Ohellige klagemur!

Absolutt glad for graviditeten, men så utrolig lei av å være sliten og trøtt, ikke orke noen ting. I dag har jeg hatt et lite sammenbrudd til sambo om at livet som gravid ikke bare er flott og fint [emoji85]

Så sykt trøtt her også :hungover: Tenker hver dag at nå MÅ jeg få trent, men klarer knapt å reise meg fra sofaen innimellom :sorry:

Er såå kvalm! Kaster ikkje opp, men skulle ønske de så kanskje kvalmen roer seg ned litt av og til! Ligger rett utt [emoji24][emoji24]

Var mye igjen fra de som har hatt ferie i 3 uker, så var mye som var klar for dunken, men det var et par ting av mine som ikke var det [emoji14]

Da må den som kaster lære seg å se på dato [emoji849][emoji31]

Klager over at alle symptomene mine plutselig er borte [emoji85] Også klager man når de er her [emoji23] Blir ikke klok på mitt eget hode, men synest det er fælt når man plutselig føler seg helt normal igjen [emoji15]

Her lurer jeg på om bekkenet har begynt å krangle allerede :shifty: Sliter med å gå nå pga smerter ved halebeinet.. blæh!

Jeg har hostet på meg strekk i ryggen, kan nesten ikke sitte oppreist. Orker ingenting for tida, og jeg klør sånn på magen! :dead:

Klager over at bhene jeg kjøpte i forrige uke allerede er for små [emoji13] lol! Ammebh neste!

Tror svigermor endelig har tatt hintet og går vekk for å røyke!
Men tviler sterkt på at hun lar meg og mannen være i fred siden hun er så avhengig av at folk kan prate for henne at hu ikke kan gå ut alene... så hvis vi skal være alene måtte hun vært igjen på hotellrommet...

Våkenatt nr 2[emoji24][emoji42] hånd, fot og munnsykdom på C[emoji17]

Å nei [emoji31][emoji31][emoji31] god bedring og husk håndhygiene [emoji31][emoji31][emoji31]

Litt kvalme på vei her, da gjør jeg som sist.
Noen kjeks i bakhånd og litt lakris :)

Takk[emoji4] unner ingen denne sykdommen[emoji30]

Veit, snuppa her hadde det i fjor i august [emoji13] var forferdelig for alle parter. Ble ikke mye søvn ‍♀️

Åh, så stinn i dag[emoji30][emoji30] føles som jeg er høygravid og at det er for trangt for både tarmer og lunger[emoji30][emoji30][emoji30]

Så ekstreeeeemt (!!!!) ømt på puppene [emoji17] er nesten vondt.. ammebh neste? [emoji33]

Da blir det legen og muligens sykemelding på meg pga kvalmen og migrene[emoji30] jeg klarer ikke å fungere på jobb med den kvalmen, og migrenen som nå er kommet. Ingenting hjelper annet enn å slappe av. Men den samvittigheten altså[emoji30] føler liksom dette skikkelig lavmål, men jeg klarer virkelig ikke jobbe når kvalmen står på som dette[emoji20] heldigvis ikke så altfor lenge til uke 12 og at den forhåpentligvis gir seg[emoji120]

Da blir det legen og muligens sykemelding på meg pga kvalmen og migrene[emoji30] jeg klarer ikke å fungere på jobb med den kvalmen, og migrenen som nå er kommet. Ingenting hjelper annet enn å slappe av. Men den samvittigheten altså[emoji30] føler liksom dette skikkelig lavmål, men jeg klarer virkelig ikke jobbe når kvalmen står på som dette[emoji20] heldigvis ikke så altfor lenge til uke 12 og at den forhåpentligvis gir seg[emoji120]

Jobben tar liksom ikke og roper hurra hvis du brenner deg ut på jobb heller! Syntes du skal legge samvittigheten på hyllen og konsentrere deg om deg selv og hvile slik at du føler deg bedre :)

Jeg er så kvalm. Visste ikke at det var mulig å være så kvalm hele tiden. Er bare 7+1 så blir nok ikke kvitt det med det første heller :(

Back
Topp