Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klager over helt sykt rastløse bein! Jeg haaaater det og jeg sovner ikke før i 4-5 tiden [emoji30][emoji30][emoji30] INGENTING hjelper, bortsett fra parkinsonsmedisin da, meeen det er skadelig for den lille!
Klager over svigermor som blir sinna hver gang jeg trekker meg ett stykke unna for å unngå røyken... hun røyker som en skorstein og det er ingenting å gjør med det enda... hun gidder i allefall ikke å ta hensyn.. er på ferie med henne og hun kan ikke engelsk, så hun henger seg på meg og mannen min konstant, så får ikke litt privat stund med mannen for å gi kyss eller å snakke litt sammen uten tilskuere heller...
Klager på at jeg nå heiv i meg en brødskive så fort jeg sto opp for at kvalmen ikke skal slå meg så hardt som den pleier like etter jeg sto opp.. men nei..
Og jeg kunne trengt ferie.. nå har jeg vært vitne til at folk går ut i sin ANDRE feriebulk, idag kommer folk tilbake fra 3 uker ferie og enda en hel uke til min ferie starter...
Også er det mandag idag [emoji37]
Det var godt å få ut [emoji14]
Det er en liten trøstHar ikke ferie før 14 august om det er noen trøst?[emoji8]
Det er en liten trøst
Kom på jobb idag så har kollegaen rydda i kjøleskapet og kasta ALT.. Altså... mat jeg kjøpte i forrige uke som er helt spiselig og som jeg trenger for å fungere. Bra hun ikke var her, for kjente at det kokte inni meg [emoji14]
Har du prøvd magnesium? Og evt støttestrømper på dagtid?
å fysj! Forferdelse!! Går ikke an at mannen din tar en prat og sier dere vil være aleine?Klager over svigermor som blir sinna hver gang jeg trekker meg ett stykke unna for å unngå røyken... hun røyker som en skorstein og det er ingenting å gjør med det enda... hun gidder i allefall ikke å ta hensyn.. er på ferie med henne og hun kan ikke engelsk, så hun henger seg på meg og mannen min konstant, så får ikke litt privat stund med mannen for å gi kyss eller å snakke litt sammen uten tilskuere heller...
Det er en liten trøst
Kom på jobb idag så har kollegaen rydda i kjøleskapet og kasta ALT.. Altså... mat jeg kjøpte i forrige uke som er helt spiselig og som jeg trenger for å fungere. Bra hun ikke var her, for kjente at det kokte inni meg [emoji14]
Huff! Stakkers. Er tungen i normal str nå?Våken natt med C på 1 1/2 år.. tungen hans hovnet opp i går også fikk han litt feber, legevakten mente det bare var virus så fikk ikke noe for det. Etter vi var der har han kun ville spise yoghurt og smoothie og han har hylt i hele natt[emoji42]
Huff! Stakkers. Er tungen i normal str nå?
God bedring[emoji173]️
Takk[emoji173]️
Nei fortsatt hoven og vond[emoji17]
Jeg er kald, trøtt, rastløs, og helt alene på kontoret....
Og det er mandag....
At det er mandag fortjener en helt egen klagetråd[emoji23][emoji23][emoji23] mandager altså[emoji30]
At det er mandag fortjener en helt egen klagetråd[emoji23][emoji23][emoji23] mandager altså[emoji30]