Oktober 2018

Så funt at du har fått en ordentlig oversikt over det der, da går det jo rett og slett ikke ann å gjøre feil!

Da er sikkert papirene her snart, så slipper dere at jeg gjør deg også litt usikker :hilarious:

Bbhugme er ment å være både gravidpute og ammepute, instruksjonsvideoen sier det :cat:
Tror de har kommet med en ny som er bare ammepute
Elsker min. Kjøpte i januar før første ivf og angrer ikke i det hele tatt.
Hehe ikke tenk på det ;) venter spent på papirene og oppstart....rart å vær så klar for å stikke meg med en sprøyte.
Det er så mye nytt utstyr og dill dall som er kommet etter sist jeg var gravid blir nesten rar i hodet hehe.

Hehe ikke tenk på det ;) venter spent på papirene og oppstart....rart å vær så klar for å stikke meg med en sprøyte.
Det er så mye nytt utstyr og dill dall som er kommet etter sist jeg var gravid blir nesten rar i hodet hehe.
Til og med jeg som har brukt to-tre-fire år på å nerde babygreier her går meg vill i jungelen :cat:

Ååå da har jeg misforstått trodde det var en ammepute. Ja husker jeg slet med det sist. Fikk vondt i ryggen hvis jeg lå på ryggen måtte ligge på siden. Men våkna jo seff hundre ganger av at jeg hadde lagt meg på ryggen
Den kan brukes som ammepute også, men vil tro den blir litt vel stor og klumpete til det.
Krissy136 og jeg var på titta på Babybanden på mandag, og da så jeg på puta, den ser god ut og ha i svangerskapet :)

Jeg har kjøpt og sikla på utstyr sida jeg ble prøver, så samla i over 11 år.
Har mildt sagt myyyye.... Hehe. Men mangler mye og.

Ny
Jeg er ruger!
Legen hadde trua på egget.
Og vi har to, av tre mulige, på frys :Heartbigred
:talk017

Takk som bryr deg Tigerbaby! Er jo første runden min, så veldig greit å ha en hønemor som passer på [emoji173]️

Jeg hadde syklusdag 1 på onsdag 26/9. Satte første Gonal -F i går torsdag 27/9 på syklusdag 2. For vi regner jo første mensdag som syklusdag1? (Jeg fikk mens på tirsdag, men midt på dagen, så de regner onsdag som syklusdag1)
Også begynner jeg på Orgalutran søndag 30/9 som blir syklusdag 5.
Høres det riktig ut?
Legger ved skjemaet jeg har fåttVis vedlegget 276284

Jeg har akk det samme skjemaet, og har forstått det helt som du forklarer også :)

Hei! Eg flytta inn til dåka i dag då eg fekk negativ blodprøve. Men eg er så heldig og har 2 gullegg i frysen :smiley-bounce012

Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 1 frysforsøk, IVF klinikken Oslo- uttak 12.09, så skal ha fryseforsøk på det nå i midten av okt. Kun lutinus

Hei! Eg flytta inn til dåka i dag då eg fekk negativ blodprøve. Men eg er så heldig og har 2 gullegg i frysen :smiley-bounce012

Evis84 - 1 barn fra før med ICSI, 3 uttak, 3 ferskforsøk og 1 frysforsøk, IVF klinikken Oslo- uttak 12.09, så skal ha fryseforsøk på det nå i midten av okt. Kun lutinus
Velkommen til oss! Skal skrive deg opp i lista!

Den kan brukes som ammepute også, men vil tro den blir litt vel stor og klumpete til det.
Krissy136 og jeg var på titta på Babybanden på mandag, og da så jeg på puta, den ser god ut og ha i svangerskapet :)

Bbhugme gravidputa er en genial sengepartner :hilarious: Var første «babyting» jeg kjøpte sist. Var uheldig og fikk bekkenlåsning/bekkenløsning veldig tidlig og trengte noe å sove med.

Den er litt stor som ammepute, men fungerer til det også

Back
Topp