Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkOg én konkurrent til er ute av konkurransen! Bellabanan, gratulerer med fødsel
Hvordan går det med deg?Jeg er nok mest sannsynlig ute av konkurransen. Han kommer i løpet av nyttårsaften
Lykke til i dag!Jeg er nok mest sannsynlig ute av konkurransen. Han kommer i løpet av nyttårsaften
Ahaha! Klassisk! Nå har vannet gått
Så bra Lykke til!Ahaha! Klassisk! Nå har vannet gått
Vi har en i ledelsen da ! Med ditt første barn kan det jo gå litt tid. Lykke til uansett <3Ahaha! Klassisk! Nå har vannet gått
Håper det, blir litt snurt om han kommer kl 23.30 altså!Vi har en i ledelsen da ! Med ditt første barn kan det jo gå litt tid. Lykke til uansett <3
Jeg dryppet i 4 dager! Startet på fredagen og ungen kom tirsdagen. Men fikk antibiotika og ble fulgt opp på sykehuset hele veien, siden det skjedde i uke 33+5«Vannet har gått» er et litt misvisende begrep. «Vannet har startet å renne» er mer passende her. Jeg har dryppet i to timer nå...
«Vannet har gått» er et litt misvisende begrep. «Vannet har startet å renne» er mer passende her. Jeg har dryppet i to timer nå...
Jepp. Skal inn på sjekk på føden i ettermiddag, og så ser de hvor langt jeg er kommet. Mulig vi bare sendes hjem igjen (bor nært sykehuset). Hvis ikke baby kommer iløpet av 24 timer vil de sette meg igang. Så nå kommer han snart på ene eller andre måten.Da blir det kanskje igangsetting etter 24t om ingenting skjer før? Spennende
Heeeelt klassiker!Ahaha! Klassisk! Nå har vannet gått