Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sykt trøtt her også Tenker hver dag at nå MÅ jeg få trent, men klarer knapt å reise meg fra sofaen innimellom
Ble sendt hjem fra jobb i går med virusinfeksjon som har gitt meg masse prikker over hele kroppen[emoji85] Legen er usikker på hva det er og har tatt blodprøve....
Ble sendt hjem fra jobb i går med virusinfeksjon som har gitt meg masse prikker over hele kroppen[emoji85] Legen er usikker på hva det er og har tatt blodprøve....
Jobben tar liksom ikke og roper hurra hvis du brenner deg ut på jobb heller! Syntes du skal legge samvittigheten på hyllen og konsentrere deg om deg selv og hvile slik at du føler deg bedre
Du har ikke hatt ett utslett på brystet for 2-3 uker siden, på størrelse med et fingeravtrykk?
Jeg har hatt et lignende utslett, som var et virus, men det startet med en slik medaljong.Nei, hvordan det?
Jeg har hatt et lignende utslett, som var et virus, men det startet med en slik medaljong.
Da et det nok ikke det samme jeg haddeJeg begynte med 2 prikker først, en på puppen og en på armen, trodde først det var bare var kviser, men så spredte det seg.
Har hatt lett forhøyet infeksjonsverdier som tyder på virus. Var egentlig ganske bekymret i starten for hvordan innvirkninger det hadde på den lille, men legen mente det ville gå bra, siden jeg ikke har hatt magesmerter og formen min ikke er så veldig ille.
Jeg også hadde det viruset, å så slik ut som på bildet, men over HELE kroppen[emoji37]Jeg har hatt et lignende utslett, som var et virus, men det startet med en slik medaljong.
Nye legesenteret mitt irriterer meg grenseløst. Alltid ventetid selvom legetimen er bestilt for lenge siden... og parkeringa mi er i ferd med å gå ut....
Hvor lenge er det egentlig greit å måtte sitte å vente på en legetime som har vært satt opp i 3 uker allerede?
Jeg skal ikke ha svangerskapskontrollene mine her for å si det sånn.. venta 35 minutter nå [emoji35]
Husker hos min gamle lege, da var det vanlig å vente i 60min. Helt sprøtt.Nye legesenteret mitt irriterer meg grenseløst. Alltid ventetid selvom legetimen er bestilt for lenge siden... og parkeringa mi er i ferd med å gå ut....
Hvor lenge er det egentlig greit å måtte sitte å vente på en legetime som har vært satt opp i 3 uker allerede?
Jeg skal ikke ha svangerskapskontrollene mine her for å si det sånn.. venta 35 minutter nå [emoji35]