Ny start

Jeg liker det jeg ser å hører. Håper dette er smittsomt å bli gravid 2 mnd på rad :) <3
Jaa, jeg håper virkelig du får samme effekt :D Femar er i alle fall litt av en kickstarter på feritiliteten :))

Ingen tvil på denne testen:D. Tror du er preggis:D. Nå er det terminspire her❤️❤️❤️, godt du begynte med progresteron også:)
Ja, det er noe HCG som surrer rundt i systemet i alle fall :D Helt sykt. Men jeg jubler ikke før jeg ser at strekene blir sterkere. Veldig glad for at jeg har tatt Crinone hele veien. Da har vi i alle fall gjort alt vi kan!

Jeg ser streker :D Nå må den lille spiren være flink å holde seg der til termin. Det SKAL den!! Krysser alt jeg har for deg! ❤ :)
Tusen takk for det ♡ Håper virkelig! Men er veldig klok av skade.. :P

Her er det jo streker på gang!!! For en førjulsgave! Nå må de bare bli sterkere!
Ja, dette er helt vilt!! Hadde aldri trodd at kroppen skulle få livmora i gir så sinnsykt :))

Dette er en terminspire ❤ Så fantastisk herlig :D Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne!! ❤
Tusen takk ♥♥♥ Jeg håper virkelig at det er det, men jeg er veldig skeptisk.. Vi får gi det noen dager!

Så fantastisk! :D Blir alkoholfri jul på deg nå, for dette er terminspiren. ❤️
Åå, jeg håper jeg har grunn til å holde meg unna alkoholen i maaange mnd fremover. Takk for at du heier ♥

Fantastisk! :D Nå må det være terminspire kjære deg❤️ du må bare slappe av og kooose deg gjennom julen, mens crinonen gjør jobben sin :)

(Og herregud, femar er jo rein magi!! 3 mnd på rad liksom! :D )
Ja, dette er jo over ALL forventing! Hadde ALDRI trodd at jeg skulle bli gravid igjen nå. Femar er jo rene vidundermedisinen :)) Nå håper jeg Crinone kan være det samme på å holde på spira-biten. Neglebiting på høyt nivå her :S

11 DPO - PP 21

Jeg kikket på testen igjen da den var tørr, og den var dessverre ikke noe sterkere enn dagens morgentest og gårsdagens ettermiddagstest. Det bekymrer meg litt, skal jeg være ærlig. Merker at jeg først og fremst tenker at dette ikke kommer til å gå veien, så får jeg heller bli positivt overraska. Håper så inderlig at jeg blir det...

Alle gode ting er tre :D Herrefred Enkefalos ! Tenk, du er gravid igjen !!! Hurra og glede på jord :D Det er så fortjent, og nåå vet du, nå er det terminspiren som klorer seg fast ❤️❤️ Er så glad på dine vegne ❤️

Alle gode ting er tre :D Herrefred Enkefalos ! Tenk, du er gravid igjen !!! Hurra og glede på jord :D Det er så fortjent, og nåå vet du, nå er det terminspiren som klorer seg fast ❤️❤️ Er så glad på dine vegne ❤️
Jeg håååper virkelig at alle gode ting er tre!! Det er helt mindblowing å ha spire på gang enda en gang. Hva har skjedd med min drittkropp?? :)) Tusen takk for veldig hyggelige ord. Håper du har rett ♥

11 DPO - PP 21 forts.

Ettermiddagstest. Den ble sterkere :) Skimtet såvidt en svak strek innen fristen, og den ble sterkere etter fristen. Skal sammenligne med de andre når den er tørr, men jeg tror det er den sterkeste til nå.

Etter ca fem min:

14b128b004cb0aea222d349b1f35a4fa

b72bab4e03a1049295c7f3d32f1e96ab

c9965a7debd74a327d1c927d64f9250d

Etter ca ti min:

01984b90585e65cd8f0680378e68e5c2

b908b156e346c5ee84793cccbf686217

Så får vi se da. Fortsatt ingenting som er annerledes/bedre enn de andre ppene. Det er akkurat sånn her testene begynte. De må bare bli sterkere, så skal jeg tro på det. Men jaggu er jeg gravid tredje måneden på rad. Det er HELT sykt :eek::eek::rolleyes:
Omg!! Den nederste, er jo rosa!? Eeeeeeek :D

Edit: leste innlegget ditt over her, om at testen ikke er noe sterkere enn gårdagens. Håper den er sterkere i morgen, på tlf ser den i allefall sterkere ut! *krysser alt*

Omg!! Den nederste, er jo rosa!? Eeeeeeek :D

Edit: leste innlegget ditt over her, om at testen ikke er noe sterkere enn gårdagens. Håper den er sterkere i morgen, på tlf ser den i allefall sterkere ut! *krysser alt*
Ja, den var jo klart sterkere innen fristen, så jeg ble egentlig veldig overrasket over at den ikke var sterkere tørket også. Blæ. Får bare ha is i magen enn så lenge.

Nå begynner det å bli veldig spennende med disse testene dine :D. Heier frem sterkere strek i morgen :)

Ja, den var jo klart sterkere innen fristen, så jeg ble egentlig veldig overrasket over at den ikke var sterkere tørket også. Blæ. Får bare ha is i magen enn så lenge.
Jeg husker akkurat dette godt fra mine tester. De var utrolig vanskelig å tyde tørket. Streken kom fortere og tydeligere innen fristen, men var lik den fra dagen før tørket. Jeg synes BT har blitt vanskelig å tyde i tørket tilstand. Synes ikke de var det før :p

Jeg husker akkurat dette godt fra mine tester. De var utrolig vanskelig å tyde tørket. Streken kom fortere og tydeligere innen fristen, men var lik den fra dagen før tørket. Jeg synes BT har blitt vanskelig å tyde i tørket tilstand. Synes ikke de var det før :p

Signerer denne;)

Signerer denne;)
Håper det er tilfelle her også altså. Kikket på bildene fra i går igjen, og da syntes jeg kanskje de var ganske like innen fristen allikevel. Æsj, jeg vet ikke. Er litt skeptisk altså. Nå må jeg legge meg snart, så det snart er tid for test igjen :P

Back
Topp