Wembie
Elsker forumet
Gratulerer med 33 uker + 3 dager <3LVM skrev:
Nå synes jeg seriøst ukene dine renner avgårde.
Og gjør dine det, så veit jeg at jeg kommer rekende etter.
klæm :)
Hei snuppa!
Ja, vet du ukene flyr kjapt...kjenner jeg er utrolig glad for det nå...var liksom nettopp 30...og straks er jeg 34:))) Begynner å bli så vanvittig klar for at lille snuppa skal komme! Var til og med ute og kjøpte meg sykehusklær her om dagen...på Cubus hadde de nemlig halv pris på kosedresser...så da slo jeg til :)))
I tillegg har jeg begynt å planlegge en "pappaboks" til min kjære...tror aldri at han kommer til å forvente noe (det gjør iallefall ikke jeg) så da blir det ekstra koselig å overraske han...regner jo med at han fort må tilbringe en natt her hjemme, da det er langt ifra sikkert at han får overnatte sammen med oss på sykehuset...så da blir han nok glad for å komme hjem til en liten boks med diverse:))) Så langt har jeg tenkt:
- Et par øl
- Et snifter glass (han er blitt svært så interessert i whisky, og et slikt smakeglass må man visst ha)
- Whisky
- En liten rosa body med teksten "my dad can kick your dad's ASS!" (viktig, da sambo er typen som trener litt ;)) hihi
- Litt snacks/godteri
- Et blad, en bok, eller en film
- Neseklype ;) hvis jeg får tak i :)))
Tar gjerne imot flere forslag :))))
Dessuten fikk vi kjøpt stellebord her forrige helg...så det er satt opp på badet :) Litt tidlig kanskje...men deilig med alt som er på plass! Og rett bak meg kommer du...tenk det :)))