Oktober 2018

Ja, er kommet en nå, som går på kino. Jeg ville heller se den, men vil se Skjelvet og, så tar den først, også Flåklypa senere :)
Alltid likt Ludvig jeg, jeg er litt sånn selv, for alt er litt *fal'i*
Også er "Je jo fra dær man tala, je au, så je itte heilt uttaførr å ligne på'n i personlighet eller talamåte...":angelic::hilarious:
:laughing025
Ja han er bare så kul :)

Må innrømme at jeg ikke hadde helt godt av å finne ut av de der konkurranse greiene på aktive medlemmer. Har såååå lyst å vinne noe (smule konkurranse innstinkt). Og da jeg fant ut jeg lå på lista ble jeg kjempe happy.....samtidig nå kan ingen her hjemme si jeg er for mye på forumet for jeg må jo passe på å ikke falle ut av lista........så lyst på det babynestet.

Må innrømme at jeg ikke hadde helt godt av å finne ut av de der konkurranse greiene på aktive medlemmer. Har såååå lyst å vinne noe (smule konkurranse innstinkt). Og da jeg fant ut jeg lå på lista ble jeg kjempe happy.....samtidig nå kan ingen her hjemme si jeg er for mye på forumet for jeg må jo passe på å ikke falle ut av lista........så lyst på det babynestet.
Må ha laga mange tråder for å vinne det nestet, og jeg kommer meg aaaaldri dit.
Men ja, det frister veldig det nestet

Åja, jeg er jo ny på dette forumet så jeg har ikke begynt å lese dagbøker enda. Jeg begynner nå! :) :) :)
Det er aldri for seint :)
Jeg har innsett i morgen :) Så her har alt gått etter planen :)

Det er så mange ulike interessante tråder og følge med på og lese er bare og ta fram snopeposen og sitte å lese et par timer..hehe

Må ha laga mange tråder for å vinne det nestet, og jeg kommer meg aaaaldri dit.
Men ja, det frister veldig det nestet
Tror babynest er det første jeg kjøper når jeg finner ut jeg er gravid....blitt helt forelska i det. Når sønnen var liten så styrte jeg med alle sofaputene i sofaen og bygget opp "mur" slik han ikke kunne falle ut av sofaen. De babynestene er jo så mye mer praktiske og er så mange fine

Tror babynest er det første jeg kjøper når jeg finner ut jeg er gravid....blitt helt forelska i det. Når sønnen var liten så styrte jeg med alle sofaputene i sofaen og bygget opp "mur" slik han ikke kunne falle ut av sofaen. De babynestene er jo så mye mer praktiske og er så mange fine
Første her blir nok ei sånn BBHugme gravidpute, den frister veldig :)
Men sagt at jeg ønsker meg den til jul :)

Det husker jeg de gjorde med søstera mi også, født i 99, da hun lå i sofaen :)
Fungerte det også, men nest ser superkoselige ut. Hadde vært noe å vinne det. Men ikke så aktiv på å lage tråder.

Første her blir nok ei sånn BBHugme gravidpute, den frister veldig :)
Men sagt at jeg ønsker meg den til jul :)

Det husker jeg de gjorde med søstera mi også, født i 99, da hun lå i sofaen :)
Fungerte det også, men nest ser superkoselige ut. Hadde vært noe å vinne det. Men ikke så aktiv på å lage tråder.
Den ammeputa så og kjekk ut...men jeg var å kikket i boden etter gamle ting fra sønnen og fant ammeputa jeg hadde med han....så må jo bruke den...litt ekstra spesielt å kunne ta den i bruk igjen :)

Hei igjen alle sammen. I går var jeg på ultralyd og legen var veldig fornøyd og sa at jeg hadde effektive eggstokker. Glemte å spørre hvor mange egg det var, men det var en god del. Legen var heldigvis ikke bekymret for overstimulering.

Det blir uttak på mandag kl. 09.00. Vi har 2,5 timer reisevei så det blir en tidlig morgen. Må jo også beregne litt ekstra tid til uforutsette hendelser. Det er jo ikke akkurat noe vi kan gå glipp av dette her :)

Oppdatert status: Viktoria85 - Barn nr. 3 (første (7 år) med icsi, andre (4 år) med frys fra første uttak) - ICSI pga dårlig sædkvalitet - Hausken - Gonal F og Orgalutran. Ovitrelle på lørdag 29.09 - Uttak mandag 01.10.

Det er aldri for seint :)
Jeg har innsett i morgen :) Så her har alt gått etter planen :)
Så flott at alt har gått etter planen! Kjempebra :) :) Jeg prøvde å finne dagboka di, men jeg finner ikke ut av det. Har du link i signaturen din eller finner jeg den på en annen måte?

Jeg begynte på Gonal-F i dag på dag 2 og Orgalutran begynner jeg med på søndag dag 5, så da er det vel normalt :joyful:
Likt som meg bare jeg tar Bemfola istedenfor Gonal F. Masse lykke til :)
Dere burde dobbeltsjekke de dagene, synes ikke det høres helt riktig ut å begynne allerede på sprøytedag 4 . Sprøytedag 5 er vanlig å starte med orgalutran osv så vidt jeg vet, det er det samme som syklusdag 7 hvis dere starter med gonal f/bemfola på syklusdag 2.
Såklart, hvis donor har hatt eggløsning tidligere noen ganger så gir det jo mening, og du har sikkert bekreftet det med klinikken? Følte meg litt hønemor nå :chicken:

Den ammeputa så og kjekk ut...men jeg var å kikket i boden etter gamle ting fra sønnen og fant ammeputa jeg hadde med han....så må jo bruke den...litt ekstra spesielt å kunne ta den i bruk igjen :)
Blir nok kanskje ei anna pute som ammepute, er mest for å sove på i senga den der :) For å støtte rygg og mage.
Jeg tror den kan bli litt vel for stor og klumpete som ammepute. Så blir sovepute :)
Sover alltid på ryggen, så da er det veldig fint med støtte når jeg må sove på sida :)

Så flott at alt har gått etter planen! Kjempebra :) :) Jeg prøvde å finne dagboka di, men jeg finner ikke ut av det. Har du link i signaturen din eller finner jeg den på en annen måte?

Veldig søt avatar du har, søt hund :)

Veldig greit at alt har gått etter planen. Med PCOS kropp så kunne mye gå galt. Så jeg er veldig, veldig fornøyd med at det har gått så veldig fint :)

https://forum.babyverden.no/threads/veslejintas-ivf-vei-mot-drømmen.1939126/

Der er dagboka mi :) Mye rart i den, av tanker, nedtelling og alt som hører med :)
Og en del skravling.

Dere burde dobbeltsjekke de dagene, synes ikke det høres helt riktig ut å begynne allerede på sprøytedag 4 . Sprøytedag 5 er vanlig å starte med orgalutran osv så vidt jeg vet, det er det samme som syklusdag 7 hvis dere starter med gonal f/bemfola på syklusdag 2.
Såklart, hvis donor har hatt eggløsning tidligere noen ganger så gir det jo mening, og du har sikkert bekreftet det med klinikken? Følte meg litt hønemor nå :chicken:

Takk som bryr deg Tigerbaby! Er jo første runden min, så veldig greit å ha en hønemor som passer på [emoji173]️

Jeg hadde syklusdag 1 på onsdag 26/9. Satte første Gonal -F i går torsdag 27/9 på syklusdag 2. For vi regner jo første mensdag som syklusdag1? (Jeg fikk mens på tirsdag, men midt på dagen, så de regner onsdag som syklusdag1)
Også begynner jeg på Orgalutran søndag 30/9 som blir syklusdag 5.
Høres det riktig ut?
Legger ved skjemaet jeg har fått
IMG_4762.JPG

Jeg venter på papirene mine fra klinikken i posten. Kan godt vær at de mente sprøytedag 5....husker bare de så dag 5 i tlf. Kan oppdatere når jeg får dem. Ble sendt på onsdag

Takk som bryr deg Tigerbaby! Er jo første runden min, så veldig greit å ha en hønemor som passer på [emoji173]️

Jeg hadde syklusdag 1 på onsdag 26/9. Satte første Gonal -F i går torsdag 27/9 på syklusdag 2. For vi regner jo første mensdag som syklusdag1? (Jeg fikk mens på tirsdag, men midt på dagen, så de regner onsdag som syklusdag1)
Høres det riktig ut?
Legger ved skjemaet jeg har fåttVis vedlegget 276284
Jeg tolker likt som du så med dette papiret

Blir nok kanskje ei anna pute som ammepute, er mest for å sove på i senga den der :) For å støtte rygg og mage.
Jeg tror den kan bli litt vel for stor og klumpete som ammepute. Så blir sovepute :)
Sover alltid på ryggen, så da er det veldig fint med støtte når jeg må sove på sida :)
Ååå da har jeg misforstått trodde det var en ammepute. Ja husker jeg slet med det sist. Fikk vondt i ryggen hvis jeg lå på ryggen måtte ligge på siden. Men våkna jo seff hundre ganger av at jeg hadde lagt meg på ryggen

Høres det riktig ut?
Legger ved skjemaet jeg har fåttVis vedlegget 276284
Så funt at du har fått en ordentlig oversikt over det der, da går det jo rett og slett ikke ann å gjøre feil!
Jeg venter på papirene mine fra klinikken i posten. Kan godt vær at de mente sprøytedag 5....husker bare de så dag 5 i tlf. Kan oppdatere når jeg får dem. Ble sendt på onsdag
Da er sikkert papirene her snart, så slipper dere at jeg gjør deg også litt usikker :hilarious:
Ååå da har jeg misforstått trodde det var en ammepute. Ja husker jeg slet med det sist. Fikk vondt i ryggen hvis jeg lå på ryggen måtte ligge på siden. Men våkna jo seff hundre ganger av at jeg hadde lagt meg på ryggen
Bbhugme er ment å være både gravidpute og ammepute, instruksjonsvideoen sier det :cat:
Tror de har kommet med en ny som er bare ammepute
Elsker min. Kjøpte i januar før første ivf og angrer ikke i det hele tatt.

Back
Topp