Ny start

Åååh dette er nesten for spennende :D❤❤ håper på sterkere tester I dag frøken :D dette MÅ bare gå veien :D

Veldig spent på dagens test :D Krysser alt jeg har for at den er sterkere idag ❤❤

12 DPO - PP 21

Bare kjapt innpå for å oppdatere dere om at dagens test nok dessverre ikke er noe særlig sterkere. Skal sammenligne når den er tørr, men jeg er ganske sikker. Skal ordne bilder og sånn senere. Sukk..

12 DPO/3+5 - PP 21

Jeg kan jo like gjerne telle uker, for ordens skyld. Jeg ER jo gravid, såvidt det er.

Her er morgenens test i alle fall. Slenger ut et knippe bilder siden det er så ymse hvordan de blir seende ut når jeg laster de opp. Etter ca fem min:

ee29a162fe0565ee9c030eedeaad630c

d096c3972aba09b051ad394c576b44d5

be18622110e6870086d3a3fd17da75e8

ab0471849163da97dd10377482216dce

Etter ca tjue min:

8b8041dfe9376d74c911f2465459ef93

96f71fa348dbc3af6d2e5068130607b9

6fbad2e3bb56dfdf0bdafe3ccad53a87

3751eb61a6f82be98af0e00f6b5a5626

Jeg tror kanskje testen er noe a la den siste i går, men jeg skal straks løpe ned og sjekke. Jeg har sovet helt håpløst dårlig i natt fordi jeg har gruet meg sånn til testing :P Så temping ble bare surr nok en gang.

Jeg var veldig forberedt på svak test denne gangen. Har ikke jublet over dette en eneste gang enda, for jeg har syntes testene ikke har vært veldig positive. De øker jo saktere enn de andre gangene denne gangen. Derfor er det greit nok, dette her. Det er ok at vi ikke får forhåpninger om noe når det likevel ikke er liv laga.

Jeg skal fortsette å teste altså. Jeg husker jo den første ppen jeg ble gravid nå, og da hadde jeg bortimot negative tester 11 og 12 dpo, men da jeg testet på nytt 15 dpo, var den kjempesterk. Så det er jo muligheter. Nå gikk det jo galt den gangen, men jeg aner ikke om lav HCG fra start var medvirkende faktor. Men jeg tenker jo også at når det allerede var HCG i blodet på fredag denne gangen, burde det ha økt mer til nå. Jeg er litt i tvil på om når jeg evt skal slutte med Crinone da. Når er det trygt liksom?

Hvis jeg nå mister på nytt, betyr det at vi kaster inn håndkleet på hjemmeprøving. Nå har vi også fått prøvd progesteron, og jeg er veldig glad for at jeg ble gravid og faktisk fikk testa det skikkelig ut. Men nå orker jeg ikke flere kjemiske på rappen. Jeg håper ikke TR blir så forsinket at vi ikke rekker å ringe inn mens, for den kan vel bli litt forsinket av å gå på progesteron. Og etter en kjemisk, selvfølgelig. Jeg tror Ullevål har oppe 21. og 22. i det minste da, det burde de vel? Og i så fall burde jeg, etter normal gjenge, ha fått mensen innen det. Og siden man vel begynner på spray ca tre uker etter det, kan jeg ikke skjønne at jula kan ødelegge noe for at vi får plass heller? Jeg håper virkelig at vi ikke blir mer forsinket nå.

Så da blir det som vi planla helt først: prøverør over nyttår ;) Hvis testene fortsetter å være dumme nå da selvfølgelig. Men det er godt med en backupplan. Godt å endelig ha testet alle muligheter og føle seg 100% klar for å gå videre :)

Å så kjedelig det var :(
Men jeg syns ikke du skal gi opp håpet helt enda?
Neida, jeg har ikke gitt det helt opp. Jeg skal fortsette og teste. Men jeg synes det virker veldig lite lovende, og da orker jeg ikke gå og tro at dette skal gå veien. Så får jeg heller bli positivt overrasket evt. Og hvis ikke, joiner jeg omsider prøverørsgjengen. Det blir bra!

Backupplan er bra! Krysser fortsatt fingrene for at den blir sterkere, men det er fint å vite at noe nytt skjer dersom den ikke blir det! Sender deg en stor klem❤️❤️

Her er fredagens ettermiddagstest, gårsdagens morgentest og dagens morgentest. De ser ganske like ut, alle sammen egentlig.

54b9e9c300b4ab32c778fa1240c8ab5a

f4b7130ac600b270322fcc8e31f7cbfe

(Edit: Herreminhatt, det er nesten litt flaut med så dårlige bilder :P Skulle ønsket meg ny mobil til jul kanskje.. ;) )

Backupplan er bra! Krysser fortsatt fingrene for at den blir sterkere, men det er fint å vite at noe nytt skjer dersom den ikke blir det! Sender deg en stor klem❤️❤️
Backupplan er gull! Da blir det ikke så tungt å svelge nederlaget. Takk for klem ♡♡

Jeg ville ikke sluttet med Crinone med svak strek på testen før IKM. Ville nok ventet for å se på testen om to dager. For meg utsetter den tr litt, men ikke mange dager, men det er veldig individuelt. Hos noen så kommer blødningen til vanlig tid selv med progesteronstøtte. Jeg gir ikke opp håpet enda, men forstår at du begynner å planlegge hva du vil gjøre om blødningen kommer. ❤️

Back
Topp