Nyeste innkjøp

Hei :) uffda. Men tror faktisk de på apoteket har bedre kvalitet ifølge avent selv, de skal visst være mer holdbare. Så kanskje du gjorde et kupp likevel :) !
Men de selger jo Avent på matbutikken også? Er vel ikke forskjell på samme merke på apotek vs butikk.

Men de selger jo Avent på matbutikken også? Er vel ikke forskjell på samme merke på apotek vs butikk.
Jo,det er visst forskjell på kvaliteten, derfor kan de på matbutikk selges billigere :) når det er sagt, har jeg brukt flasker fra matbutikken med hell, så de fungerer jo fint de og.

Her fant jeg om det, og link :)
http://www.barnetest.no/her-er-tateflaskene-billigst/

To forskjellige Avent-flasker
Et eksempel på dette er flaskene fra Avent. I dagligvarebutikken finner du flasker med lyseblå merker på innpakningen, mens på apoteket (og i spesialbutikker) er emballasjen merket med honningfarge. Sistnevnte er også betraktelig dyrere.

Philips Avent forklarer dette med kvalitetsforskjell:

– Forskjellen på disse er plastmaterialet. Den honning-gule er laget av Polyethersulfone-plast (PES), som er hardere og mer slitesterk enn flaskene som selges i matbutikken. Disse er laget av Polypropylene-plast (PP), og er noe mykere i plasten, forteller markedsmanager Jenny Davidsson i Avent.

Hun forteller videre at apotek-varianten har høyere anbefalt utsalgspris fra produsenten.

Wohoo :) gjorde et kamerakupp idag. Kjøpte en utstillingsmodell for 999. Satt ned fra 2500kr :o :o

Fikk kjøpt avent elektrisk brystpumpe idag, til halv pris (800kr) :-) apotek1 har fått seg egen app, og hvis du laster den ned får du 50% på valgfri vare (ikke legemidler og medisinsk utstyr) :-)

Vil anbefale alle som trenger flaskesterilisator å google først :p enorm prisforskjell. Fant fra 550kr til 950kr! Nøyaktig samme sterilisatoren.

Vil anbefale alle som trenger flaskesterilisator å google først :p enorm prisforskjell. Fant fra 550kr til 950kr! Nøyaktig samme sterilisatoren.
Såpass ja.
pleier bruke prisjakt hver gang jeg handler på nett:)

Siste var sterilisator, og undertøy til fødebagen. Mangler fortsatt endel blæææ. Spørs om jeg rekker å bli ferdig i tide ;)

Back
Topp