Genialt altså![]()
Kjøpt disse to brukt, 100kr for begge to. Og de ser helt nye ut!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Genialt altså![]()
Kjøpt disse to brukt, 100kr for begge to. Og de ser helt nye ut!![]()
Nydelig strikk fra farmor.Vis vedlegget 139294
Fikk babynestet i dagVis vedlegget 139295
Og -30% på pop original
Vis vedlegget 139298
Snart farmor har strikket romper, lubber og vognteppeVis vedlegget 139299
Og litt praktisk forberedelse![]()
Åhh så flink tante!
Ja, hihi. Er strålende fornøydSå fiin![]()
Oj så fin den var! Har aldri sett sånn før.Fått sleep carryer av svigermor, alternativ til babynest, bare flere
Funksjoner
Nei, ikke jeg heller før vi ble vist den på stjernebarn. Den er vist ny, men fått mange priser for beste produkt i Sverige.. Så blir spennende å prøve den fine med den er at den har fast bunn, så kan bære barnet i den, kan også spenne på seg en sele og bære barnet liggende i denOj så fin den var! Har aldri sett sånn før.![]()
Sniker fra juli2015, jeg kjøpte avent på apoteket da det var 30%, men så etterpå at de var billigere på matbutikken, selv med de 30% på apoteketJa, det håper jeg! På babyshop kostet skinnet 599 tror jeg. Eller 499 var det kanskje. Det skinner er god kvalitet, da, så får vel investere i et sånt, men tror jeg tar det litt uti oktober.. Bare å rope ut hvis noen ser salg på aventflasker da
eller sterilisator.
HeiSniker fra juli2015, jeg kjøpte avent på apoteket da det var 30%, men så etterpå at de var billigere på matbutikken, selv med de 30% på apoteket![]()