Nyttårsbaby

En tråd i 'Desember 2019' startet av Kabakaba, 26 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Flere her som går for årets nyttårsbaby? Jeg har allerede snakket med hun som har vakt på føden på nyttårsaften og forhørt meg om hvordan de registrerer tidspunkt for fødsel om det nærmer seg midnatt nyttårsaften :hilarious: Planen er klar! Hun som har vakt da var tilfeldigvis jordmor som vi hadde når vi var på omvisning på føden, så hun var helt med :cool:

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 1
  2. Smultring Elsker forumet Julegavene 2019

Jeg er med på konkurransen! Vi har tenkt å bestikke jordmor, eller stille klokka på veggen hvis det er den de går etter :p;)

• Morsom Morsom x 1
  3. Adoria Glad i forumet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Termin 31/12, yup, jeg går all in for denne!:dance008

4. Vil ha en baby til Forumet er livet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Hva er planen og hvordan registrer de tidapunkt for fødsel når det nærmer seg midnatt nyttårsaften?

Jeg putter inn en fot eller en hånd (til babyen) inn i musa mi igjen sånn at noe fortsatt er inni meg fram til 00.01 dersom jeg må :hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 10
  5. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Jeg får be mannen ta ansvar for klokke og ev. bestikkelser. :hilarious:

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  6. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Jeg ser for meg at jeg ligger der, midt i pressrie, og ser på klokka «nei, ikke ennå, to minutter til nå!!!!! Vi holder litt til!!»

Kan ikke avsløre planen min for registrering av tiden :eek: Denne pallplassen skal jeg ha :joyful: Men jeg kan hinte om at den minner litt om planen til Smultring :hilarious:

• Morsom Morsom x 3
  7. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Ingen av oss har vel justervesenet på tråden? Hihi...

• Morsom Morsom x 1
  8. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jeg håper å ha baby i armene før den tid.... men, skal jaggu gjøre alt for å få etter kl 00.00 om det står på det :hilarious:

• Liker Liker x 1
  9. Smultring Elsker forumet Julegavene 2019

Ser for meg at politiet tropper opp på fødestua for å ta oss i gjerningsøyeblikket :hilarious:

10. Craver_vannmelon_igjen Forelsket i forumet Julegavene 2019

Jeg satser på 1.1.20 kl 0002

• Liker Liker x 3
  11. Kattedama Betatt av forumet Julegavene 2019

Jeg går også for årets nyttårsbarn! Ikke sååå viktig for oss å være nærmest 0000, men å komme over vil vi veldig gjerne. Så når vi var på fødselsforberedende kurs og de snakket om måter å fremskynde fødsel på (bevege seg, gå trapper osv) tenkte vi bare at ok da gjør vi det motsatte. Termin 26. Desember.

• Morsom Morsom x 1
  12. Smultring Elsker forumet Julegavene 2019

Samme her! Mannen har hele tiden sagt at det ikke blir noe sex i desember :p

• Morsom Morsom x 1
  13. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Mange gode tips å ta med seg....

14. LiteFrø Elsker forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Jeg er med. Ikke at det er viktig for meg med nyttårsbaby men heller det at jeg kommer meg over i 2020... termin 31.12 !

15. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Da var xuperB og Ønskebarn ute av konkurransen om nyttårsbaby!

Vi konkurrerer videre:
    Smultring, Kabakaba, LiteFrø, Kattedama, Craver_vannmelon, Adoria og VilHaEnBabyTil!

• Liker Liker x 4
    • Morsom Morsom x 1
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  16. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Sniker litt ;) moro! Var selv med i konkurransen om nyttårsbarnet for et år siden (med januar termin så håpet jeg litt). Men ble en tidlig julegave her :p

• Liker Liker x 1
  17. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Har ikke hørt om noen i januargruppa er med, hehe, men sjekket konkurrentene der idag. Er hele 5 stk med termin 01.01, så dette blir et tett løp!

18. Craver_vannmelon_igjen Forelsket i forumet Julegavene 2019

Det blir nok ikke meg.

19. Minimoor Blir kjent med forumet

håper igrunn lilleman holder seg inne til over nyttår jeg og! Tidspunkt er ikke viktig, bare han holder seg til 2020, haha! Hadde termin 20.12- og om jeg har forstått riktig er det mest vanlig med igangsettelse etter 11 dager, men helsedirektoratet anbefaler dag 14 over termin.. men kan ikke gjøre mye annet enn å håpe nå! :p

20. Kabakaba Elsker forumet Julegavene 2019

Hvorfor tror du ikke det? Har ikke du termin nyttårsaften? Eller er baby på tur ut alt?

Del denne siden