Nyttårsbaby

Jeg er med:shifty: Men tror bare jeg kommer til å gå en del dager overtid så da er jeg ikke så aktuell likevel...
Veldig sliten og formen er dårligere med kvalme, hodepine, vondter. Vil bli ferdig nå!
 
Hvordan går det med alle deltakerne våre? Nå er det ikke lenge igjen til nyttårsaften og 1.nyttårsdag! 5 dager!
Er dessverre med i racet fortsatt. 5 dager over termin nå, ingen modning og skal settes i gang mandag hvis det ikke skjer noe i helgen.
 
Jeg er fortsatt med! Hadde termin den 26., og lite tegn til at det skjer noe enda. Men veldig nervepirrende å tenke på at det kan skje noe når som helst! :D
 
Jeg er fortsatt med! Hadde termin den 26., og lite tegn til at det skjer noe enda. Men veldig nervepirrende å tenke på at det kan skje noe når som helst! :D
Jeg prøver å sove lurer midt på dagen og spiser titt og ofte sånn i tilfelle det plutselig skal skje noe :hilarious:
 
Haha! Så gøy! Blir morro å følge dere her. Håper en av dere får ønsket oppfylt :singing::) Er det noen av dere som har planlagt fødsel den 31.12? Isåfall er det vel stor sjanse for at det blir en nyttårsbaby av det:hilarious: Lykke til alle sammen :happy: Selv er jeg i januar-gruppa og 37+2 i dag:p
 
Haha! Så gøy! Blir morro å følge dere her. Håper en av dere får ønsket oppfylt :singing::) Er det noen av dere som har planlagt fødsel den 31.12? Isåfall er det vel stor sjanse for at det blir en nyttårsbaby av det:hilarious: Lykke til alle sammen :happy: Selv er jeg i januar-gruppa og 37+2 i dag:p
Ja, man vet aldri, plutselig er det noen i januargruppa som sniker i køen og får nyttårsbabyen :joyful:
 
Her har slimproppen gått, og jeg har hatt uregelmessige rier siden kl 05 i dag tidlig. Jeg er optimistisk på at det kan bli nyttårsbarn, evt at han kommer i morgen. I dag skal jeg holde meg helt i ro ihvertfall!
 
Her har slimproppen gått, og jeg har hatt uregelmessige rier siden kl 05 i dag tidlig. Jeg er optimistisk på at det kan bli nyttårsbarn, evt at han kommer i morgen. I dag skal jeg holde meg helt i ro ihvertfall!
spennende! Lykke til!
 
Her har slimproppen gått, og jeg har hatt uregelmessige rier siden kl 05 i dag tidlig. Jeg er optimistisk på at det kan bli nyttårsbarn, evt at han kommer i morgen. I dag skal jeg holde meg helt i ro ihvertfall!
Oi, så spennende! Fikk høre av jordmor at det kan være helt vanlig å få uregelmessige rier, og så plutselig avtar de og begynner ikke opp igjen før neste dag osv. Så man vet jo aldri, ikke før det er ordentlig igang.
 
Oi, så spennende! Fikk høre av jordmor at det kan være helt vanlig å få uregelmessige rier, og så plutselig avtar de og begynner ikke opp igjen før neste dag osv. Så man vet jo aldri, ikke før det er ordentlig igang.
Ja, de har vært ganske mye av og på, varierende både i lengde, styrke og hyppighet. Vet at denne fasen kan vare lenge og til og med stoppe helt opp. Så det blir noen spennende timer/dager foran oss! :)
 
Her har slimproppen gått, og jeg har hatt uregelmessige rier siden kl 05 i dag tidlig. Jeg er optimistisk på at det kan bli nyttårsbarn, evt at han kommer i morgen. I dag skal jeg holde meg helt i ro ihvertfall!
Oi, så spennende! Da er du jo i rute!:joyful:
 
Jeg er 40+2 i dag, jeg var moden og hadde 1 cm åpning, så ble strippet på sykehuset nå nettopp da jeg var på trivselskontroll.
Sterkere kynnere, mer nedpress og kommer litt blodslim.
Spennende dager dette!♥️
Får igangsetting med ballong på torsdag om ikke noe skjer før, pga høyt blodtrykk.
 
Siste svangerskapskontroll hos legen idag! Alt ser ok ut, så nå venter vi på at baby kommer av seg selv. Hvis ikke har jeg fått time til overtidskontroll på føden den 6.januar! Så skal det bli nyttårsbaby må han pent finne veien ut på egenhånd... Løpe litt ekstra i trappene på nyttårsaften?
 
Jeg er definitivt med i racet om nyttårsbaby - høyst ufrivillig:dead:
Fikk satt inn ballongkateter i morges, 8 dager over termin, og kjenner nå noen vonde tak i ny og ne men langt ifra skikkelig rievondt og lang ifra regelmessig foreløpig (hatt den i 8 timer nå). Skal tilbake i morgen tidlig, så da kan man jo håpe på action i løpet av morgendagen kanskje.
 
Så spennende å følge med på dere! Heier litt og sniker fra fjorårets jul/nyttårs-gjeng :) Håper dere får fine fødsler og snart baby alle sammen :)
 
Back
Topp