M
millia
Guest
Jippi
Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finner ikke noe søknad fra deg? Prøv en gang tilJeg har også forsøkt å søke. Ble det riktig?
Det har jeg Du mangler 15 innlegg på oktoberforumet for å komme innHar du sett søknaden min?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ok, da får jeg skravle i vei og sende en nyDet har jeg Du mangler 15 innlegg på oktoberforumet for å komme inn
Bare skravle du, jeg har ikke slettet søknaden! Du oppfyller alle andre krav, mangler bare litt innlegg! Fyr løs så er du inne på no time!Ok, da får jeg skravle i vei og sende en ny
Sjå på fysta innlegget i denne tråden, så står da korleisdu ska gjera da derHeisann, da hadde det plutslig gått over en måned, og jeg skal oppfylle alle krav til å få bli med på skjult forum! Er det nok å skrive det her, eller må man søke på annen måte?
Sjå på fysta innlegget i denne tråden, så står da korleisdu ska gjera da der
Du må søke når du mener du fyller kraveneMå man søke, eller kommer man automatisk inn?
Jeg sjekket før idag, så ingen søknad fra deg da Kan se igjen i morgen. Er du usikker på hvor mange innlegg du har på oktoberforumet, kan du gå inn på din egen profil, se på "innlegg" og trykke på teksten "se alle innlegg". Det er slik jeg sjekker Da er det bare å telle!Har søkt, men vet ikke hvor mange innlegg jeg har. Får vente i spenning
Jeg sjekket før idag, så ingen søknad fra deg da Kan se igjen i morgen. Er du usikker på hvor mange innlegg du har på oktoberforumet, kan du gå inn på din egen profil, se på "innlegg" og trykke på teksten "se alle innlegg". Det er slik jeg sjekker Da er det bare å telle!
-Taster fra appen-
Jeg sjekket før idag, så ingen søknad fra deg da Kan se igjen i morgen. Er du usikker på hvor mange innlegg du har på oktoberforumet, kan du gå inn på din egen profil, se på "innlegg" og trykke på teksten "se alle innlegg". Det er slik jeg sjekker Da er det bare å telle!
-Taster fra appen-