Oktober 2018

Ååh, så deilig!
Jeg mente fordi du først skrev testdag 13 og så 10 :woot:

Hahaha, 10. er datoen. Jeg telte fullstendig feil :hilarious:
Telte innsett og 14 dager, og klarte enda og legge på en dag :rolleyes: Senga neste... :hilarious:

Sitrusmin :cat: nå skal vi lykkes sammen!

Ikke så veldig ulikt nei. Håpløst å prøve å si ifra når de ikke vil høre. Synes de klønet noe grusomt istedenfor å høre etter under hele første forsøk.
Uttak nr 2 var en drøm, og befruktningen var ekstremt mye bedre, når de hørte etter, slapp unna med å få andre medisiner og ikke den typen jeg blir syk av :cat:

Jeg må forsåvidt si meg litt enig med legen hvis du var bare litt heldig sist runde, og det var du jo :cat: håper den varer hele veien nå ;):Heartred

Åh, tigermin, klart vi skal!

Kopierer dagens oppdatering her også:

Kom hjem til gubbelur som lagde middag :) Det var godt det.

Dette ble den siste kontrollen! :eek: :D :wideyed:
Kom inn til samme mannen som to ganger før. Veldig blid i dag og hadde med seg medhjelper til å notere.
I venstre hadde jeg to på 19 mm og en på 21 mm! Og i høyre fikk jeg ikke med meg, men var noen flere på 19 mm, også var det noen umodne på 15 mm. Men han var veldig fornøyd og sa at det var helt gjennomsnittlig det han så :smug:

Så... Til det mest spennende!
Uttak blir....... ONSDAG! Så jeg skal ikke sette mer Gonal-F! Og sette Ovitrellen i kveld.
Spraya for siste gang har jeg gjort nå.

Hjeeelp, jeg gruer meg :wideyed:

Så spennende med uttak på onsdag, det skal gå kjempebra! Som tiger sier, man vet ingenting på forhånd så best om man klarer å ikke bruke energi på å grue seg. Og om det blir vondt - så går det også bra etterhvert, siden det er over ganske fort. Spenningen over resultatet er verst synes jeg, og den er vanskeligere å unngå. Men alt ligger jo godt til rette for et veldig bra uttak for deg nå :) Masse masse lykke til!

Så spennende med uttak på onsdag, det skal gå kjempebra! Som tiger sier, man vet ingenting på forhånd så best om man klarer å ikke bruke energi på å grue seg. Og om det blir vondt - så går det også bra etterhvert, siden det er over ganske fort. Spenningen over resultatet er verst synes jeg, og den er vanskeligere å unngå. Men alt ligger jo godt til rette for et veldig bra uttak for deg nå :) Masse masse lykke til!
Jeg er skikkelig, skikkelig spent kjenner jeg. Redd for å få vondt etterpå, nesten mer enn selve uttaket. Så håper jeg er heldig og kommer meg greit unna :)

Blir godt å slippe pendling Odalen-Riksen også. Så jeg skal slappe av og pusle med julegaver og hjemmet i rugetida :)

Jeg er skikkelig, skikkelig spent kjenner jeg. Redd for å få vondt etterpå, nesten mer enn selve uttaket. Så håper jeg er heldig og kommer meg greit unna :)

Blir godt å slippe pendling Odalen-Riksen også. Så jeg skal slappe av og pusle med julegaver og hjemmet i rugetida :)
Snart ferdig :) nesten litt sjalu såååå klar for å starte :)

Hei :)

Kommer inn her jeg óg. Venter fortsatt (!) på el som aldri vil dukke opp, tydeligvis.. 5. dag med «høy» på monitoren, så nå bør el komme i løpet av kort tid..(CD22 i dag)

Lil-17 - B3 - #2FER (#1 ICSI) - naturlig syklus - innsett uke 40.

Snart ferdig :) nesten litt sjalu såååå klar for å starte :)
Jeg hadde det sånn i september gruppa. Alle andre starta... Og jeg hang etter. Hehe.
Men plutselig så er dere i gang. Jeg husker jeg starta i går, ehm, for snart en måned siden :rolleyes:
Det har gått utrolig fort fra det til nå.

Jeg hadde det sånn i september gruppa. Alle andre starta... Og jeg hang etter. Hehe.
Men plutselig så er dere i gang. Jeg husker jeg starta i går, ehm, for snart en måned siden :rolleyes:
Det har gått utrolig fort fra det til nå.
Hehe ja er utålmodig nok bare på å vente på tlf om ang medisinplanen min. Ny syklus starter ons-fredag neste uke. Er på forumet unormalt mye og tiden går seeeeeeint. I mellomtiden plager jeg meg selv med å Google etter masse baby ting.

Hehe ja er utålmodig nok bare på å vente på tlf om ang medisinplanen min. Ny syklus starter ons-fredag neste uke. Er på forumet unormalt mye og tiden går seeeeeeint. I mellomtiden plager jeg meg selv med å Google etter masse baby ting.
Det høres ut som meg :) Hehe. Fikk vite alt i juni at uttaket ble uke 39, så har telt ned, dag for dag, i 13 uker.
Men du og du så fort det gikk. HVOR ble sommeren av...

Hei :)

Kommer inn her jeg óg. Venter fortsatt (!) på el som aldri vil dukke opp, tydeligvis.. 5. dag med «høy» på monitoren, så nå bør el komme i løpet av kort tid..(CD22 i dag)

Lil-17 - B3 - #2FER (#1 ICSI) - naturlig syklus - innsett uke 40.
Bruker du å få maks på den? :p

hvis du bruker få det er det nok greit :) jeg fikk ikke det, derfor jeg spurte.
Fikk litt panikk nå:p har en CB digital el test liggende.. muligens jeg tar den i kveld. Ingen tegn til el, så håper den kommer ila uken.

Fikk litt panikk nå:p har en CB digital el test liggende.. muligens jeg tar den i kveld. Ingen tegn til el, så håper den kommer ila uken.
neida, ikke få panikk. tenker bare at du ikke nylig hadde begynt med monitoren, fordi det kunne jo vært ganske ekkelt oppi forsøket :hilarious:
jeg liker cb digital rosa, de er fantastiske.

neida, ikke få panikk. tenker bare at du ikke nylig hadde begynt med monitoren, fordi det kunne jo vært ganske ekkelt oppi forsøket :hilarious:
jeg liker cb digital rosa, de er fantastiske.
Hehe, neida :P
Ja..slipper å tolke noe som helst. Men syns de er litt dyre.. 400,- og noe for 10 stk på apoteket.

Veslejinta - 29 år - Ingen barn - IVF - Riksen - Synerella fra 28.08 - Gonal F fra 13.09 - Otrivelle 24.09 - Uttak 26.09 - Insett 28.09 - Testdag 10.10

Så spennende! Masse lykke til i morgen [emoji173]️

Så spennende! Masse lykke til i morgen [emoji173]️
Takk takk :)
Jeg er så spent og nervøs at magen har slått seg vrang :hilarious::sorry:

Back
Topp