Donorprøver2018
Flørter med forumet
Så mange som er midt i uttak...er rett og slett litt sjalu. Så klar for å joine dere![]()
Håper virkelig du får ut like mye
jeg heier på deg!!!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mange som er midt i uttak...er rett og slett litt sjalu. Så klar for å joine dere![]()
jeg heier på deg!!!!Oi, ja da hadde jeg også blitt forbanna. Fprstår godt du er frustrert. Håper noen av de andre her kan komme med noen gode råd. Stor klem%#+€$%}# altså. Nå kommer en utblåsning om kapasiteten på Riksen her. Snakket med de nå, og neste ledige tidspunkt for innsett er i uke 48. Jeg burde hatt i uke 47, og det kan de ikke lempe på. Så da har jeg egentlig to valg:
Stå på hormonene minimum ut uka så jeg bikker over i uke 48, dvs 7 ekstra dager med hormon-helvete uten å være gravid. Hvis Riksen i det hele tatt går med på det da, og det faktisk utsetter mens lenge nok.
Slutte på hormonene nå og krysse fingre og tær for at alt klaffer de neste syklusene så jeg rekker innsett en av de siste dagene før julestengt. Hvis jeg er så heldig å rekke det kan jeg se frem til å få ødelagt jula og førjulstiden med å være et hormon-troll.
Og ikke snakk om å kunne holde av tid til meg for uke 48 i dag, selv om jeg har testet negativt hjemme 15 dpo. Så med litt uflaks fyller den uka seg opp før vi får avtalt og så blir neste mulighet i 2019 uansett.
Altså, de er sikkert flinke der og jeg er jo glad for å bo i et land hvor staten finansierer IVF. Men noen dager kan de putte det samlebånd-opplegget sitt opp et visst sted.
Utblåsning ferdig! Håper dere andre har en bedre dag!
Kryssa fingrane for at du har eit fint embryo å setta innOi! Det var mange!Fantastisk!
Innsett blir på onsdag, hvis selvfølgelig man har noe å sette tilbake [emoji173]️
Lykke til du og! Når blir det innsett på deg?
Tusen hjertelig takkMasse lykke til![]()
Gratulerer med flott fangstDa var det hele ferdig! 17 egg ut så nå håper jeg så inderlig at det er et gullegg der![]()
Gratulerer! 7 egg er jo kjempebra7 egg ut [emoji173]️ Fikk ut 4 egg sist, så jeg er kjempe fornøyd![]()
Tusen takkGratulerer med flott fangst![]()
Så gode nyhete! Det er ikke Ienge til onsdagDa har jeg vært på ul kontroll for 2. gang. Etter å ha økt pergoveris så har det kommet flere eggposer til og håper de er gode nok ved innset.
Setter ovitrelle + klexane i kveld og skal møte på klinikken onsdag kl 08.45 for smertelindring og ca kl 09:30 er det uttak.. Spendt og nervøs på samme tid. Gruer meg til selve uttaket selv om en har vært i gamet en stund. Kryss alt for meg at dette går veien og ikke minst at det er nok egg til å sette inn i rugemaskinen![]()
![]()
Huff.. føler virkelig med deg. Og sånne nyheter rett etter man han fått skuffende nyheter er enda vanskeligere å takle, når man aller helst ville vært i gang med nytt forsøk igjen i går. Samlebånd er virkelig noe dritt innimellom ja! Skulle du ha nytt uttak da eller fryseforsøk? Rart at det er såå lang ventetid. Sender deg en stor klem%#+€$%}# altså. Nå kommer en utblåsning om kapasiteten på Riksen her. Snakket med de nå, og neste ledige tidspunkt for innsett er i uke 48. Jeg burde hatt i uke 47, og det kan de ikke lempe på. Så da har jeg egentlig to valg:
Stå på hormonene minimum ut uka så jeg bikker over i uke 48, dvs 7 ekstra dager med hormon-helvete uten å være gravid. Hvis Riksen i det hele tatt går med på det da, og det faktisk utsetter mens lenge nok.
Slutte på hormonene nå og krysse fingre og tær for at alt klaffer de neste syklusene så jeg rekker innsett en av de siste dagene før julestengt. Hvis jeg er så heldig å rekke det kan jeg se frem til å få ødelagt jula og førjulstiden med å være et hormon-troll.
