Nyttårsbarn?

Da skal jeg krysse fingrene. Spørs om en gang hjelper så voldsomt da men :p
Det spørs vel på hvor de setter og hvilken punkter som gir høy effekt:) noen er bare for å modne så man ikke skal gå over tiden. Noen har jo høyere effekt som kan sette i gang. osteopaten min kunne tekniker som kan sette i gang fødsel med akupunktur. Jeg var frista til å si ja :angelic: men måtte smøre meg med tålmodighet for 2018 baby :p fikk holde med bekken behandling denne gangen :hilarious:

Det spørs vel på hvor de setter og hvilken punkter som gir høy effekt:) noen er bare for å modne så man ikke skal gå over tiden. Noen har jo høyere effekt som kan sette i gang. osteopaten min kunne tekniker som kan sette i gang fødsel med akupunktur. Jeg var frista til å si ja :angelic: men måtte smøre meg med tålmodighet for 2018 baby :p fikk holde med bekken behandling denne gangen :hilarious:

Var for modning og få babyen lenger nedover :) ingen effekt ennå ihvertfall :p Hehe :)

Det er i tillegg fullmåne 2. Januar, så blir spennende å se hvor mange som popper ut pluss minus noen dager fra da også!
Heia heia alle sammen! :D

Krysser det som kryssast kan for at fullmånen spelar inn her.. Sjølv om det er litt over 3 veker igjen til termin. Får invitere mannen til litt sengekos også så har ein vertfall prøvd litt:happy112

Jeg tar gjerne et nyttårsbarn kjenner jeg! Jeg har ikke termin før slutten av januar da, så liten sjanse egentlig.

Samme her, eller kan godt vente et par dager slik at eg får ut rydda og vaska ut jula (ikkje tenkt å vaske den ut sjølv- det orkar eg ikkje!!)
Men kjenner at no når vi snart bikker nyttår er eg klar for å få møte lille :Heartred

Samme her, eller kan godt vente et par dager slik at eg får ut rydda og vaska ut jula (ikkje tenkt å vaske den ut sjølv- det orkar eg ikkje!!)
Men kjenner at no når vi snart bikker nyttår er eg klar for å få møte lille :Heartred

Hehe! Jeg vasket ikke til jul og vasker ikke etter, gubben må trå til. Jeg hang opp en julestjerne og satt frem to pyntegjenstander i glass, så de skal jeg klare å rydde vekk i morgen. Vi har feiret borte hele julen, og jeg orket ikke å pynte skikkelig her hjemme. Angrer egentlig litt på at jeg ikke forsøkte hardere, for jeg elsker jul og har virkelig savnet å ha juletre!

Hehe! Jeg vasket ikke til jul og vasker ikke etter, gubben må trå til. Jeg hang opp en julestjerne og satt frem to pyntegjenstander i glass, så de skal jeg klare å rydde vekk i morgen. Vi har feiret borte hele julen, og jeg orket ikke å pynte skikkelig her hjemme. Angrer egentlig litt på at jeg ikke forsøkte hardere, for jeg elsker jul og har virkelig savnet å ha juletre!

Hadde vaskehjelp før jul, og i morgon får ungdommane og sambo trå til:smiley-angelic001:thumright
Har handla ein del ny pynt til stua (gavekort til jul) så gler meg veldig til å få det opp!! Vi malte ny farge på eine veggen i stua litt før jul så nye løparar og sofaputer er også kjøpt inn. Blir godt med litt fornying i heimen :)

Og til å plassere leandervugga der den skal stå, kanskje til å med legge på sengkle og gjere alt klart! Nei no er eg klar for eit nytt år :hello2

Eg også er meget glad i jul og alt det som høyrer jula til. Men i år har den vore prega av sjukdom og at eg er høygravid, eg offar og akkar meg altfor mykje til at det har vore hyggelig. Lite søvn og dårlig form gjer noko med humøret gitt...
vi har hatt det fint altså, men gjort meget lite..

2.01 ja :) står også at det er supermåne, men er tydeigvis det hele tiden for tiden ;p
Første gangs fødenede popper vel rundt fullmåne ja. Størsta kom på fullmåne:) og bare det døgnet så var det fult på st. Olavs og dagen etter var det fult på Orkanger. Vi var bare 2 på Orkanger dagen før, og poff så var det stappfullt. Så det er vel noe i det ;)

Back
Topp