payitforward
Andre møte med forumet
Det blir mest mulig brukt her, da jeg er stor fan av gjenbruk Bilsete og vogn kjøper vi nok nytt, og selvfølgelig alt av madrasser osv. Men øvrige møbler og utstyr og gjerne også klær kjøper jeg brukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, sykkelvogn! Det må vi ha etterhvert. Men det er ingen hast da, vi er ikke noen storsyklere, spesielt ikke midt på vinteren.Har kjøpt en nordic cab brukt allerede. Ellers har vi en emmaljunga med både bag og sportsdel. Pluss en Stokke xplory, men den kjøper vi ny bag del og sportsdel til.
Seng har vi fått. Men skal kjøpe ny madrass.
Kjøper også ny bilstol
Sist gang (første barn) så kjøpte jeg skumgummimadrasser på Jysk som jeg skjærte til i formen. De har en de kaller babymadrass 60*120 til kr 100,-. Etterhvert som målene på f.eks. seng økte, så ble det skjært i jysk sine større skumgummimadrasser også.Nå som det ble snakk om madrass så lurte jeg på hva det kostet for ny madrass til bedside crib, for som sagt har vi arvet det. Den første jeg fant kostet 800 Fant billigere da Begynte å lure, hvis det var så dyrt så kunne det omtrent ikke vært billigere å kjøpe brukt enn ny
Å, sykkelvogn! Det må vi ha etterhvert. Men det er ingen hast da, vi er ikke noen storsyklere, spesielt ikke midt på vinteren.
Har lyst å kjøpe mest brukt, men når skal man tørre å begynne å kjøpe ting?
Tips til hva man absolutt ikke burde kjøpe brukt?
Kjøpte klær før jeg ble gravid første gang Har ikke kjøpt noe nå da. Begynner kanskje etter vi vet kjønn, forhåpentligvis om under 7 ukerHar lyst å kjøpe mest brukt, men når skal man tørre å begynne å kjøpe ting?
Tips til hva man absolutt ikke burde kjøpe brukt?
Ja jeg føler det sånn jeg ogsåKløøøør i fingrene etter å kjøpe noe!
Ja jeg føler det sånn jeg også
Jeg aaaaner ikke! Sambo sier at vi kan begynne å se i sommer og kjøpe i høst, men syns det er så lenge tilGrusomt når er det lism "ok" å kjøpe noe?
Har jo lyst til å kjøpe vogn nå
Jeg aaaaner ikke! Sambo sier at vi kan begynne å se i sommer og kjøpe i høst, men syns det er så lenge til
Trur ikke han helt har skjønt hva som skjer og hvor mye greier vi må kjøpe enda så han tar ting med krusende roÅ kjærevene! Kjøpe i høst? Han er gal
Kan ikke vente såå lenge
Trur ikke han helt har skjønt hva som skjer og hvor mye greier vi må kjøpe enda så han tar ting med krusende ro
Så sant så sant! Han vil at vi bare setter av en sum hver mnd, men får vell masa meg til litt kjøp utover sommeren tenker jegEr jo litt av ting som må på plass, så er jo greit å spre utgiftene utover mnd og, samtidig som vi får kjøpt litt winwin
Mannfolka merker ikke det her like godt som oss, vi kjenner det jo på hele kroppen, på godt å vondt