Oktober 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Er det noen kjapp måte å finne ut hvor mange innlegg man har i de ulike forumene?
 
Hei, jeg kvalifiserer til skjult nå.
Terminlisten er ikke oppdatert etter at jg meldte meg inn i tråden, men du kan se at jeg har skrevet inn post om det.
 
Har det i det hele blitt sendt melding videre til de som faktisk gir tilgang? Jeg skrev melding til tilgangsansvarlig for 3 dager siden og enda ikke hørt ett ord?
 
Har det i det hele blitt sendt melding videre til de som faktisk gir tilgang? Jeg skrev melding til tilgangsansvarlig for 3 dager siden og enda ikke hørt ett ord?

Hei! Jeg har sendt deg et svar på PM :)

Det er forresten mye enklere for meg å følge opp spørsmål dersom dere sender en PM til meg istendefor å skrive på forumet eller på profilsiden min da jeg får mail i innboksen hvergang det dukker opp en PM her :)
 
Hei! Jeg har sendt deg et svar på PM :)

Det er forresten mye enklere for meg å følge opp spørsmål dersom dere sender en PM til meg istendefor å skrive på forumet eller på profilsiden min da jeg får mail i innboksen hvergang det dukker opp en PM her :)

Så at du har svart meg også :) det skjønner jeg godt at det er.
 
Hei! Jeg har sendt deg et svar på PM :)

Det er forresten mye enklere for meg å følge opp spørsmål dersom dere sender en PM til meg istendefor å skrive på forumet eller på profilsiden min da jeg får mail i innboksen hvergang det dukker opp en PM her :)
Mener på jeg sendte deg en pm om det, men… :)
 
Den ligger under bilder og dagbøker øverst :) hvis du er på app må du gjerne gå helt ut og inn igjen evt. logge ut for å få den opp.

ImageUploadedByBV Forum1424463644.093513.jpg
 
Mange dager siden det ble bedt om tilgang for meg, men jeg har ikke kommet inn..? Tar det så lang tid?
 
Mange dager siden det ble bedt om tilgang for meg, men jeg har ikke kommet inn..? Tar det så lang tid?

Du fikk tilgang i dag ca 12:00 :) Forumansvarlig jobber ikke alltid like mye i helgen så da kan det ta noen dager :)
 
Mange dager siden det ble bedt om tilgang for meg, men jeg har ikke kommet inn..? Tar det så lang tid?

Du fikk tilgang i dag ca 12:00 :) Forumansvarlig jobber ikke alltid like mye i helgen så da kan det ta noen dager :)
 
Vil gjerne inn i det hemmelige forumet, men får ikke til å endre nick og bilde via nettleser. Har prøvd oppskriften her inne, men kommer lissom ikke inn dit :(
 
Den ligger under bilder og dagbøker øverst :) hvis du er på app må du gjerne gå helt ut og inn igjen evt. logge ut for å få den opp.

Vis vedlegget 104530
Kan nok se forskjellig ut. Jeg kommer til "skjult" og "ikke skjult" når jeg går inn på appen, så velger jeg hvilket jeg skal inn på.
 
Back
Topp