Jeg har fortsatt ingen bukser som passer, måtte kjøpe gravid bukse, ett par dager etter uttak.
Truser passer ikke heller. Håper at magen snart snur og går litt nedover igjen nå.
Er du blitt overstimulert?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fortsatt ingen bukser som passer, måtte kjøpe gravid bukse, ett par dager etter uttak.
Truser passer ikke heller. Håper at magen snart snur og går litt nedover igjen nå.
Jeg ser denFortsatt noen dager til testdag på fredag, men ble en test i dag tidlig som jeg kan skimte en strek påVis vedlegget 277374
Onsdag kveld fikk vi beskjed om fra Hausken da vi hadde uttak fredag morgen[emoji4]Når uttak blir fredag morgen, når burde mannen ha utløsning før dette slik at svømmerene er best mulig? Hadde i går kveld [emoji38]
Jeg ser denblir spennende å se som den får mer farge ettervært!

Så kjekk nyhet! GrattisJippi!!!!!
På uttaket hos Medicus i går fikk de ut 7 egg.
Fikk en meget hyggelig tlf fra de nå, ALLE 7 var modne OG er blitt befrukta!!!![]()
Grattis! Så herligJippi!!!!!
Fikk en meget hyggelig tlf fra de nå, ALLE 7 var modne OG er blitt befrukta!!!![]()
Det var mange! Håper du får flere på frys daDa fikk vi telefon og 12 egg er befruktet så innsett ble satt til torsdag![]()
![]()
Jippi!!!!!
Da fikk vi telefon og 12 egg er befruktet så innsett ble satt til torsdag![]()
![]()
Herregud, så fantastiskGratulerer så mye
![]()
Krysser fingrene for at det i allefall er ett gullegg derPerfekt! Da blir det mange søsken på frys![]()

Tusen takk! Nå må de bare henge med noen dager til
Er så spent på resultatet på dine!!
Så spennende!Det gjør de vettu!heldig som skal sette inn på dag 5
Er det sjæl ass! Hehe De ringer etter kl 12, så spent på om noen er befruktet og henger med fortsatt![]()
Så spennende!hvor mange egg fikk du ut?
![]()
Det gjør de vettu!heldig som skal sette inn på dag 5
Er det sjæl ass! Hehe De ringer etter kl 12, så spent på om noen er befruktet og henger med fortsatt![]()

Det er helt sikkert et gullegg blandt dine, jeg har trua!!!![]()