Absolutt glad for graviditeten, men så utrolig lei av å være sliten og trøtt, ikke orke noen ting. I dag har jeg hatt et lite sammenbrudd til sambo om at livet som gravid ikke bare er flott og fint [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var mye igjen fra de som har hatt ferie i 3 uker, så var mye som var klar for dunken, men det var et par ting av mine som ikke var det [emoji14]Men kjære vene. Kaste maten til andre, hva slags greie er det?[emoji35] hadde blitt lynings [emoji35]
Var mye igjen fra de som har hatt ferie i 3 uker, så var mye som var klar for dunken, men det var et par ting av mine som ikke var det [emoji14]
Våkenatt nr 2[emoji24][emoji42] hånd, fot og munnsykdom på C[emoji17]
Å nei [emoji31][emoji31][emoji31] god bedring og husk håndhygiene [emoji31][emoji31][emoji31]
Takk[emoji4] unner ingen denne sykdommen[emoji30]
Da blir det legen og muligens sykemelding på meg pga kvalmen og migrene[emoji30] jeg klarer ikke å fungere på jobb med den kvalmen, og migrenen som nå er kommet. Ingenting hjelper annet enn å slappe av. Men den samvittigheten altså[emoji30] føler liksom dette skikkelig lavmål, men jeg klarer virkelig ikke jobbe når kvalmen står på som dette[emoji20] heldigvis ikke så altfor lenge til uke 12 og at den forhåpentligvis gir seg[emoji120]