Oktober 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Jeg tilhører september 2012, er tilgangsansvarlig der. Av en eller annen grunn har jeg tilgang til det skjulte forumet deres her.

Tenkte bare å sifra, vet ikke om det gjelder flere men må være en feil. Har ingen interesse av det altså :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Noen tilgangsansvarlige kan av en eller annen grunn se skjult hos andre. Trodde det var ordnet opp i. Jeg får alle søknadene til september 2014s skjult, men har ikke sjekket om jeg ser forumet. Rører selvfølgelig ikke søknadene deres :)

-Taster fra appen-
 
Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har skrevet? :) tenkte å søke imorgen hvis jeg oppfyller krava :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har skrevet? :) tenkte å søke imorgen hvis jeg oppfyller krava :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Du må gå inn på profilen din, se på alle innleggene du har skrevet og telle de du har skrevet på oktoberforumet :)

-Taster fra appen-
 
Får man tilgang til skjult forum via mobilen? Og hvor søker man?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Du må "åpna" for skjult forum via pc eller nettleser på mobilen. Når du først e komt inn, så kan du gå inn på skjult via mobil-appen :)
 
Tar det lang tid å få svar på søknad? Og kommer den skjulte gruppen automatisk opp?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tar det lang tid å få svar på søknad? Og kommer den skjulte gruppen automatisk opp?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gå til første innlegg i denne tråden, så ser du korleis du får fram skjult forum.
Du får ikkje tilgang før du e godkjent, da tar ho fortløpande :)
 
Tar det lang tid å få svar på søknad? Og kommer den skjulte gruppen automatisk opp?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kommer an på når jeg kommer meg på pc, prøver å være innom å sjekke regelmessig, men ikke hver eneste dag. Hender jeg stikker innom pc for å sjekke køen. Men du er iallefall godkjent for en stund siden :) Så du skal kunne se skjult forum nå.
 
ser ikke noe skjult forum jeg....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ser ikke noe skjult forum jeg....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Forumet ligger under "Våre bilder" og "Dagbøker". Dersom du ikke ser det må du kontakte admin, du skal være godkjent :/ Veldig rart!
 
Oi! Måtte bare logge meg på på nytt nå har jeg skjult forum


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg sjekka alle søkere for to dager siden, da var det ingen søkere som fylte kravene enda :) Igår lå jeg med migrene, så jeg fikk ikke sjekka noen. Skal ta en ny runde nå før jeg legge mer.
 
Jeg la inn en søknad idag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har lagt inn søknad. Etter mine beregninger bør den gå igjennom.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Skal sjekke :)

-Fra appen-
 
Back
Topp