Hehe det var jo det det stod, så du er ikke dum Bare å spørre så svarer vi etter beste evne!Ok tusen takk. Bare jeg som er litt dum. Drev å lette etter forumansvarlig janet.. hehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det var jo det det stod, så du er ikke dum Bare å spørre så svarer vi etter beste evne!Ok tusen takk. Bare jeg som er litt dum. Drev å lette etter forumansvarlig janet.. hehehe
Hehe... Jeg lette meg også ihjel etter forumansvarlig janetOk tusen takk. Bare jeg som er litt dum. Drev å lette etter forumansvarlig janet.. hehehe
Ok tusen takk. Bare jeg som er litt dum. Drev å lette etter forumansvarlig janet.. hehehe
Er ikke noe mer aktivitet på skjult, dessverre. Venter liksom litt på dere!Da får vi sjå. Var jo så lite aktivitet på resten av forumet no. Sitter stort sett på appen
Må ha 50 Tror jeg lot din ligge, for du er ikke så mange innleggene fra.jeg sendte inn søknad når jeg var litt usikker på hvor mange innlegg jeg hadde.. venter du bare til jeg har 30 med å godta eller? jeg må ikke søke på nytt?
Jepp! Også får man banneretKommer det skjulte forumet automatisk opp når man har fått tilgang?? ;-)
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Jeg skal ta ny runde etter jobb og seHar jeg gjort det riktig?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app