Oktober 2018

Kan fjerne meg fra listen.. blir avbrutt forsøk pga en syklus på bærtur.. CD24, ikke hatt el enda, så må vente på mens før noe mer skjer..

Kommer nok til å snike her inne likevel. Lykke til til dere andre :) Gleder meg til å se mange positive tester :D
Lykke til videre. Klem :)

Jeg og vil!!! Tiden går så sent...holder på å døøø....hehe
Jeg synes ikke det er lenge siden jeg venta på oppstart og telte ned 13 uker jeg... Og i morgen er jeg ruger :)
På ett av fire egg :D

Jeg synes ikke det er lenge siden jeg venta på oppstart og telte ned 13 uker jeg... Og i morgen er jeg ruger :)
På ett av fire egg :D
13 uker....burde ikke klage jeg da nei....Kun 10 dager siden utredning og beskjed om icsi. Ja det forteller vel mye om min tålmodighet (ikke eksisterende) hehe

13 uker....burde ikke klage jeg da nei....Kun 10 dager siden utredning og beskjed om icsi. Ja det forteller vel mye om min tålmodighet (ikke eksisterende) hehe
Var ganske kjedelig å vente. Men sist jeg ble søkt inn, så var det fem måneders ventetid på både samtale og til oppstart etter den igjen :)
Så blir vant til venting :) Men venta sida 2007, så 13 uker er ikke sååå lenge

Var ganske kjedelig å vente. Men sist jeg ble søkt inn, så var det fem måneders ventetid på både samtale og til oppstart etter den igjen :)
Så blir vant til venting :) Men venta sida 2007, så 13 uker er ikke sååå lenge
Ja nå gikk jeg ikke offentlig men privat. Orker ikke lang ventetid pga alder.
Siden 2007????? På godkjennelse til utredning eller prøvt siden da?

Ja nå gikk jeg ikke offentlig men privat. Orker ikke lang ventetid pga alder.
Siden 2007????? På godkjennelse til utredning eller prøvt siden da?
Prøvd siden da :)
Så er vant til venting. Ble henvist i mai til prøverør nå. Men sykehuset brukte halvanna år på og ville søke meg videre.
Så litt snurt for den tida der.

Prøvd siden da :)
Så er vant til venting. Ble henvist i mai til prøverør nå. Men sykehuset brukte halvanna år på og ville søke meg videre.
Så litt snurt for den tida der.
Ja d var lenge...da håper jeg virkelig at det går nå!!!!! Tenkte våre 3år var lenge. Kjekt å se for glad og optimistisk du er i prosessen. Får meg til å glede meg litt ekstra :)

Ja d var lenge...da håper jeg virkelig at det går nå!!!!! Blir jo ingenting imot våre 3år. Kjekt å se for glad og optimistisk du er i prosessen. Får meg til å glede meg litt ekstra :)
Hadde ett par års opphold inni der, og begynte igjen for snart tre år siden. Men vært lange og harde år.
Så håper på litt fri fra prøving ei stund nå :) Før prøving på neste mann.

Nei det var jo kjempeteit! Har du snakket meg klinikken ang oppfølging videre?
Blir ul kontroll på CD10. Og naturlig syklus igjen.. ønskte styrt, men legen ville prøve ein gang til med naturlig.. blæ.
Kan ikke skjønne hva ul'en skal hjelpe for.. hadde det sist syklus og den viste bare at ledende follikkel var treeeg, og syklusen var lang, men kortere enn denne.

Tusen takk! :)
Hvordan ligger du ann? :)
Er på CD 20 så ligger å vente desperat på tr. Tipper ca torsdag neste uke. Hvis det blir det er første sprøyte Bemfola på fredag neste uke. Det er på bursdagen min...så hallo happy birthday ta en sprøyte hehehe

Tusen takk! :)
Hvordan ligger du ann? :)

Jeg er litt foran i løypa, tok siste sprøyta på søndags kveld, el sprøyta mandags kveld, hadde uttak onsdag og skal sette inn ett egg i morgen :) Super spent :)

Back
Topp