Nyeste innkjøp

Kjøpte lammeskinn i går, og da tror jeg jammen vi er i boks:D eneste at et av hjulene på vogna som vi trodde vi hadde fiksa ikke hadde luft i går:( så den trenger litt fiksing.

Her er det meste handlet inn til nurket i magen, men vi fant ut i dag at storesøster mangler dukkevogn til dukka si, så da ble det bestilt :D

ImageUploadedByBV Forum1445186896.007073.jpg

så nå får lille dukkemammaen dukkevogn å trille sammen oss på tur, får den som gave når vi kommer hjem fra sykehuset med lillebror, samt en liten haug med strikkaklær til dukka :p

Kjøpte lammeskinn i går, og da tror jeg jammen vi er i boks:D eneste at et av hjulene på vogna som vi trodde vi hadde fiksa ikke hadde luft i går:( så den trenger litt fiksing.
Der sier du noe! Må fylle luft vi og.

Her er det meste handlet inn til nurket i magen, men vi fant ut i dag at storesøster mangler dukkevogn til dukka si, så da ble det bestilt :D

Vis vedlegget 141688

så nå får lille dukkemammaen dukkevogn å trille sammen oss på tur, får den som gave når vi kommer hjem fra sykehuset med lillebror, samt en liten haug med strikkaklær til dukka :p
Så koselig og lurt :D det har jeg helt glemt, "storesøstergave" fra bebisen

Der sier du noe! Må fylle luft vi og.
Vår er nok enda mer å fikse:( det var punktert så jeg kjøpte ny slange. Men nå er fortsatt et av hjulene helt tom for luft, og vi husker ikke om det er den vi har byttet ut:P hehe. Så kanskje vi må ha enda en ny slange. Håper man får kjøpt det på nett isåfall:)
Også må mannen fikse kalesjen, for der og har jeg kjøpt ny del:P hehe

Vår er nok enda mer å fikse:( det var punktert så jeg kjøpte ny slange. Men nå er fortsatt et av hjulene helt tom for luft, og vi husker ikke om det er den vi har byttet ut:p hehe. Så kanskje vi må ha enda en ny slange. Håper man får kjøpt det på nett isåfall:)
Også må mannen fikse kalesjen, for der og har jeg kjøpt ny del:p hehe
Lykke til med fiksing da :) !

Hentet babynest i dag. Baby Donald motiv. Også bestilte jeg meg to ammebh, 1 svart joggebukse (tenkte svart var bra til sukehuset) og en by stellematte med smurfemotiv fra Ellos. Da tenker jeg det holder. Fylt på med noen nye ull bodies og en hel kosedress. Er så mye fint atte. Ønsker meg lille lam sett av mamma til hentesett.

Back
Topp