Nyttårsbarn?

Haha tenkte det samme! Har allerede høvla over mannen i morgest her :hilarious: han får trå til, og få ungen ut, 3 dager til termin!:happy093

Hehe her tok vi sjangsen i natt :p
Og i natt har jeg ikke vært noe særlig trøtt og har nesten ikke sovet :p
Hehe.. herregud for et opplegg.
Tror slimproppen har gått i dag! Masse sånn slimete utflod.. ikke som en propp da.kan jo være pga nattens hendelser, men velger å tro det er noe på gang :p Hehe :)

Hehe her tok vi sjangsen i natt :p
Og i natt har jeg ikke vært noe særlig trøtt og har nesten ikke sovet :p
Hehe.. herregud for et opplegg.
Tror slimproppen har gått i dag! Masse sånn slimete utflod.. ikke som en propp da.kan jo være pga nattens hendelser, men velger å tro det er noe på gang :p Hehe :)
Hahaha, jeg fikk ikke sove fra l 6 imorgest. Så da tok jeg sjansen :) jeg tror det må et par runder til her altså :P tror slimproppen kom i deler denne gangen. Sist kom den i en klump, så du skal ikke se bort ifra at den løsner hos deg nå :D

Hahaha, jeg fikk ikke sove fra l 6 imorgest. Så da tok jeg sjansen :) jeg tror det må et par runder til her altså :P tror slimproppen kom i deler denne gangen. Sist kom den i en klump, så du skal ikke se bort ifra at den løsner hos deg nå :D

Sto opp halv sju selv :p
Vi får krysse fingrene! Spennende altså :))
Har noen tak i magen, så håper virkelig det skjer noe her!!

Her blir det å hoppe i høyet litt seinere for å se pm det kan starte noe. Har veldig raske fødsler. Så tør ikke prøve før kl 22-23. Men blir nok et januar barn her og ikke desember. Slapp heldigvis unna termindatoen som var på julaften.
Håhå det må være virkelig sjappe fødsler om du ikke tar sjansen 1-2 timer før midnatt:D

Hehe ja :) har sånn rar følelse, for nå har nedpresset dratt med seg ryggen. Ikke noe veldig vondt, men sånn sliten følelse. Er det noe modning kanskje?
Kan være modning eller at kroppen jobber litt nå:) Bare følg med om det tar seg opp mere og at det blir regelmessig. Da er det vel bare å ringe føden;)

Kan være modning eller at kroppen jobber litt nå:) Bare følg med om det tar seg opp mere og at det blir regelmessig. Da er det vel bare å ringe føden;)

Ja! Spennende greier kjenner jeg :p
Blir vel ikke før i natt sikkert :) er ikke konstant, men kommer litt og litt :)

Sikkelig smerter i skamben/veldig til nedpress!
Ikke noe nyttårsbarn, men håper han kommer løpet av årets 2 første uker... gidder ikke mye til slike smerter/ubehag!

Kjenner jeg er sikkelig spent på deres vegne dere som begynner å kjenne på fødsel! Gleder meg til å se om noen/hvor mange som har fått løpet av natten!!

Da var første omgang tatt blir 2 til i kveld for å se om noe skjer. Kjenne det allerede murre veldig og er veldig ømt. I tillegg til at han presser på og styre på inni der.

Godt nyttår folkens! Noen nyttårsbarn ennå? Her er det mye bevegelse æ, litt maserier, men ingen fødsel på gang ;)

Back
Topp