Man kan dra uten for bygden også, bor selv i bygd og drar til nærmesteby om jeg trenger låne eller skaffe noe gratis man kan spørre på lokale Facebookgrupper osv. Problemet er ikke større enn man lager selv.
En skidag i året bør alle barn holde ut, og vi foreldre har satt barn til verden en kostnad med de må vi regne med.
Vi har det godt i Norge, klager på at vi må skaffe litt utstyr til barna, mens i andre land betaler de titusenvis av kroner for at barna skal få gå på skole eller barnehage.
Min barn hater forresten fotball, håndball, innebandy osv burde barnet få slippe å delta?
De må ha innesko burde jeg som mor forvente da at skolen ordnet dette for de koster litt de også? Spesielt når de må ha dette flere ganger i året... gymtøy må de ha også, kostnad i året det også, ut går de i friminuttene må ha tykke klær, gode votter osv. Det koster å ha barn, heldigvis kan man selv velge hvor mye det koster. Få tak i billig utstyr, handle billige klær osv.
Her har skolen to dager i året med innebandyturnering, siden mitt barn ikke liker det burde barnet kanskje slippe?