Oktober 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

En tråd i 'Oktober 2015' startet av Forumansvarlig Tamara, 9 Feb 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hamasita Gift med forumet Marsboerne2017 Oktoberskattene 2015 Aprillykke 2017

Hei, hvordan får man beskjed om man er godkjent og hvor er dette hemmelige rommet?! :)

2. Plomme Forumet er livet Himmelbarn Oktoberskattene 2015

Send pm til trådansvarlig *Mille*. Når du får tilgang kan du se "hemmelig forum" på festede tråder her inne.

3. Hamasita Gift med forumet Marsboerne2017 Oktoberskattene 2015 Aprillykke 2017

Im in ;) tok bare litt vel lang tid!!

4. Dolly85 Flørter med forumet Oktoberskattene 2015

Har sendt pm til *mille* om tilgang til skjult forum for en god stund siden. Ikke fått svar...

5. Celineth Forelsket i forumet Septemberlykke 2015

Har spurt for en veldig god stund siden jeg også, men ikke fått svar jeg heller..

6. Bkno2556032 Blir kjent med forumet

Hvordan får jeg tilgang ?

7. Celineth Forelsket i forumet Septemberlykke 2015

Jeg spør igjen: Er det mulig å få tilgang uten at man er på terminlisten? Jeg hadde termin i september, så jeg står ikke oppført. Ønsker helst å være i oktoberforum.

8. MammaLykke90 Forelsket i forumet Oktoberskattene 2015 Sommerfuglene 2017

Når jeg gikk inn på Mille står det hun ble sist sett desember 2015.
    Er det noen annen mulighet å få tilgang til skjult for denne gruppa?
    Jeg fyller kravene og ønsker veldig bli medlem av skjult for denne termingruppa, står ikke på fødelisten men har lagt inn der vi skriver når barna er født. Er aktiv på BV da jeg venter barn nr 2 i juni. Er fortsatt noe aktivitet i denne gruppa også så ønsker derfor tilgang til skjøt
    Når jeg gikk inn på Mille står det hun ble sist sett desember 2015.
    Er det noen annen mulighet å få tilgang til skjult for denne gruppa?
    Jeg fyller snart alle kravene og, men står ikke på terminlista, ønsker veldig bli medlem av skjult for denne termingruppa, står på fødelisten. Er aktiv på BV da jeg venter barn nr 2 i juni. Er fortsatt noe aktivitet i denne gruppa også så ønsker derfor tilgang til skjult

Del denne siden