Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hentet barnevogna idag med vognpose så det er siste innkjøp

Der sier du noe! Må fylle luft vi og.Kjøpte lammeskinn i går, og da tror jeg jammen vi er i bokseneste at et av hjulene på vogna som vi trodde vi hadde fiksa ikke hadde luft i går
så den trenger litt fiksing.
Så koselig og lurtHer er det meste handlet inn til nurket i magen, men vi fant ut i dag at storesøster mangler dukkevogn til dukka si, så da ble det bestilt
Vis vedlegget 141688
så nå får lille dukkemammaen dukkevogn å trille sammen oss på tur, får den som gave når vi kommer hjem fra sykehuset med lillebror, samt en liten haug med strikkaklær til dukka![]()
Vår er nok enda mer å fikseDer sier du noe! Må fylle luft vi og.
Lykke til med fiksing daVår er nok enda mer å fiksedet var punktert så jeg kjøpte ny slange. Men nå er fortsatt et av hjulene helt tom for luft, og vi husker ikke om det er den vi har byttet ut
hehe. Så kanskje vi må ha enda en ny slange. Håper man får kjøpt det på nett isåfall
Også må mannen fikse kalesjen, for der og har jeg kjøpt ny delhehe
TakkLykke til med fiksing da!
Så koselig og lurtdet har jeg helt glemt, "storesøstergave" fra bebisen
Så flink bestemor!Vis vedlegget 141933Vis vedlegget 141934Vis vedlegget 141935
Ikke akkurat innkjøp, men fantastisk fine gaver fra den kommende bestemor.
Så mye fint. Helskjønn den drakten med rysjerVis vedlegget 141933Vis vedlegget 141934Vis vedlegget 141935
Ikke akkurat innkjøp, men fantastisk fine gaver fra den kommende bestemor.
Hehe ja, skikkelig sukkerspinnSå mye fint. Helskjønn den drakten med rysjer![]()