Det spørs vel på hvor de setter og hvilken punkter som gir høy effektDa skal jeg krysse fingrene. Spørs om en gang hjelper så voldsomt da men![]()
men måtte smøre meg med tålmodighet for 2018 baby 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det spørs vel på hvor de setter og hvilken punkter som gir høy effektDa skal jeg krysse fingrene. Spørs om en gang hjelper så voldsomt da men![]()
Det spørs vel på hvor de setter og hvilken punkter som gir høy effektnoen er bare for å modne så man ikke skal gå over tiden. Noen har jo høyere effekt som kan sette i gang. osteopaten min kunne tekniker som kan sette i gang fødsel med akupunktur. Jeg var frista til å si ja
fikk holde med bekken behandling denne gangen
![]()
Og plutselig er babyen på vei ut vettuVar for modning og få babyen lenger nedoveringen effekt ennå ihvertfall
Hehe
![]()
Og plutselig er babyen på vei ut vettuvi kryper sakte men sikkert mot januar nå
![]()
Herremin nå er det mindre enn 1 døgn til 2018!! Da kan vi slutte og knipe igjenJa det er akkurat det! Må holde seg inni der i 1,5 døgn til i hvertfall![]()

Herremin nå er det mindre enn 1 døgn til 2018!! Da kan vi slutte og knipe igjen![]()
Lurer på om mange på gruppa her kommer til å hoppe i høyet på nyttårsaften [emoji23]
Det er i tillegg fullmåne 2. Januar, så blir spennende å se hvor mange som popper ut pluss minus noen dager fra da også!
Heia heia alle sammen!![]()

Jeg tar gjerne et nyttårsbarn kjenner jeg! Jeg har ikke termin før slutten av januar da, så liten sjanse egentlig.

Samme her, eller kan godt vente et par dager slik at eg får ut rydda og vaska ut jula (ikkje tenkt å vaske den ut sjølv- det orkar eg ikkje!!)
Men kjenner at no når vi snart bikker nyttår er eg klar for å få møte lille![]()
Hehe! Jeg vasket ikke til jul og vasker ikke etter, gubben må trå til. Jeg hang opp en julestjerne og satt frem to pyntegjenstander i glass, så de skal jeg klare å rydde vekk i morgen. Vi har feiret borte hele julen, og jeg orket ikke å pynte skikkelig her hjemme. Angrer egentlig litt på at jeg ikke forsøkte hardere, for jeg elsker jul og har virkelig savnet å ha juletre!

Det er i tillegg fullmåne 2. Januar, så blir spennende å se hvor mange som popper ut pluss minus noen dager fra da også!
Heia heia alle sammen!![]()
2.01 jaTrodde det var 3. Januar som var fullmåne jeg?! [emoji848]
Haha tenkte det samme! Har allerede høvla over mannen i morgest herLurer på om mange på gruppa her kommer til å hoppe i høyet på nyttårsaften [emoji23]
han får trå til, og få ungen ut, 3 dager til termin!
Første gangs fødenede popper vel rundt fullmåne ja. Størsta kom på fullmåne2.01 jastår også at det er supermåne, men er tydeigvis det hele tiden for tiden ;p