Føler med deg! Her skulle kofferten vært pakket ut....Jeg orker INGENTING! [emoji30] Sånn. Det hjalp å få det ut [emoji23] ... Orker ikke engang å legge minsten, som skulle lagt seg for en halv time siden[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg! Her skulle kofferten vært pakket ut....Jeg orker INGENTING! [emoji30] Sånn. Det hjalp å få det ut [emoji23] ... Orker ikke engang å legge minsten, som skulle lagt seg for en halv time siden[emoji85]
Skriver under på den. Bare av å gå og snakke samtidig blir jeg altså så andpusten. Er så utrolig ubehagelig. Og FLAUT!Kondisen gikk rett vest når man er gravid
Vi har også en rapehund på snart et år. Veldig koselig,men sååå slitsomt når jeg er ekstremt trøtt og kvalm og hun bare skal bølle[emoji190]Skriver under på den. Bare av å gå og snakke samtidig blir jeg altså så andpusten. Er så utrolig ubehagelig. Og FLAUT!
Ellers vil jeg gjerne klage over at kjæresten har vært såå mye borte i august på turer med jobben, at jeg blir helt gal. Er så trøtt og gåen, og blir sliten av ingenting og vi har en hund på ett år, som er en skikkelig rampejente nå, og blir altså sååå sliiiiteeeeen Enda godt jeg har hatt litt ferie de siste ukene
Huff, absolutt ikke drømmesituasjonen.Vi skal på teambuildingshelg med jobben neste helg (hurra...). Jeg har ikke fortalt noen om graviditeten ennå, og har ikke tenkt at noen skal få vite noe før tidligst om to uker til.
I dag fikk vi vite at en av aktivitetene krever at vi går i badetøy (husk å ta med bikini...), og skal involvere noe spa/boblebadgreier.
Kjempestas når jeg er så oppblåst og pløsete at jeg har kjempebolledeigmage og føler meg dritlekker Som om det ikke er ille nok å måtte gå nesten naken foran kollegene som det er (firmaet består av 2 kvinner og ca 40 mannfolk...)
Formen som har vært sååå mye bedre et par uker...! Nå, 11+2.. Og der var kvalmen tilbake for fullt! Arg...!
Trodde liksom det verste var over, men nei da.. Men det er vel sånn det er, at det kommer og går.Jeg fikk også et lite tilbakefall nå 11 uker på vei av kvalme[emoji853][emoji853][emoji853]