Ohellige klagemur!

Jeg orker INGENTING! [emoji30] Sånn. Det hjalp å få det ut [emoji23] ... Orker ikke engang å legge minsten, som skulle lagt seg for en halv time siden[emoji85]
Føler med deg! Her skulle kofferten vært pakket ut....
 
Jeg hater, hater, HATER å være kvalm! Tidligere har jeg kun spydd på tom mage, men i kveld er kvalmen på nye høyder og jeg klarer ikke holde på noe. Ville helt seriøst heller hatt to knekte ben i stedet for denne kvalmen...
 
Er SÅ LEI menssmerter og bekymringene de gir meg :( er nå 10+1, og trodde det hadde gitt seg, men nei. Våkner for tredje natt på rad av skikkelig vonde murringer, og blir superengstelig. Var på TUL igår, og alt så fint ut, så en skulle tro at jeg klarte å senke skuldrene.
 
I forrige uke var det helt grusomt. Våknet av sinnsyk morgenkvalme, rakk ikke do på første runde så samboer våknet til å vaske gangen. Dagen i forveien hadde jeg fått medisiner for uvi.
I dag er jeg ikke fult så kvalm, men nyser sykt masse og støl i magen! Kunne ønske jeg fikk tilbake matlysten snart!
 
Ikke få sove hele natten gjennom når jeg er så mye trøtt og sliten.. opp å tisse, opp å tisse.. hele tiden[emoji849]
 
Genial tråd. Jeg er lei av å være konstant sliten. Kondisen gikk rett vest når man er gravid. Skulle tro trapper var en fjelltur :smiley-ashamed004 vil få mer ut av treningsøktene mine. jeg er også lei av mamma og svigermor påpeker er jeg har lagt på meg og brukte hver avdeling til å kommentere det når jeg spiste(omså det var salat). Ikke koselig, er veldig emosjonell (som jeg også er lei haha)!og tar for til tårene.

Jeg er også lei av pasienter med ekkel parfyme på jobb, da det gir meg migrene nesten hver dag:meh:

Godt å få klaga lott
 
Jeg er lei av å være hard i magen! Drikker 2l vann om dagen og tar laktulose(som smaker forferdelig).
Har vært skikkelig forkjøla i ei uke nå, så har ikke blitt så mye turer for å holde systemet i gang heller!
Får håpe det går seg til nå!
 
Kondisen gikk rett vest når man er gravid
Skriver under på den. Bare av å gå og snakke samtidig blir jeg altså så andpusten. Er så utrolig ubehagelig. Og FLAUT!
Ellers vil jeg gjerne klage over at kjæresten har vært såå mye borte i august på turer med jobben, at jeg blir helt gal. Er så trøtt og gåen, og blir sliten av ingenting og vi har en hund på ett år, som er en skikkelig rampejente nå, og blir altså sååå sliiiiteeeeen:eek: :wacky: :arghh: Enda godt jeg har hatt litt ferie de siste ukene:dead:
 
Morgen kvalme, hva er det??? Hele døgnet kvalme passer bedre[emoji30] jeg blir jo kvalm hele tiden for alt ...!
 
Er så utrolig sliten i dag. Gått tur på jobb og er helt tom for energi. Gruer meg til å dusje.. [emoji21]
 
Skriver under på den. Bare av å gå og snakke samtidig blir jeg altså så andpusten. Er så utrolig ubehagelig. Og FLAUT!
Ellers vil jeg gjerne klage over at kjæresten har vært såå mye borte i august på turer med jobben, at jeg blir helt gal. Er så trøtt og gåen, og blir sliten av ingenting og vi har en hund på ett år, som er en skikkelig rampejente nå, og blir altså sååå sliiiiteeeeen:eek: :wacky: :arghh: Enda godt jeg har hatt litt ferie de siste ukene:dead:
Vi har også en rapehund på snart et år. Veldig koselig,men sååå slitsomt når jeg er ekstremt trøtt og kvalm og hun bare skal bølle[emoji190]
 
Vi skal på teambuildingshelg med jobben neste helg (hurra...). Jeg har ikke fortalt noen om graviditeten ennå, og har ikke tenkt at noen skal få vite noe før tidligst om to uker til.

I dag fikk vi vite at en av aktivitetene krever at vi går i badetøy (husk å ta med bikini...), og skal involvere noe spa/boblebadgreier.

Kjempestas når jeg er så oppblåst og pløsete at jeg har kjempebolledeigmage og føler meg dritlekker :( Som om det ikke er ille nok å måtte gå nesten naken foran kollegene som det er (firmaet består av 2 kvinner og ca 40 mannfolk...)
 
Vi skal på teambuildingshelg med jobben neste helg (hurra...). Jeg har ikke fortalt noen om graviditeten ennå, og har ikke tenkt at noen skal få vite noe før tidligst om to uker til.

I dag fikk vi vite at en av aktivitetene krever at vi går i badetøy (husk å ta med bikini...), og skal involvere noe spa/boblebadgreier.

Kjempestas når jeg er så oppblåst og pløsete at jeg har kjempebolledeigmage og føler meg dritlekker :( Som om det ikke er ille nok å måtte gå nesten naken foran kollegene som det er (firmaet består av 2 kvinner og ca 40 mannfolk...)
Huff, absolutt ikke drømmesituasjonen.
 
Prøver virkelig å sitte i sofaen og fortrenge både lyder,syn,lukt og rydding fra i natt hvor 2åringen KASTET OPP i sengen vår....blir dårlig enda jeg og veldig lenge til vi spiser pølser..Huff!første oppkastrunde med barn,så får nok venne meg til det før baby kommer:depressed:
 
I dag er jeg så uendelig dårlig at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Selv det å ligge på sofaen er fælt. Toppet seg med hodepine nå...
Edit: og jeg tror jeg har fått hemoroider...så vondt baki der at jeg blir helt gal :woot:
 
Har fått påvist hyperemesis og er rimelig utslått. Spyr og er trøtt hele dagen, vært sånn i 3 uker.(10+3 idag). Sykemeldt fra jobb for å hvile, men har en ettåring hjemme som nettopp har startet i bhg, så hun er syk og hjemmeværende for tida også.. skjønner ikke hvor jeg skal hente overskudd til å ta meg av henne samtidig som jeg bare vil ligge i mørket og sove[emoji30][emoji23]

Syt; syt!

.. men, det kan umulig vare evig.*ser etter lyset i enden av tunellen*
 
Formen som har vært sååå mye bedre et par uker...! Nå, 11+2.. Og der var kvalmen tilbake for fullt! Arg...!
 
Er såååå lei av å være kvalm.... helt forferdelig dag idag. Skallebank og går å gulper..

Postafen svikta med idag :( mest lyst til å legge meg ned å grine..
 
Back
Topp