Ny start

Oj oj oj, se på den da! Spennende! :D Krysser fingrene for terminspire som graver seg ordentlig fast nå. ❤️
Tusen takk for det ♥ Er veldig nervøs og også litt skeptisk til om det faktisk er pga HCG. Men jeg kan ikke helt skjønne at det ikke skal være det heller. Vi får se i morgen.

10 DPO - PP 21 forts.

Tok en ny test, og det er en klar skyggestrek på den også altså. Kanskje ikke så tydelig som den tidligere i dag, men det er ikke så rart med den utrolig konsentrerte urinen som var da :P Her er testene jeg har tatt til nå, minus kveldstesten, tørket:

(Edit: forferdelig blurry bildene blir altså. Har forståelse hvis dere sliter med å se. Må få meg ny mobil :P)

478c92bb45e6a1828cd3b06f10ac61b1

Skikkelig nervøs altså. Redd jeg gleder meg litt på forskudd. Kanskje det bare er skyggestreker? Samtidig er det helt klart noe mer på testene nå enn de andre testene jeg tok før ettermiddagstesten i dag. Og hvis det nå viser seg at jeg er gravid på nytt... Jeg tenker nesten litt sånn "hvor lang tid kommer det til å ta før jeg mister?". Blæ. Men jeg skal prøve å nyte også. HVIS jeg er gravid. Ikke overbevist. Det kommer sikkert til å bli en urolig natt ;)

Iiiiiiik! Dette er FOR spennende. Det er jo helt klart sterkere på nederste... Skal du ikke stå opp og teste snart?! ;P

Jeg er SÅ klar for ny test! Du må stå opp snart :D

Altså.

Hallo

Vi forsov oss. Har spist frokost. Avbrutt av at pappa ringte og sa at nå kommer han. Mannen fortet seg å spise opp og gjøre seg klar. (de skal tapetsere rom til storebror i dag. Mannen må bare tømme det først...)

Jeg prøver å si.... Det er langt på dag!!!

Hahaha! Det kommer, det kommer, men jeg har jo satt en viss standard med bilder ved alle mulige tidspunkter og sammenligning når tørr og allting. Så ting tar litt tid, og nå tror jeg jeg skal krype under dyna med mannen litt til før jeg gidder å begynne å redigere bilder :P Men det er altså en strek der i dag også, men den er veldig svak. Jeg er ikke overbevist i det hele tatt om at dette er en spire som er liv laga. Og kanskje det bare er rest-HCG? Jeg skal sammenligne når den er tørr. Blæ.

Hahaha! Det kommer, det kommer, men jeg har jo satt en viss standard med bilder ved alle mulige tidspunkter og sammenligning når tørr og allting. Så ting tar litt tid, og nå tror jeg jeg skal krype under dyna med mannen litt til før jeg gidder å begynne å redigere bilder :P Men det er altså en strek der i dag også, men den er veldig svak. Jeg er ikke overbevist i det hele tatt om at dette er en spire som er liv laga. Og kanskje det bare er rest-HCG? Jeg skal sammenligne når den er tørr. Blæ.
Hææ, hva mener du, et liv utenom testing og bilderedigering? :p Kos deg med mannen du, vi får vente i spenning, for vi har trua ;) It ain't over till the red lady sings.

11 DPO - PP 21

Sorry for at ting tar tid, men det bare var så innmari mange bilder å redigere. Grunnen er at det er nesten umulig å få streken fram på bilder. Vet ikke helt om det er noe godt tegn, men.. Her er i alle fall et knippe bilder ;)

Etter ca fem min:

93a9c2bd6cbaae5797366c2b2e863451

e369a7459bc87ecea1cf08b0ce689651

f592677910347c8e9a7705ee0ea834da

Etter ca ti min:

ccef5f036e443bb9f5646620e77c4c43

Tørket samlet:

b222efc3644a99adc6ddc34bb12424fe

61904548e9ccb0224011a9faed4f55bd

Det er strek der altså, det er det. Men den er fortsatt veldig svak. Jeg tror ikke det kan være rest-HCG, for jeg har hatt flere helt blanke tester i mellomtiden. Hadde håpet den skulle være litt sterkere enn ettermiddagstesten i går da, men det er den nok ikke. Cirka lik tror jeg, men litt vanskelig å sammenligne siden den i går er litt gul i fargen. Har ikke noen god følelse egentlig. Får se om det kanskje blir flere tester i dag. Det blir vel fort det.. ;)

Hm. Ser noe der. Håper hcg bare er litt kose-treg i starten, for spenningens skyld liksom. Så blir den plutselig sterkere i morgen! :-)

Back
Topp