Nytt eller brukt?

Vi har det meste fra førstemann, så trenger vel bare en bedside, tripp trapp med newborn seat. Og det håper jeg vi finner pent brukt.
 
Vi har det meste fra førstemann, så trenger vel bare en bedside, tripp trapp med newborn seat. Og det håper jeg vi finner pent brukt.
Syns det er vanskelig å finne den tripp trapp stolen jeg. De ryker veldig fort. Og jeg klarer ikke se forskjell på den nye og den gamle:D
 
Syns det er vanskelig å finne den tripp trapp stolen jeg. De ryker veldig fort. Og jeg klarer ikke se forskjell på den nye og den gamle:D

De nye ryker fort ja! Vi må ha to, en til hytta også. Fikk ikke tak i brukt sist, så da kjøpte jeg på salg. Så de har kommet i et par nye fine farger nå, så om vi må kjøpe nytt blir det nok fargerikt denne gangen :)

Det er ikke vanskelig å se forskjell bare du får bilde i riktig vinkel. Den gamle modellen har frest inn spor i hver side der bøylen festes. Den nye modellen har ikke disse sporene :) De fargerike stolene er gammel modell.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200612-234730_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200612-234730_Samsung Internet.jpg
    34,8 KB · Visninger: 21
  • Screenshot_20200612-234758_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200612-234758_Samsung Internet.jpg
    15,4 KB · Visninger: 21
De nye ryker fort ja! Vi må ha to, en til hytta også. Fikk ikke tak i brukt sist, så da kjøpte jeg på salg. Så de har kommet i et par nye fine farger nå, så om vi må kjøpe nytt blir det nok fargerikt denne gangen :)

Det er ikke vanskelig å se forskjell bare du får bilde i riktig vinkel. Den gamle modellen har frest inn spor i hver side der bøylen festes. Den nye modellen har ikke disse sporene :) De fargerike stolene er gammel modell.

Hva er forskjellen på den nye og gamle modellen sånn ellers? Er det en fordel med den nye av en eller annen grunn? :)
 
Hva er forskjellen på den nye og gamle modellen sånn ellers? Er det en fordel med den nye av en eller annen grunn? :)
Newborn setet og baby kit passer egentlig ikkje til dei gamle. Men har lest at folk har klart å bruke newborn sete uansett
 
Vi har sett litt på vogner og fyttikatta så dyrt det er :hilarious: Dette er førstemann og det hadde vært stas med helt ny vogn, meeen da må vi nok velge vogn på litt lavere nivå. Finner vi en pent brukt Emmaljunga så går vi nok for det :happy:
Ellers så tenker jeg at vi kjøper mye nytt :)

Vi ble også veldig overrasket ove rprisen på vogner, men var i en babybutikk hvor de sa at både Emmaljunga og Bugaboo var veldig trendvogner. De anbefalte Britax Smile 3, og etter å ha googlet og sjekket litt flere steder er jo dette en helt fantastisk vogn, som inngår i en fantastisk pakke, så det er nok lurt og forhøre seg litt med noen som ikke er klassiske selgere :p
 
Newborn setet og baby kit passer egentlig ikkje til dei gamle. Men har lest at folk har klart å bruke newborn sete uansett
Ah, okay! Tusen takk!
Har store planer om å kjøpe den brukt nemlig. Men vi har god tid, for regner ikke med å kjøpe newborn sett. Det er første barnet her, så babynest i sofaen (eller på spisebordet) funker sikkert greit i en periode :)
 
Kjøper vogn og bilstol nytt, kommer nok til å arve en hel del av folk rundt meg men har ikke noe i mot å kjøpe brukt
 
De nye ryker fort ja! Vi må ha to, en til hytta også. Fikk ikke tak i brukt sist, så da kjøpte jeg på salg. Så de har kommet i et par nye fine farger nå, så om vi må kjøpe nytt blir det nok fargerikt denne gangen :)

Det er ikke vanskelig å se forskjell bare du får bilde i riktig vinkel. Den gamle modellen har frest inn spor i hver side der bøylen festes. Den nye modellen har ikke disse sporene :) De fargerike stolene er gammel modell.
Wow, tusen takk for forklaringen:)
 
Sniker, og vil anbefale alle å kjøpe klær brukt! I allefall i de minste størrelsene. Er først når man kommer til 80-86 at det kan være litt slitasje. Er klærne pent brukt av få barn ser de ut som nye. Og det er så mye penger å spare på akkurat klær! Elsker hvor mye jeg faktisk får igjen for pengene!
 
Kjøper like gjerne brukt som nytt, selv om vi har økonomi til å kjøpe nytt. Liker særlig spenningen med brukte babyklær!
 
Har ingenting i mot brukt, men da helst fra venner eller familie:angelic: Har en del babyklær siden sist, kjempe mye hvis det ligger en jente i magen:p Blir nok mye nytt også, hvertfall vogn/bilstol:rolleyes:
 
Back
Topp