Nyeste innkjøp

Hva mangler du:)?
Av "store ting" som koster mer enn et par hundre, er det bæresjal og lammeskinn. Ellers er det smokker, sengekant, nyfødtinnlegg til bæresela, et tykt teppe i ull, noen strømpebukser og en tykk lue til baby. Bæresjalet er jo 899kr elns, prøvde å se på Finn, men. Det kan jo selges etterpå så det er jo greit, men har allerede brukt penger på kamera (ville ikke bruke tlf), flasker til 1000kr og sterilisator så kan ikke ta mer på en stund. Dessuten er jeg i permisjon nå (tror jeg :p ) og ikke hørt noe fra NAV om foreldrepenger så er redd jeg må gå uten penger litt :o

Førstepri nå er nok bæresjal :) så kommer lammeskinn.

49b1ee866029c67bd0b644327c16affb

Dette kom i posten i går. Såå fint, gleder meg til prinsessa passer inn i det :D

Av "store ting" som koster mer enn et par hundre, er det bæresjal og lammeskinn. Ellers er det smokker, sengekant, nyfødtinnlegg til bæresela, et tykt teppe i ull, noen strømpebukser og en tykk lue til baby. Bæresjalet er jo 899kr elns, prøvde å se på Finn, men. Det kan jo selges etterpå så det er jo greit, men har allerede brukt penger på kamera (ville ikke bruke tlf), flasker til 1000kr og sterilisator så kan ikke ta mer på en stund. Dessuten er jeg i permisjon nå (tror jeg :p ) og ikke hørt noe fra NAV om foreldrepenger så er redd jeg må gå uten penger litt :eek:

Førstepri nå er nok bæresjal :) så kommer lammeskinn.

Okei, men bæresjal er jo ikke kjempe hast.
Brukte du det med forrige?
Kan sende deg et ullpledd i posten jeg, har så mange:P og lue også for den del:P

Okei, men bæresjal er jo ikke kjempe hast.
Brukte du det med forrige?
Kan sende deg et ullpledd i posten jeg, har så mange:p og lue også for den del:p
Ja, brukte det litt. Hun satt klistra på meg de første ukene, hehe, husker det var en lettelse med sjal for da kunne jeg gjøre husarbeid. Men dette var i juni så det ble jo alt for varmt å bruke sjal for oss, så hun hatet det etterhvert :p håper at nestemann liker sjal bedre, er jo kjølig nå :) Har jo ergobaby og spedbarnsinnlegg koster bare 250kr i verste fal hvis sjal blir for dyrt. Takk for tilbud :D

Ja, brukte det litt. Hun satt klistra på meg de første ukene, hehe, husker det var en lettelse med sjal for da kunne jeg gjøre husarbeid. Men dette var i juni så det ble jo alt for varmt å bruke sjal for oss, så hun hatet det etterhvert :p håper at nestemann liker sjal bedre, er jo kjølig nå :) Har jo ergobaby og spedbarnsinnlegg koster bare 250kr i verste fal hvis sjal blir for dyrt. Takk for tilbud :D
Ahhh skjønner.
Jeg brukte lite til guttungen, men litt. og har liggende:)

Jo, hehe;) Mye fint på lager jeg:D

Ahhh skjønner.
Jeg brukte lite til guttungen, men litt. og har liggende:)

Jo, hehe;) Mye fint på lager jeg:D
Greit med et lager da ;) ! med sommerbaby sist har jeg masse tynne bomullsluer liggende bare. Men i verste fall er det vel bare å dra ut etter fødsel da. Hvis NAV drøyer får jeg vel etterbetalt :)
Men jeg bygger litt rede for tida:hilarious:

Greit med et lager da ;) ! med sommerbaby sist har jeg masse tynne bomullsluer liggende bare. Men i verste fall er det vel bare å dra ut etter fødsel da. Hvis NAV drøyer får jeg vel etterbetalt :)
Men jeg bygger litt rede for tida:hilarious:

her har vi alt mulig liggende.
arver hinsides mye, jeg er shoppegal og alt for raus familie og venner

Ahh, det problemet slipper jeg. jobben betaler for min perm.

Bestilte snehvit vinterpose fra Bymilla på fredag! Gu som jeg gleder meg til vogn og pose kommer. (Litt sent ute jeg)

Vedlegg

• 1444565977834.jpg
    1444565977834.jpg
    67,2 KB · Visninger: 82
Mannen tok med seg ungene på fjelltur i dag, og istedenfor å rydde huset ble det netthandel på meg ;)
Røyk en del lapper hos Nøstebarn, polern o pyret og på babybanden :D

Gleder meg til alt kommer i posten :)

Har kjøpt bunadsskjorte til knøttet, størrelse 17. mai. Lurer på om jeg skal strikke knebukser til.

Jeg har alt av klær siden hu skal arve fra storesøster. Men mangler alt annet, som: søskenvognen, vinterpose, ullklær, seng og alt som skal i senga (uten dyna for det har jeg) tåteflasker, smokker, og kanskje en stor ullteppe. Venter på utbetaling fra nav :)

Kjekt med vogn i hus! Her ligger den og støver ned.. :p
Siste innkjøp var bæresjal. Brukt! Sparte 500kr :D :D

ImageUploadedByBV Forum1444816037.638958.jpg
Litt skuffa over at ikke alt jeg bestilte ble levert, men veldig fornøyd med fargen på klærne :) Har kjøpt babylue i samme blåfarge og lysegrå tynne ullsokker å ;)

Fikk hentemelding om flaskesterilisator :D betalte 653kr inkludert frakt, ser jeg, På expert selges den for omtrent 300kr mer.
Har også kjøpt disse søte klærne, skikkelig salg på dem (Babyshop).

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Back
Topp