Oktober 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Har nok ikke godkjent deg enda :) det er noen dager siden jeg sjekket sist. Skal se på det :)
 
Veldig flott om de som søker om å komme inn på skjult sender meg en PM i tillegg! :) Jeg har gått meg vill i ammetåka og husker knapt nok hvilken dag det er, så jeg er ikke så god på å sjekke søknadslista om dagen! Beklager det! Du kommer fortere inn ved å sende meg en pm og varsle om at du har søkt :)
 
Hei. Jeg er krøllo123. Det har skjedd noe med brukerkontoen min som har gjort at min forrige bruker, karikanin, har kommet i stedet:(
Har etterlyst hjelp flere ganger inne på tekniske spm men ingen i adm svarer der:(

Kan jeg få tilbake tilgangen ?:(
 
Hei. Jeg er krøllo123. Det har skjedd noe med brukerkontoen min som har gjort at min forrige bruker, karikanin, har kommet i stedet:(
Har etterlyst hjelp flere ganger inne på tekniske spm men ingen i adm svarer der:(

Kan jeg få tilbake tilgangen ?:(
Ditta skjedde med meg og! Ej bære forandra brukernavnet til de ej hadde..
No får ej dobbelt opp med mail :/
 
Hei, jeg beklager jeg har virkelig sviktet! Det har vært sykdom i familien og jeg har derfor ikke vært aktiv på lenge! Har det ordnet seg?
 
Hei, jeg beklager jeg har virkelig sviktet! Det har vært sykdom i familien og jeg har derfor ikke vært aktiv på lenge! Har det ordnet seg?

Kan ikke se at jeg har fått tilgang nei, men nå har jeg ikke vært så aktiv i sommer heller pga flytting og ferie.
 
Kan ikke se at jeg har fått tilgang nei, men nå har jeg ikke vært så aktiv i sommer heller pga flytting og ferie.
Nei, jeg sjekket deg, du har ikke nok innlegg enda :) Men femti innlegg er ikke så mye, så det går fort! :) Er Ikke så livat her ute på åpent forum nå, men jeg kan skravle med deg jeg! :D
 
Kan ikke se at jeg har fått tilgang nei, men nå har jeg ikke vært så aktiv i sommer heller pga flytting og ferie.
Du er ikke så langt unna nå :)
 
Back
Topp