Nyttårsbaby

En tråd i 'Desember 2019' startet av Kabakaba, 26 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kattedama Betatt av forumet Julegavene 2019

Jeg er nok mest sannsynlig ute av konkurransen. Han kommer i løpet av nyttårsaften :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  2. Bellabanan Guest

Tusen takk:happy:

3. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Da er det et tett løp her!!! Imorgen er nyttårsaften, og allerede er det babyer på tur enten på dagen eller tettere mot midnatt. Nå skal jeg legge meg og er spent på om det blir å skje noe inatt... Det føles som om han har seget litt ekstra ned nå.

4. Herewegoagain Forumet er livet Julikulene 2020

Veldig morsom og spennende tråd :)

5. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Hvordan går det med deg?

• Liker Liker x 1
  6. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Vi gratulerer LiteFrø med fødsel igår ❤️ Og etter info fra skjult gruppe kan det se ut til at minst én baby fra gruppa her kommer iløpet av dagen/kvelden.

Selv kjenner jeg ingenting spesielt, så ser ikke ut til at det blir nyttårsbaby på meg. Det har tvert imot vært en usedvanlig rolig natt her med lite plager.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  7. Adoria Glad i forumet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Lykke til i dag!♥️

8. Adoria Glad i forumet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Fortsatt med, sterke kynnere enda med blodslim etter strippinga i går.
    Kjenner virkelig baby jobber med å skru seg nedover også, ekstremt nedpress.:wideyed:

• Liker Liker x 1
  9. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Ahaha! Klassisk! Nå har vannet gått :joyful:

• Vinner Vinner x 8
    • Liker Liker x 4
    • Morsom Morsom x 4
  10. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Hahah, sånn 40 min etter at du ikke kjente noe!! Masse lykke til :D :D

11. amalje Flørter med forumet Himmelbarn Julegavene 2019

spennende! Masse lykke til:)

12. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Så bra :) Lykke til!

13. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Lykke til! Tenkte da du skrev at ingenting skjedde at jeg skulle skrive «vannet kan jo plutselig gå da» :p haha!

• Liker Liker x 1
  14. LiteFrø Elsker forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Vi har en i ledelsen da ! Med ditt første barn kan det jo gå litt tid. Lykke til uansett <3

• Liker Liker x 1
  15. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

«Vannet har gått» er et litt misvisende begrep. «Vannet har startet å renne» er mer passende her. Jeg har dryppet i to timer nå...

• Morsom Morsom x 2
  16. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Håper det, blir litt snurt om han kommer kl 23.30 altså! :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  17. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Jeg dryppet i 4 dager! Startet på fredagen og ungen kom tirsdagen. Men fikk antibiotika og ble fulgt opp på sykehuset hele veien, siden det skjedde i uke 33+5

18. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Da blir det kanskje igangsetting etter 24t om ingenting skjer før? Spennende :)

19. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Jepp. Skal inn på sjekk på føden i ettermiddag, og så ser de hvor langt jeg er kommet. Mulig vi bare sendes hjem igjen (bor nært sykehuset). Hvis ikke baby kommer iløpet av 24 timer vil de sette meg igang. Så nå kommer han snart på ene eller andre måten.

• Vinner Vinner x 1
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  20. Adoria Glad i forumet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Heeeelt klassiker!:joyful:
    Nå vinner du, jeg har det på følelsen altså!♥️

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden