Ohellige klagemur!

Klager over helt sykt rastløse bein! Jeg haaaater det og jeg sovner ikke før i 4-5 tiden [emoji30][emoji30][emoji30] INGENTING hjelper, bortsett fra parkinsonsmedisin da, meeen det er skadelig for den lille!
 
Er så insane lei av å være trøtt, trøtt, trøtt - går rundt som en zombie hver dag, alt av fysisk aktivitet utover superrolige turer med hundene utgår glatt. Måtte dette snart gå over, slik at jeg kan trene litt igjen :(
 
Overlykkelig over å være gravid, men kvalmen tar knekken på humøret mitt! Er kvalm til alle døgnets tider [emoji37]
 
Klager over helt sykt rastløse bein! Jeg haaaater det og jeg sovner ikke før i 4-5 tiden [emoji30][emoji30][emoji30] INGENTING hjelper, bortsett fra parkinsonsmedisin da, meeen det er skadelig for den lille!

Har du prøvd magnesium? Og evt støttestrømper på dagtid?
 
Klager over svigermor som blir sinna hver gang jeg trekker meg ett stykke unna for å unngå røyken... hun røyker som en skorstein og det er ingenting å gjør med det enda... hun gidder i allefall ikke å ta hensyn.. er på ferie med henne og hun kan ikke engelsk, så hun henger seg på meg og mannen min konstant, så får ikke litt privat stund med mannen for å gi kyss eller å snakke litt sammen uten tilskuere heller...
 
Klager over svigermor som blir sinna hver gang jeg trekker meg ett stykke unna for å unngå røyken... hun røyker som en skorstein og det er ingenting å gjør med det enda... hun gidder i allefall ikke å ta hensyn.. er på ferie med henne og hun kan ikke engelsk, så hun henger seg på meg og mannen min konstant, så får ikke litt privat stund med mannen for å gi kyss eller å snakke litt sammen uten tilskuere heller...

Åh herregud. Høres jo ut som et mareritt av en ferie!!
 
Klager på at jeg nå heiv i meg en brødskive så fort jeg sto opp for at kvalmen ikke skal slå meg så hardt som den pleier like etter jeg sto opp.. men nei..
Og jeg kunne trengt ferie.. nå har jeg vært vitne til at folk går ut i sin ANDRE feriebulk, idag kommer folk tilbake fra 3 uker ferie og enda en hel uke til min ferie starter...
Også er det mandag idag [emoji37]

Det var godt å få ut [emoji14]
 
Klager på at jeg nå heiv i meg en brødskive så fort jeg sto opp for at kvalmen ikke skal slå meg så hardt som den pleier like etter jeg sto opp.. men nei..
Og jeg kunne trengt ferie.. nå har jeg vært vitne til at folk går ut i sin ANDRE feriebulk, idag kommer folk tilbake fra 3 uker ferie og enda en hel uke til min ferie starter...
Også er det mandag idag [emoji37]

Det var godt å få ut [emoji14]

Har ikke ferie før 14 august om det er noen trøst?[emoji8]
 
Har ikke ferie før 14 august om det er noen trøst?[emoji8]
Det er en liten trøst :)
Kom på jobb idag så har kollegaen rydda i kjøleskapet og kasta ALT.. Altså... mat jeg kjøpte i forrige uke som er helt spiselig og som jeg trenger for å fungere. Bra hun ikke var her, for kjente at det kokte inni meg [emoji14]
 
Våken natt med C på 1 1/2 år.. tungen hans hovnet opp i går også fikk han litt feber, legevakten mente det bare var virus så fikk ikke noe for det. Etter vi var der har han kun ville spise yoghurt og smoothie og han har hylt i hele natt[emoji42]
 
Det er en liten trøst :)
Kom på jobb idag så har kollegaen rydda i kjøleskapet og kasta ALT.. Altså... mat jeg kjøpte i forrige uke som er helt spiselig og som jeg trenger for å fungere. Bra hun ikke var her, for kjente at det kokte inni meg [emoji14]

Men kjære vene. Kaste maten til andre, hva slags greie er det?[emoji35] hadde blitt lynings [emoji35]
 
Klager over svigermor som blir sinna hver gang jeg trekker meg ett stykke unna for å unngå røyken... hun røyker som en skorstein og det er ingenting å gjør med det enda... hun gidder i allefall ikke å ta hensyn.. er på ferie med henne og hun kan ikke engelsk, så hun henger seg på meg og mannen min konstant, så får ikke litt privat stund med mannen for å gi kyss eller å snakke litt sammen uten tilskuere heller...
å fysj! Forferdelse!! Går ikke an at mannen din tar en prat og sier dere vil være aleine?

Høres bare helt forferdelig ut[emoji30]

Det er en liten trøst :)
Kom på jobb idag så har kollegaen rydda i kjøleskapet og kasta ALT.. Altså... mat jeg kjøpte i forrige uke som er helt spiselig og som jeg trenger for å fungere. Bra hun ikke var her, for kjente at det kokte inni meg [emoji14]

Nei fy!!! Det er så rødt kort[emoji35][emoji35][emoji35][emoji35]

Våken natt med C på 1 1/2 år.. tungen hans hovnet opp i går også fikk han litt feber, legevakten mente det bare var virus så fikk ikke noe for det. Etter vi var der har han kun ville spise yoghurt og smoothie og han har hylt i hele natt[emoji42]
Huff! Stakkers. Er tungen i normal str nå?

God bedring[emoji173]️
 
Jeg er kald, trøtt, rastløs, og helt alene på kontoret....
Og det er mandag....
 
At det er mandag fortjener en helt egen klagetråd[emoji23][emoji23][emoji23] mandager altså[emoji30]

Enig :/ Ikke misfornøyd med jobben, men nå sitter jeg her og kjenner at "hvordan i alle dager skal dette gå?" Har hatt to rolige uker hvor jeg har vært alene på kontoret, men i dag er flere kollegaer på plass igjen, og jeg bare... Hodet fungerer ikke, på do hyppig fordi jeg er kvalm og redd for å kaste opp; og jeg _veit_ at de neste to månedene kommer til å bli supertravle på jobb.... Great!!
 
At det er mandag fortjener en helt egen klagetråd[emoji23][emoji23][emoji23] mandager altså[emoji30]

Absolutt!
Mandag er tung, men synes at torsdag kan noen ganger være verre. Trøtt og sliten fra mandag, men fortsatt alt for lenge til helg :p
 
Back
Topp