. Husker ikke verdiene for de ulike, men tror det fins en tråd her en plass ser det står hvor mye HCG som skal til for at den skal slå ut på 2-3. Har det vært noe mer ferskt blod da?Med et døgn med mye mørke Crinone resterBeklager detaljer folkens...
Så var jeg livredd for å tisse i stad. Tre timers urin.
Men testene er sterkere enn noengang! Men digitale slo ikke ut mer enn 1-2.
Men er under ei uke sida jeg tok den forrige, så kanskje jeg er i overgangen til 2-3.
Må huske at disse ikke er helt nøyaktige mtp stigning, de er bare veiledendeMed et døgn med mye mørke Crinone resterBeklager detaljer folkens...
Så var jeg livredd for å tisse i stad. Tre timers urin.
Men testene er sterkere enn noengang! Men digitale slo ikke ut mer enn 1-2.
Men er under ei uke sida jeg tok den forrige, så kanskje jeg er i overgangen til 2-3.

Du hadde jo HCG på 45 når du tok blodprøven. Så da vil det nok ta litt tid før den har doblet seg så mye at den slår ut på clearblue digital 2-3. Husker ikke verdiene for de ulike, men tror det fins en tråd her en plass ser det står hvor mye HCG som skal til for at den skal slå ut på 2-3. Har det vært noe mer ferskt blod da?
Men ringt nå legen så du slipper å teste, lure og spekulere.Må huske at disse ikke er helt nøyaktige mtp stigning, de er bare veiledende
Sett folk ha godt over verdiene i blod og fortsatt ikke slått ut "sånn som de skal" på de der.
Du skulle ikke quote megMen ringt nå legen så du slipper å teste, lure og spekulere.
Men er blødningene over nå? Har du smerter?
Da jeg fikk en blødning i graviditeten, var det kun rosa, ingen kraftig blødning og varte ikke lenge...men litt spotting med brunt vil alltid komme etterpå.

Obs...nei var ikke deg jeg skulle gjør d me...går litt fort i svingene av og til heheheDu skulle ikke quote meg![]()

Sender deg en stor klem og gode tankerSpenningen fortsetter... For da jeg gikk på do da jeg kom hjem nå. Så kom det ganske mye ferskt blod
Så spørs om løpet er kjørt. 4+4, cirka akkurat det samme som sist gang jeg mista det.
Som jeg håpa å komme i mål denne gangen... Men samtidig så er sjansene ikke veldig gode.
Men jeg får se ann og følge med. Også får jeg ringe legen til uka.
Hadde vært så mye bedre om alt bare gikk fint og uten dette her![]()
håper d bare er noe forbigående! Og håper du får noen konkrete svar snart. Fins ikke noe verre enn å gå rundt å ikke vite.Skjønner den veldig godt ja! Er det lenge til du kan teste nå da?Jeg tror aldri dagene har gått saktere enn nå i «rugeperioden». Jeg begynner å bli smågal snart![]()

Jeg får se hva som skjer. Spørs om jeg ringer for å få HCG måling i morgen, om jeg ikke begynner å blø veldig utover kvelden.Sender deg en stor klem og gode tankerhåper d bare er noe forbigående! Og håper du får noen konkrete svar snart. Fins ikke noe verre enn å gå rundt å ikke vite.

23.10 er offisielle test dag så enda leeeenge igjenSkjønner den veldig godt ja! Er det lenge til du kan teste nå da?![]()

Min var 18.10. Jeg testa positivt den 11.10.23.10 er offisielle test dag så enda leeeenge igjen![]()

Jeg har offisielt testdato den 19. Da er jeg 4+5. Fikk positiv test den 9. 3+223.10 er offisielle test dag så enda leeeenge igjen![]()
Spenningen fortsetter... For da jeg gikk på do da jeg kom hjem nå. Så kom det ganske mye ferskt blod
Så spørs om løpet er kjørt. 4+4, cirka akkurat det samme som sist gang jeg mista det.
Som jeg håpa å komme i mål denne gangen... Men samtidig så er sjansene ikke veldig gode.
Men jeg får se ann og følge med. Også får jeg ringe legen til uka.
Hadde vært så mye bedre om alt bare gikk fint og uten dette her![]()
Tror jeg får gjøre det i morgen. Også få sjekka det opp.Ånei [emoji86] Det var jo ikke slik det skulle ende... håper virkelig at det er en uskyldig blødning Ville kanskje ringt fastlegen i morgen og få tatt en hcg-prøve.
Sender stor klem til deg og håper at dette ikke er noe negativt i det hele tattTror jeg får gjøre det i morgen. Også få sjekka det opp.
Men kommer bare noe på papiret igjen nå. Så roa seg ned. Men fortsatt litt mensvondt, men det kan være voksesmerter også.
Men håper det beste, og prøver å tenke at jeg har to på frys.
Jeg får ringe legen i morgen. Også få sjekka det opp. Men vanskelig å si hvilken vei dette her går...Sender stor klem til deg og håper at dette ikke er noe negativt i det hele tatt
Greit å få sjekket det opp allikevel så du får litt ro rundt det.
Krysser alt jeg har for at det har gått bra og at det går bra fremover![]()

Nei absolutt ikke, men ikke ta sorger på forskuddJeg får ringe legen i morgen. Også få sjekka det opp. Men vanskelig å si hvilken vei dette her går...
Var ikke sånn her jeg ville det skulle gå, for å si det sånn...![]()