Nytt eller brukt?

Det blir mest mulig brukt her, da jeg er stor fan av gjenbruk Bilsete og vogn kjøper vi nok nytt, og selvfølgelig alt av madrasser osv. Men øvrige møbler og utstyr og gjerne også klær kjøper jeg brukt.
 
Har kjøpt en nordic cab brukt allerede. Ellers har vi en emmaljunga med både bag og sportsdel. Pluss en Stokke xplory, men den kjøper vi ny bag del og sportsdel til.

Seng har vi fått. Men skal kjøpe ny madrass.

Kjøper også ny bilstol :)
 
Har kjøpt en nordic cab brukt allerede. Ellers har vi en emmaljunga med både bag og sportsdel. Pluss en Stokke xplory, men den kjøper vi ny bag del og sportsdel til.

Seng har vi fått. Men skal kjøpe ny madrass.

Kjøper også ny bilstol :)
Å, sykkelvogn! Det må vi ha etterhvert. Men det er ingen hast da, vi er ikke noen storsyklere, spesielt ikke midt på vinteren. :hilarious:
 
Jeg er fan av brukt, også fan av å gi ting videre som jeg ikk etrenger lenger, så jeg håper en del av venninnene mine husker det ettersom vi nå får unge litt seinere enn resten! Virker meningsløst å bruke masse penger på babyklær i alle fall..
 
Tenker og gå for (fint)brukt vogn denne gangen. Men kjøper ikke uten at jeg får med kvittering/garanti og helst lokalt så jeg får se å prøve først. Har 2 barn fra før som han/hun blir å arve klær, sengetøy, vognposer og div av :) Lekegrind og bedsidecrib (uten madrass) kjøper vi sikkert også brukt. Og resten nytt. Litt blanding av begge deler rett og slett ;)
 
Nå som det ble snakk om madrass så lurte jeg på hva det kostet for ny madrass til bedside crib, for som sagt har vi arvet det. Den første jeg fant kostet 800 :eek: Fant billigere da :p Begynte å lure, hvis det var så dyrt så kunne det omtrent ikke vært billigere å kjøpe brukt enn ny :hilarious:
Sist gang (første barn) så kjøpte jeg skumgummimadrasser på Jysk som jeg skjærte til i formen. De har en de kaller babymadrass 60*120 til kr 100,-. Etterhvert som målene på f.eks. seng økte, så ble det skjært i jysk sine større skumgummimadrasser også.
 
  • Liker
Reactions: mto
Å, sykkelvogn! Det må vi ha etterhvert. Men det er ingen hast da, vi er ikke noen storsyklere, spesielt ikke midt på vinteren. :hilarious:

nei, er mest også fordi jeg har to fra før og har savnet den så inderlig. Brukes som vogn og pulk også, og letteste joggevogna som finnes. Så måtte bare kapre når jeg fant billig brukt. Blir nok en del pulk bruk i begynnelsen.
 
Har lyst å kjøpe mest brukt, men når skal man tørre å begynne å kjøpe ting? :nailbiting::happy:
Tips til hva man absolutt ikke burde kjøpe brukt?
 
Har lyst å kjøpe mest brukt, men når skal man tørre å begynne å kjøpe ting? :nailbiting::happy:
Tips til hva man absolutt ikke burde kjøpe brukt?

Kløøøør i fingrene etter å kjøpe noe!:hilarious:
 
Har lyst å kjøpe mest brukt, men når skal man tørre å begynne å kjøpe ting? :nailbiting::happy:
Tips til hva man absolutt ikke burde kjøpe brukt?
Kjøpte klær før jeg ble gravid første gang :rolleyes: Har ikke kjøpt noe nå da. Begynner kanskje etter vi vet kjønn, forhåpentligvis om under 7 uker :p

Madrass og bilstol er vel det man i hovedsak ikke burde kjøpe brukt :p
 
Jeg aaaaner ikke! Sambo sier at vi kan begynne å se i sommer og kjøpe i høst, men syns det er så lenge til:hilarious::wtf:

Å kjærevene! Kjøpe i høst? Han er gal:hilarious:
Kan ikke vente såå lenge :shy:
 
Trur ikke han helt har skjønt hva som skjer og hvor mye greier vi må kjøpe enda:hilarious: så han tar ting med krusende ro:joyful:

Er jo litt av ting som må på plass, så er jo greit å spre utgiftene utover mnd og, samtidig som vi får kjøpt litt:D winwin:hilarious:
Mannfolka merker ikke det her like godt som oss, vi kjenner det jo på hele kroppen, på godt å vondt:rolleyes:
 
Er jo litt av ting som må på plass, så er jo greit å spre utgiftene utover mnd og, samtidig som vi får kjøpt litt:D winwin:hilarious:
Mannfolka merker ikke det her like godt som oss, vi kjenner det jo på hele kroppen, på godt å vondt:rolleyes:
Så sant så sant! :joyful: Han vil at vi bare setter av en sum hver mnd, men får vell masa meg til litt kjøp utover sommeren tenker jeg :angelic:
 
Vi har d meste fra mini. Men husker eg begynte så smått etter oul greit å vite hvilke farger osv
 
Back
Topp