Og ikke snakk om å kunne holde av tid til meg for uke 48 i dag, selv om jeg har testet negativt hjemme 15 dpo. Så med litt uflaks fyller den uka seg opp før vi får avtalt og så blir neste mulighet i 2019 uansett.
Altså, de er sikkert flinke der og jeg er jo glad for å bo i et land hvor staten finansierer IVF. Men noen dager kan de putte det samlebånd-opplegget sitt opp et visst sted.
Utblåsning ferdig! Håper dere andre har en bedre dag!

Takk. Ja, det er liksom planen videre som holder en oppe etter negative beskjeder i denne prosessen. Så når det skjærer seg med å få lagt en god plan blir det tungt.Huff.. føler virkelig med deg. Og sånne nyheter rett etter man han fått skuffende nyheter er enda vanskeligere å takle, når man aller helst ville vært i gang med nytt forsøk igjen i går. Samlebånd er virkelig noe dritt innimellom ja! Skulle du ha nytt uttak da eller fryseforsøk? Rart at det er såå lang ventetid. Sender deg en stor klem![]()
Da har jeg vært på ul kontroll for 2. gang. Etter å ha økt pergoveris så har det kommet flere eggposer til og håper de er gode nok ved innset.
Setter ovitrelle + klexane i kveld og skal møte på klinikken onsdag kl 08.45 for smertelindring og ca kl 09:30 er det uttak.. Spendt og nervøs på samme tid. Gruer meg til selve uttaket selv om en har vært i gamet en stund. Kryss alt for meg at dette går veien og ikke minst at det er nok egg til å sette inn i rugemaskinen![]()
![]()
Okei.. skulle virkelig tro det skulle gått raskere med fryseforsøk ja. Når man ikke har kontrollene på samme måte eller selve innsetningen.. håper de finner fram til en plan som gjør at du får starte raskest mulig. Men hvordan er det om noen faller fra? Er det noe «restetorg» viss du skjønner hva jeg mener? I ivf verden går jo sjelden alt etter planen, så d må jo bli noen avlysninger. Ikke at det er optimalt å sitte å vente å håpe at d blir en ledig time heller da.. men de må jo fylle opp de timene viss det er så stor pågang.Takk. Ja, det er liksom planen videre som holder en oppe etter negative beskjeder i denne prosessen. Så når det skjærer seg med å få lagt en god plan blir det tungt.
Er fryseforsøk vi skal ha, så skulle tro det var mulig å få det til raskere, men har dessverre vært sånn hele veien - må vente, vente og vente litt til pga kapasiteten. I vår sa de at det var pga kapasiteten på lab’en, de klarer visst bare et visst antall opptininger per uke.
Hvor stor dose er du satt på da? De regner jo ut dose utifra blodprøvene som er tatt og følger opp med kontroller, så regner med de har full kontrollHva er høyeste menopurdose dere her inne har gått på? Jeg er kjenpebekymret fordi jeg tror dosen min er veldig høy! Er så redd for at den er altfor høy og at jeg har mistolket informasjonen eller de har glemt noe. Det var ikke ordentlig info om dose og jeg får ikke tak i Porsgrunn[emoji27] Telefonen dems sier bare at jeg skal sende melding på Crypho. Men de svarer ikke[emoji27]
Så bra! Dette blir spennende! Kjenner til de blandede følelsene du snakker om. Deilig å vite når ting skjer og føle at nå endelig skjer detI dag var jeg på ul for å sjekke eggposer. De fant 8 egg på hver side,16 til sammen[emoji1319] Men 10 som nok blir modne til fredag. Så nå blir det egguttak til fredag, Ååå jeg er så glad å letta at jeg svever! Håper bare kvaliteten er god nok[emoji322]Ikke rart at jeg er øm og vond i magen min nå[emoji23] Eggene skal dyrkes til blasto. Innsett neste onsdag om alt går bra[emoji173]️ Nå klarer jeg endelig å være positiv kjenner jeg, men er så redd for å bli skuffet også[emoji43]

Hva står du på da?Hva er høyeste menopurdose dere her inne har gått på? Jeg er kjenpebekymret fordi jeg tror dosen min er veldig høy! Er så redd for at den er altfor høy og at jeg har mistolket informasjonen eller de har glemt noe. Det var ikke ordentlig info om dose og jeg får ikke tak i Porsgrunn[emoji27] Telefonen dems sier bare at jeg skal sende melding på Crypho. Men de svarer ikke[emoji27]
Gratulerer! 7 egg er jo kjempebranå er det mye spennende som skjer her inne altså!