Nyeste innkjøp

5edbccf6c53bcbb9ed0914c2785b171b

Kjøpt disse to brukt, 100kr for begge to. Og de ser helt nye ut! :D
Genialt altså:)

Dere får og kjøper så mye flott :D

Fått sleep carryer av svigermor, alternativ til babynest, bare flere
Funksjoner

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    807,5 KB · Visninger: 99
Oj så fin den var! Har aldri sett sånn før. :)
Nei, ikke jeg heller før vi ble vist den på stjernebarn. Den er vist ny, men fått mange priser for beste produkt i Sverige.. Så blir spennende å prøve den fine med den er at den har fast bunn, så kan bære barnet i den, kan også spenne på seg en sele og bære barnet liggende i den

Ja, det håper jeg :) ! På babyshop kostet skinnet 599 tror jeg. Eller 499 var det kanskje. Det skinner er god kvalitet, da, så får vel investere i et sånt, men tror jeg tar det litt uti oktober.. Bare å rope ut hvis noen ser salg på aventflasker da :p eller sterilisator.
Sniker fra juli2015, jeg kjøpte avent på apoteket da det var 30%, men så etterpå at de var billigere på matbutikken, selv med de 30% på apoteket :(

Sniker fra juli2015, jeg kjøpte avent på apoteket da det var 30%, men så etterpå at de var billigere på matbutikken, selv med de 30% på apoteket :(
Hei :) uffda. Men tror faktisk de på apoteket har bedre kvalitet ifølge avent selv, de skal visst være mer holdbare. Så kanskje du gjorde et kupp likevel :) !

Back
Topp