Hvis du leser på første innlegg i denne tråden ser du kriterieneNår kan man bli medlem der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du leser på første innlegg i denne tråden ser du kriterieneNår kan man bli medlem der?
Jeg oppfyller kravene og har sendt melding til Mille. Men får ikke svar.. hva mer skal jeg gjøre?
Jeg ogsåSamme her...
Jeg også
OkJeg sendte pm til en moderator og hun godkjente meg og sendte meg videre til forumansvarlig![]()
Jeg venter også på tilgang. Mille har svart meg at hun har sendt det videre til forumansvarlig. Men dette er nå over en uke siden...
Det var i orden senere den kvelden jeg skrev det innleggetHei! Jeg ba om tilgang til deg 06 april. Hvorfor du ikke har fått tilgang før kan jeg dessverre ikke svare på![]()
Ej he fått beskjed med millie for over en uke sida att ho he godkjent meg,mn lenger har ikkje ej komt.Har også bedt om tilgang, men kan ikke se at jeg har fått?
Ej he fått beskjed med millie for over en uke sida att ho he godkjent meg,mn lenger har ikkje ej komt.
Mn resten er vel opp til neste mann i prosessen