Oktober 2018

Nei, tror ikke det. Ikke hørt noe om det. Men virker som kanskje littegrann.

Siden ingen klær passer lengre, kan det jo kanskje greit å sjekke ut. Evt overstimulering kunne bli værre ved graviditet fikk jeg beskjed om, ble innlagt en natt etter første uttak og fikk vite jeg var gravid (sa uke 7).

Siden ingen klær passer lengre, kan det jo kanskje greit å sjekke ut. Evt overstimulering kunne bli værre ved graviditet fikk jeg beskjed om, ble innlagt en natt etter første uttak og fikk vite jeg var gravid (sa uke 7).
Har vurdert det, men ikke hatt noe vondter eller ubehag, så har ikke tenkt på det så veldig.
Kjenner ingenting annet enn litt mensmurringer av og til. Så har ikke noe ubehag, bare veeeldig oppblåst på kveldstid og litt på dagtid.

Har vurdert det, men ikke hatt noe vondter eller ubehag, så har ikke tenkt på det så veldig.
Kjenner ingenting annet enn litt mensmurringer av og til. Så har ikke noe ubehag, bare veeeldig oppblåst på kveldstid og litt på dagtid.

Så lenge du ikke har noe ubehag (jeg ble andpusten og måtte ha pause av å gå over golvet), er det sikkert ikke så mye de gjør.
Kan det være noe støttemedisin som du reagerer på kanskje?

Så lenge du ikke har noe ubehag (jeg ble andpusten og måtte ha pause av å gå over golvet), er det sikkert ikke så mye de gjør.
Kan det være noe støttemedisin som du reagerer på kanskje?
Jeg tok samme medisinen i 10 måneder i fjor, så tror ikke jeg reagerer sånn på den. Ble ikke oppblåst da.
Men siden jeg ikke har noe annet ubehag, så har jeg tenkt at jeg kan se det ann. Ikke sprenger det, ikke vondt, bare litt mensmurringer i blant.
Så virker ikke så farlig :)

Jeg begynte på lutinus i går og i dag er magen oppblåst og puppene mine er så såre at det å ligge på magen er nesten umulig :arghh:
Noen som har hatt samme bivirkninger? :)

Jeg tar Crinone, men oppblåst, og ømme pupper her også.
Og veldig kvalm av og på... :wtf:

Større oppdatering ligger i dagboka mi... :)
Men her er nattens tester, tatt etter at medhjelperen knadde blæra mi så hardt at jeg holdt på å tisse i senga...:rolleyes:

Dagens Clear Blue ser omtrent ut som den i går. For to dager siden av streken mer grå, i går ble den litt mer blå og i dag er den fortsatt ganske svak. Men svei av en digital... Og den var fin :wideyed:

Nå venter jeg på at klokka skal bli 05.00, så jeg kan si det til han som sover :happy:

Åhh, spennende! Krysser fingrene for deg:signs003

Hatt uttak i dag og fikk bare ut 4 egg. Selve uttaket gikk bedre enn forventet, hadde trodd det skulle gjøre kjempevondt men det var overkommelig. Ventrr i spenning på telefon mellom 9 og 11 i morgen tidligHåper så veldig veldig at det finnes et gullegg der som klarer seg til innsett:smiley-angelic001

Oppdateres: Minime. - B0 - #1IVF/(kanskje ICSI), IVF Klinikken Puregon- Orgalutran - Lutinus- uttak 9/10 - 4 egg ut - venter i spenning

Uttak i dag. Eggposene har av en eller annen grunn ikke vokst på høyre side, så det ble fem egg ut fra venstre side. Håper det holder til minst ett gullegg
har du noe du vil ha med på hovedinnlegget kanskje? Så jeg får skrevet deg opp

noen som har noen oppdateringer jeg kan ha gått glipp av? ikke så lett å henge med kjenner jeg :bag:

Jeg tenker over av gratulasjoner i dag, tusen takk kjære damer, nå håper jeg vi kommer oss innpå terminforum hele gjengen!
Mannen var med bestekompisen da jeg ringte og delte nyheten. "Du kjæresten min, du kan bare spørre han med en gang om han vil være gudfar" "testet du positivt i dag?" Jeg hørte virkelig håpet i stemmen og jeg begynte å gråte da jeg kunne svare ja!

Back
Topp