Har du funnet forumet?Hvor lang tid tar det å bli "godkjent"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du funnet forumet?Hvor lang tid tar det å bli "godkjent"?
Fant deg ikke på lista, har du søkt om tilgang?Jeg finner heller ikke det skjulte forumet.
Det var veldig rart. Kan du prøve å søke igjen? Jeg var innom igår og ryddet i søkelista. Da var det bare en som hadde nok innlegg.Ja søkte for ca. 1 uke siden
Har sendt deg pmOk, da skal jeg gjøre det. Jeg har over 70 innlegg
Ditta skjedde med meg og! Ej bære forandra brukernavnet til de ej hadde..Hei. Jeg er krøllo123. Det har skjedd noe med brukerkontoen min som har gjort at min forrige bruker, karikanin, har kommet i stedet
Har etterlyst hjelp flere ganger inne på tekniske spm men ingen i adm svarer der
Kan jeg få tilbake tilgangen ?
FruJohnsen har ikke vært aktiv på mange måneder, så send evt en melding til Administrator på gruppa (Heidi tror jeg), eller til TamaraTror jeg har sendt en forespørsel, hvor lang tid tar det før man evt blir godkjent?
Hei, jeg beklager jeg har virkelig sviktet! Det har vært sykdom i familien og jeg har derfor ikke vært aktiv på lenge! Har det ordnet seg?
Nei, jeg sjekket deg, du har ikke nok innlegg enda Men femti innlegg er ikke så mye, så det går fort! Er Ikke så livat her ute på åpent forum nå, men jeg kan skravle med deg jeg!Kan ikke se at jeg har fått tilgang nei, men nå har jeg ikke vært så aktiv i sommer heller pga flytting og ferie.
Du er ikke så langt unna nåKan ikke se at jeg har fått tilgang nei, men nå har jeg ikke vært så aktiv i sommer heller pga flytting og ferie.