Nyttårsbaby

Jeg er nok mest sannsynlig ute av konkurransen. Han kommer i løpet av nyttårsaften :)
 
Da er det et tett løp her!!! Imorgen er nyttårsaften, og allerede er det babyer på tur enten på dagen eller tettere mot midnatt. Nå skal jeg legge meg og er spent på om det blir å skje noe inatt... Det føles som om han har seget litt ekstra ned nå.
 
Vi gratulerer LiteFrø med fødsel igår ❤️ Og etter info fra skjult gruppe kan det se ut til at minst én baby fra gruppa her kommer iløpet av dagen/kvelden.

Selv kjenner jeg ingenting spesielt, så ser ikke ut til at det blir nyttårsbaby på meg. Det har tvert imot vært en usedvanlig rolig natt her med lite plager.
 
Fortsatt med, sterke kynnere enda med blodslim etter strippinga i går.
Kjenner virkelig baby jobber med å skru seg nedover også, ekstremt nedpress.:wideyed:
 
«Vannet har gått» er et litt misvisende begrep. «Vannet har startet å renne» er mer passende her. Jeg har dryppet i to timer nå...
 
«Vannet har gått» er et litt misvisende begrep. «Vannet har startet å renne» er mer passende her. Jeg har dryppet i to timer nå...
Jeg dryppet i 4 dager! Startet på fredagen og ungen kom tirsdagen. Men fikk antibiotika og ble fulgt opp på sykehuset hele veien, siden det skjedde i uke 33+5
 
«Vannet har gått» er et litt misvisende begrep. «Vannet har startet å renne» er mer passende her. Jeg har dryppet i to timer nå...

Da blir det kanskje igangsetting etter 24t om ingenting skjer før? Spennende :)
 
Da blir det kanskje igangsetting etter 24t om ingenting skjer før? Spennende :)
Jepp. Skal inn på sjekk på føden i ettermiddag, og så ser de hvor langt jeg er kommet. Mulig vi bare sendes hjem igjen (bor nært sykehuset). Hvis ikke baby kommer iløpet av 24 timer vil de sette meg igang. Så nå kommer han snart på ene eller andre måten.
 
Back
Topp