Oktober 2018

I dag er jeg 11 dpo, og jeg testa selvfølgelig i dag også. Jeg ser heldigvis en tydelig strek og føler at nå kan jeg slippe jubelen løs! :happy093

MÅ jeg teste på 14dpo også? Det er jo da jeg egentlig skulle teste i følge Hausken. Godkjenner de positiv test 11dpo mon tro?
Tror du må teste på test dag og ja ;)
Gratulerer :)

I dag er jeg 11 dpo, og jeg testa selvfølgelig i dag også. Jeg ser heldigvis en tydelig strek og føler at nå kan jeg slippe jubelen løs! :happy093

MÅ jeg teste på 14dpo også? Det er jo da jeg egentlig skulle teste i følge Hausken. Godkjenner de positiv test 11dpo mon tro?
Gratulerer! Så gøy :D:D jeg ville tatt en dag 14 også bare for sikkerhets skyld:happy:

Gratulerer! Så gøy :D:D jeg ville tatt en dag 14 også bare for sikkerhets skyld:happy:

Takk! Ja, det er veldig gøy! Jeg kan ikke tro at vi er så heldige at vi har fått det til på første forsøk. Jeg skulle selvfølgelig ønske at vi hadde sluppet hele prøverørsgreia, men når vi først måtte ha det så er det fantastisk at vi har blitt gravide på første forsøk i de tre forsøkene vi har hatt.

Ok. Da får jeg reise ut å kjøpe noen tester til i dag slik at jeg kan fortsette testebonanzaen :happy119 Det er jo veldig gøy med testing :)

Jeg husker jeg hadde en som var litt svakere ene dagen, men de ble sterkere igjen etter vært ..
Det er to timers urin. Så ikke så redd for det. Men håper det ikke slipper. Litt nervøs kjenner jeg.

Om du føler deg usikker kan du jo ta en til:)
Ellers de testene fra babyplan ;)
Tar en hjemme om dagen. Så følger med. Men kan hende det blir ei blodprøve. Kommer ut en del gammelt igjen nå... Men er sår inni der og kjenner jeg.

Fremdeles 2 potensielle gullegg :) så masse håp er der enda ;)

Krysser fingrene alt jeg har for deg:Heartred

Huff håper det holder, starter jo med å se 16 egg på ul, fikk ut 8 og nå er det kun 2[emoji43] Spør nok om ICSI neste gang kjenner jeg. De MÅ bare holde!!! Vet ikke hva som er vanlig jeg, er det noe statistikk på hvor mange som klarer seg til blasto ?

Huff håper det holder, starter jo med å se 16 egg på ul, fikk ut 8 og nå er det kun 2[emoji43] Spør nok om ICSI neste gang kjenner jeg. De MÅ bare holde!!! Vet ikke hva som er vanlig jeg, er det noe statistikk på hvor mange som klarer seg til blasto ?
Det er så mange faktorer som spiller inn at statistikk er umulig å vise til for enkeltpersoner

To dråper i bindet... Så ingen store mengder. Men kommer fortsatt når jeg tørker meg.
Men ingen verre vondt enn litt mens kramper noen ganger i timen. Men det er litt normalt.

Er bare å se ann enda mer.... :(

To dråper i bindet... Så ingen store mengder. Men kommer fortsatt når jeg tørker meg.
Men ingen verre vondt enn litt mens kramper noen ganger i timen. Men det er litt normalt.

Er bare å se ann enda mer.... :(
Ta å ring legen på mandag og gi beskjed så du får målt hcg slik du får et skikkelig svar og slipper å gå rundt å lure.

Ta å ring legen på mandag og gi beskjed så du får målt hcg slik du får et skikkelig svar og slipper å gå rundt å lure.
Vurderer å få gjort det. Men skal til Sverige da. Så får se hva jeg rekker.
Om det ikke tar seg opp før den tid :(

Denne ventetiden [emoji30] Gleder meg til å begynne å jobbe igjen på mandag, så jeg får litt annet å tenke på. Hvordan får dere tiden til å gå?

Hvilke smerter er vanlig etter uttak? Jeg får ikke sove[emoji27] Mageknip, mye luft i magen, diare og jeg går som en krokete gammel dame...prøver å sitte i sengen å sove i steden men vet ikke om det vil funke.

Hvilke smerter er vanlig etter uttak? Jeg får ikke sove[emoji27] Mageknip, mye luft i magen, diare og jeg går som en krokete gammel dame...prøver å sitte i sengen å sove i steden men vet ikke om det vil funke.
Jeg tror ikke det er veldig uvanlig. Mange som har det veldig vondt etter uttak. Så du er ikke alene om det. Har du prøvd å ta ett par Paracet? Kanskje det fungerer litt.

Med et døgn med mye mørke Crinone rester :sorry: Beklager detaljer folkens...
Så var jeg livredd for å tisse i stad. Tre timers urin.

Men testene er sterkere enn noengang! Men digitale slo ikke ut mer enn 1-2.
Men er under ei uke sida jeg tok den forrige, så kanskje jeg er i overgangen til 2-3.

Vedlegg

• 4+4.JPG
    4+4.JPG
    189 KB · Visninger: 124
Med et døgn med mye mørke Crinone rester :sorry: Beklager detaljer folkens...
Så var jeg livredd for å tisse i stad. Tre timers urin.

Men testene er sterkere enn noengang! Men digitale slo ikke ut mer enn 1-2.
Men er under ei uke sida jeg tok den forrige, så kanskje jeg er i overgangen til 2-3.
Åpne testen da ;)

Back
Topp