Oktober 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ok tusen takk. Bare jeg som er litt dum. Drev å lette etter forumansvarlig janet.. hehehe
Hehe det var jo det det stod, så du er ikke dum ;) Bare å spørre så svarer vi etter beste evne!
 
Hvordan ser jeg om jeg får tilgang?
 
Man vet at man har fått tilgang når man ser og kan gå inn på den skjulte delen :)
 
Da får vi sjå. Var jo så lite aktivitet på resten av forumet no. ;) Sitter stort sett på appen :p
 
Får jeg også være med ^^ jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har her inne, men har en del ellers da :p og jeg bruker for det meste appen på telefonen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det har ingenting å si om du bruker app eller data, men du må inn på data for å søke.
 
Da får vi sjå. Var jo så lite aktivitet på resten av forumet no. ;) Sitter stort sett på appen :p
Er ikke noe mer aktivitet på skjult, dessverre. Venter liksom litt på dere!
 
Hehe. Ser den. :) veit ikkje om eg har fått tilgang eg. Ser iallefall ikkje noke :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kommer det skjulte forumet automatisk opp når man har fått tilgang?? ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
jeg sendte inn søknad når jeg var litt usikker på hvor mange innlegg jeg hadde.. venter du bare til jeg har 30 med å godta eller? jeg må ikke søke på nytt?
 
jeg sendte inn søknad når jeg var litt usikker på hvor mange innlegg jeg hadde.. venter du bare til jeg har 30 med å godta eller? jeg må ikke søke på nytt?
Må ha 50 :) Tror jeg lot din ligge, for du er ikke så mange innleggene fra.
 
Ja da har man sendt søknaden på det :)
 
Jeg er bortreist frem til lørdag, og vil ikke få godkjent noen før jeg er hjemme igjen :) Hør med Moderator Tone eller Administrator Tamara dersom du mener du oppfyller kravene, og ikke vil vente til lørdag kveld/søndag :)

-Taster fra appen-
 
Har jeg gjort det riktig?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp