Oktober 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Jeg oppfyller kravene og har sendt melding til Mille. Men får ikke svar.. hva mer skal jeg gjøre?
 
Jeg venter også på tilgang. Mille har svart meg at hun har sendt det videre til forumansvarlig. Men dette er nå over en uke siden...
 
Jeg har og sendt til mille tror jeg.. Har ikke fått svar.
 
He spurt om tilgang for snart 2 veke sida å he ikkje hørt noke,men når sida var nede for litt sida skjedde de noke som gjor att mine innlegg forsvann,so kan no vere de
 
Hei jenter! Jeg beklager for at dere ikke har fått svar fra meg. Ordner med det nå. :)
 
Jeg venter også på tilgang. Mille har svart meg at hun har sendt det videre til forumansvarlig. Men dette er nå over en uke siden...

Hei! Jeg ba om tilgang til deg 06 april. Hvorfor du ikke har fått tilgang før kan jeg dessverre ikke svare på :)
 
Jeg ser mange av de jeg ba om skulle få tilgang 06 april, ikke har fått dette før mye senere. Det er selvsagt leit, men så lenge jeg har gitt beskjed så er det ikke mer jeg kan gjøre dessverre. Dersom jeg sier jeg har bedt om tilgang til dere, så har jeg det :) Det lover jeg :)
 
Har også bedt om tilgang, men kan ikke se at jeg har fått?
 
Back
Topp