Ohellige klagemur!

feecd89a1e39efdf0b60f2d041536772.jpg

Ble sendt hjem fra jobb i går med virusinfeksjon som har gitt meg masse prikker over hele kroppen[emoji85] Legen er usikker på hva det er og har tatt blodprøve....
 
feecd89a1e39efdf0b60f2d041536772.jpg

Ble sendt hjem fra jobb i går med virusinfeksjon som har gitt meg masse prikker over hele kroppen[emoji85] Legen er usikker på hva det er og har tatt blodprøve....

Oi [emoji15] masse god bedring,og håper de finner ut hva det er [emoji1305][emoji56]
 
feecd89a1e39efdf0b60f2d041536772.jpg

Ble sendt hjem fra jobb i går med virusinfeksjon som har gitt meg masse prikker over hele kroppen[emoji85] Legen er usikker på hva det er og har tatt blodprøve....

Oi, masse god bedring! Håper de finner ut hva det er[emoji173]️[emoji256]
 
feecd89a1e39efdf0b60f2d041536772.jpg

Ble sendt hjem fra jobb i går med virusinfeksjon som har gitt meg masse prikker over hele kroppen[emoji85] Legen er usikker på hva det er og har tatt blodprøve....

Du har ikke hatt ett utslett på brystet for 2-3 uker siden, på størrelse med et fingeravtrykk?
 
Jobben tar liksom ikke og roper hurra hvis du brenner deg ut på jobb heller! Syntes du skal legge samvittigheten på hyllen og konsentrere deg om deg selv og hvile slik at du føler deg bedre :)

Ja, det er helt sant. Fortalte sjefen alt idag og nå føler jeg meg 10 kg lettere. Han var så forståelsesfull og ble Såå glad på våre vegne. Det gjorde litt godt[emoji4] så nå skal jeg slappe av og håpe på å bli kvitt kvalmen hvertfall veldig snart[emoji4]
 
Mandag i morgen [emoji19]ikke lyst å dra på jobb [emoji31] sliter med å sove,å skal opp kl 05 [emoji21] håper alle har hatt en fin helg [emoji56]
 
Jeg har hatt et lignende utslett, som var et virus, men det startet med en slik medaljong.

Jeg begynte med 2 prikker først, en på puppen og en på armen, trodde først det var bare var kviser, men så spredte det seg.

Har hatt lett forhøyet infeksjonsverdier som tyder på virus. Var egentlig ganske bekymret i starten for hvordan innvirkninger det hadde på den lille, men legen mente det ville gå bra, siden jeg ikke har hatt magesmerter og formen min ikke er så veldig ille.
 
Jeg begynte med 2 prikker først, en på puppen og en på armen, trodde først det var bare var kviser, men så spredte det seg.

Har hatt lett forhøyet infeksjonsverdier som tyder på virus. Var egentlig ganske bekymret i starten for hvordan innvirkninger det hadde på den lille, men legen mente det ville gå bra, siden jeg ikke har hatt magesmerter og formen min ikke er så veldig ille.
Da et det nok ikke det samme jeg hadde :)
 
Jeg har hatt et lignende utslett, som var et virus, men det startet med en slik medaljong.
Jeg også hadde det viruset, å så slik ut som på bildet, men over HELE kroppen[emoji37]
men fikk aldri den medaljongen på brystet, men det var desverre ikke noe annet å gjøre enn å ta allergi tabletter mot kløen og smøre seg med tolmodighet. Det gikk over etter ca 6 uker [emoji27]
 
Nye legesenteret mitt irriterer meg grenseløst. Alltid ventetid selvom legetimen er bestilt for lenge siden... og parkeringa mi er i ferd med å gå ut....

Hvor lenge er det egentlig greit å måtte sitte å vente på en legetime som har vært satt opp i 3 uker allerede?
Jeg skal ikke ha svangerskapskontrollene mine her for å si det sånn.. venta 35 minutter nå [emoji35]
 
Last edited:
Struptrøtt hele dagen - klarer ikke holde meg våken etter middag - klin umulig å få sovne om kvelden... Grrr.. Det hjelper ikke på at jeg er kjempeuggen om kvelden, heller. Er så LEI!!! av å være konstant uggen og dårlig og sliten. Og jeg er bare 9+0. Leeeeeeengee igjen :(
 
Trøtt, sitter å halvsover med pulten.
Tar flere sånne 2 sek. lurer sittende :O
Husker jeg var trøtt sist, men ikke i nærheten av dette....Får spør mannen når jeg kommer hjem, han husker det bedre enn meg :p
 
Jeg orker INGENTING! [emoji30] Sånn. Det hjalp å få det ut [emoji23] ... Orker ikke engang å legge minsten, som skulle lagt seg for en halv time siden[emoji85]
 
Nye legesenteret mitt irriterer meg grenseløst. Alltid ventetid selvom legetimen er bestilt for lenge siden... og parkeringa mi er i ferd med å gå ut....

Hvor lenge er det egentlig greit å måtte sitte å vente på en legetime som har vært satt opp i 3 uker allerede?
Jeg skal ikke ha svangerskapskontrollene mine her for å si det sånn.. venta 35 minutter nå [emoji35]

Kjenner meg igjen. Ingen respekt for folks tid[emoji18]
 
Migrene[emoji20][emoji20][emoji20][emoji20]
 
Nye legesenteret mitt irriterer meg grenseløst. Alltid ventetid selvom legetimen er bestilt for lenge siden... og parkeringa mi er i ferd med å gå ut....

Hvor lenge er det egentlig greit å måtte sitte å vente på en legetime som har vært satt opp i 3 uker allerede?
Jeg skal ikke ha svangerskapskontrollene mine her for å si det sånn.. venta 35 minutter nå [emoji35]
Husker hos min gamle lege, da var det vanlig å vente i 60min. Helt sprøtt.
Hos min nåværende lege har jeg venter Max 15min og da beklager hun veldig
 
Back
Topp