Ny start

10 DPO - PP 21

I dag ble det bare surr med testing og temping. Jeg måtte så innmari på do kl 4, så jeg testet samtidig (på ganske utvannet urin etter bare fire timers søvn). Ingenting på den. Jeg tempet da også, og den var skyhøy, men jeg hadde sovet urolig rett før det, så den er neppe riktig. Så brukte jeg evigheter på å sovne igjen, så ny temping var ikke noen vits. Og ny test ble det heller ikke siden jeg bare har to BT igjen. Jeg har bestilt nye, så hvis de kommer i dag, kan det tenkes jeg tar en i ettermiddag for å få en litt mer riktig test. Så jauda. Ikke noe klokere i dag gitt ;)

Også må du legge ut testen

Du må ikke drikke så mye på kvelden, tøysebukk! :-)
Eller ikke fråtse fullstendig i fruktsalat rett før man legger seg. Hei tissatrengt og mage som en ballong av luft :))

Ååh det er så typisk når man venter spent på test altså :P da må man liksom alltid opp å tisse om natta :P:D

Krysser fingerne ❤

Ååh det er så typisk når man venter spent på test altså :P da må man liksom alltid opp å tisse om natta :P:D

Krysser fingerne ❤
Haha, ja, det er veldig typisk :P Jeg lå lenge og tenkte "neeeei, jeg kan jo ikke stå opp, jeg skal jo teste!" Haha. Takk for at du krysser fingrene ♥♥

10 DPO - PP 21 forts.

Tester i posten og TIDENES urin. Den var GULLfarga :D :)) Jeg var såå nær å ta bilde av den også og legge ut. Haha! Og jeg må innrømme at testen var litt spennende altså. Ganske klar skyggestrek. Skimtet noe innen fristen, men etter 10 min var det tydeligere. Æsj, I hate this. Skulle bare venta til 14 dpo og fått fasiten med en gang :P

Her kommer bilder. Igjen, bær over med mitt håpløse mobilkamera ;)

Etter fem min:

dc2b04a7fedf45e49a16970f3dda3119

dd1cd0b08da569fa826e23544a77084d

Etter ca ti min:

b6434d367584d9b5e901c25120aa4b27

b4b41f7ec01dd74a70ac9509aeea1d19

Etter ca tjue min:

3c35503d0c11d0fbc9fa471672a6ff03

Sånn, da tror jeg at jeg har dokumentert det godt nok :)) Skal se på den igjen når den er tørket. Det er først da jeg kan sammenligne med de andre testene. For ja, jeg har jo selvfølgelig beholdt alle testene fra de to siste ppene O:-)

Testing er for spennende til å vente til 14 dpo. Det gjorde vel selv ikke jeg?

JEG SEEEEERR NOE :D
Ååååå så utrolig spennende :) ser helt klart en svak strek ❤️
Se noe på den nest siste testen din. Spennende :D
Ser noe jeg:). Er ikke den litt for rosa til å være skygge?
Testing er for spennende til å vente til 14 dpo. Det gjorde vel selv ikke jeg?
Så gøy at dere ser :D Det ER strek! Ser den godt når den er tørket (skal se om jeg får tatt bilde senere i kveld). Veldig veldig svak, men på høyde med den første klare skyggestreken sist pp. Føler det fortsatt er sånn at det er en liten sjanse for at det bare er en skygge da, men innerst inne, tror jeg jo at.. Nei. Tør ikke si det en gang :)) Åå, søren og. Nå blir jeg så spent! For ja, du har helt rett, Sara. Det er altfor vanskelig å vente :)) Godt å vite at selv ikke du gjorde det :D

Min var tatt 12 dpo og var jo klar

Nå blir det baby :)

Se der a!!! Skal si du har blitt fruktbar ;) så sykt spennende å titte innom her. :D

Back
Topp