Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og én konkurrent til er ute av konkurransen! Bellabanan, gratulerer med fødselOj, ikke mer! Føles mye lengre til!
Er dessverre med i racet fortsatt. 5 dager over termin nå, ingen modning og skal settes i gang mandag hvis det ikke skjer noe i helgen.Hvordan går det med alle deltakerne våre? Nå er det ikke lenge igjen til nyttårsaften og 1.nyttårsdag! 5 dager!
Åh, mandag er termindatoen min!Er dessverre med i racet fortsatt. 5 dager over termin nå, ingen modning og skal settes i gang mandag hvis det ikke skjer noe i helgen.
Jeg prøver å sove lurer midt på dagen og spiser titt og ofte sånn i tilfelle det plutselig skal skje noeJeg er fortsatt med! Hadde termin den 26., og lite tegn til at det skjer noe enda. Men veldig nervepirrende å tenke på at det kan skje noe når som helst!
Samme her! Typisk hvis det plutselig blir føding og man er både sulten og stuptrøttJeg prøver å sove lurer midt på dagen og spiser titt og ofte sånn i tilfelle det plutselig skal skje noe
Ja, man vet aldri, plutselig er det noen i januargruppa som sniker i køen og får nyttårsbabyenHaha! Så gøy! Blir morro å følge dere her. Håper en av dere får ønsket oppfylt Er det noen av dere som har planlagt fødsel den 31.12? Isåfall er det vel stor sjanse for at det blir en nyttårsbaby av det Lykke til alle sammen Selv er jeg i januar-gruppa og 37+2 i dag
spennende! Lykke til!Her har slimproppen gått, og jeg har hatt uregelmessige rier siden kl 05 i dag tidlig. Jeg er optimistisk på at det kan bli nyttårsbarn, evt at han kommer i morgen. I dag skal jeg holde meg helt i ro ihvertfall!
Oi, så spennende! Fikk høre av jordmor at det kan være helt vanlig å få uregelmessige rier, og så plutselig avtar de og begynner ikke opp igjen før neste dag osv. Så man vet jo aldri, ikke før det er ordentlig igang.Her har slimproppen gått, og jeg har hatt uregelmessige rier siden kl 05 i dag tidlig. Jeg er optimistisk på at det kan bli nyttårsbarn, evt at han kommer i morgen. I dag skal jeg holde meg helt i ro ihvertfall!
Ja, de har vært ganske mye av og på, varierende både i lengde, styrke og hyppighet. Vet at denne fasen kan vare lenge og til og med stoppe helt opp. Så det blir noen spennende timer/dager foran oss!Oi, så spennende! Fikk høre av jordmor at det kan være helt vanlig å få uregelmessige rier, og så plutselig avtar de og begynner ikke opp igjen før neste dag osv. Så man vet jo aldri, ikke før det er ordentlig igang.
Oi, så spennende! Da er du jo i rute!Her har slimproppen gått, og jeg har hatt uregelmessige rier siden kl 05 i dag tidlig. Jeg er optimistisk på at det kan bli nyttårsbarn, evt at han kommer i morgen. I dag skal jeg holde meg helt i ro ihvertfall!