Nyttårsbarn?

For min del håper jeg på 2018-barn, og med termin 30. desember må den lille gjerne komme så fort som mulig etter nyttårsaften :)
 
For min del håper jeg på 2018-barn, og med termin 30. desember må den lille gjerne komme så fort som mulig etter nyttårsaften :)
Ja. Og kommer babyen rett før midnatt er jeg frista til å stille klokka til jordmor noen minutter [emoji14]
 
Mange her inne med termin rundt nyttår.. spennende! :D
 
Kan tenke meg det er mange som blir akutt lei 1. januar klokka 00:01 ;)
Jeg sier ikke nei til nyttårsbaby, men han har det vel best om han får vente til 37+0, 8. januar. DA synes jeg derimot ikke han trenger vente mer :p
 
Kan tenke meg det er mange som blir akutt lei 1. januar klokka 00:01 ;)
Jeg sier ikke nei til nyttårsbaby, men han har det vel best om han får vente til 37+0, 8. januar. DA synes jeg derimot ikke han trenger vente mer :p
Ser ut til at vi har samme termin :)

Tenker det samme som deg! Så fort mannen er kommet hjem fra sjøen rundt nyttår nå, er det bare for mageboer å komme ut! Men beste for alle hadde vært 8.01 da vi er 37+0 og ferdig med prematurstemplet
 
Håper på nyttårsbarn her også er i uke 37+0 i dag Termin 17.Jan. ingen tegn på at han har tenkt seg ut de få dager som er igjen av Des.2017 satser på 1.Jan 2018 ønsker ikke å gå over termin som med Storebror og lillesøster syns det er tungt nok nå .
Er det flere tredje gangs fødende ??? :Heartbigred .
 
Last edited:
Etter å ha hatt strengt sofaregime siden uke 32 (dvs fem uker.....) er jeg sååå klar for å gå hjem fra nyttårsselskap
 
Håper på nyttårsbarn her også er i uke 37+0 i dag Termin 17.Jan. ingen tegn på at han har tenkt seg ut de få dager som er igjen av Des.2017 satser på 1.Jan 2018 ønsker ikke å gå over termin som med Storebror og lillesøster syns det er tungt nok nå .
Er det flere tredje gangs fødende ??? :Heartbigred .

Hvordan kan du være 37+0 i går, og ha termin 17.01? Regner du med bare 40+0 til termin? Jeg er 36+6 i dag, 37+0 i morgen - to dager etter deg. Og har termin 22.01.

Trodde vanlige var at man regnet 40+3 i Norge.. evt 40+2.. men aldri 40+0 [emoji15]
 
Hehe flere som har samme plan! :p
Mannen føler at han er i ferd med å bli utnyttet:hilarious:

Mannen har det slik at han synes ikke gravide er sexy eller tiltrekkende så ikke hatt sex siden september(?) Men han har fått beskjed om at når han nå kommer hjem fra sjøen ska det hoppes i høyet i håp om at det hjelper på å få modnet/startet noe ;p så her blir han utnyttet, men er også klar over det :p:laughing021
 
Back
Topp